Gå til innhold
Hundesonen.no

Mann slått ned og hunden forsøkt stjålet


mushi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hmmmm.... Mye forsøk, og ingen lykkes? Og alle ser den samme hvite bilen, som ble fotografert for tre år siden.... Eneste sakene jeg finner med faktisk nappede hunder er småhundvalp, rappet av en blon

Skjønner jo at disse hundenapperne kunne vært stand-in for julenissen De er jo over alt, samtidig

Myten om den hvite varebilen. Den som googler ser at denne verserer i mange land, det varierer om den mystiske varebilen tar hunder, småbarn eller tenåringer, men det sies altså å være en "urban myth"

Guest Kåre Lise

Den som googler ser at denne verserer i mange land,

Vittig..

Regner med gjerdet i Tbg var merket så de visste hvem de sku ta?

2014 her påstår de faktisk at det oppsto i Norge i 2012..

2013 politiet i Manchester avkrefter..

Utrolig at folk trur på alt de leser på FB, men sånn er det altså blitt i 2015. Det er jo jæskla synd på de hundene som har slike sørgelig tafatte eiere som parkerer den like tragisk feite tafatte rævva si på soffaen med laptoppen og konstaterer at hundene er stjålet fordi det står på FB istedetfor å faktisk melde de savnet og lete etter de. Slikt burde kvalifisert til diplom og miste retten til å ha dyr. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før jeg blir stoppet av politiet hvis jeg låner pappas hvite transporter og putter mine hunder i den, og kjører litt rundt på måfå?

Nei, jeg har ikke helt tro på alle disse observasjonene av hundenappere, kjenner jeg :)

Jeg ble stoppa i vår hvite transporter i dag! Var bare promillekontroll, de brydde seg katta om at det var en hvit varebil full av hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...