Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørreundersøkelse for hundeeiere om pass av hund.


Guest hundetjenester
 Share

Recommended Posts

Har svart.

Hadde jeg hatt penger til det, og det var i nærheten, så kunne jeg gjerne benyttet det. Gira er ikke alltid like glad i å være alene, så det hadde vært veldig fint. Forutsetter at du/dere har kompetanse nok, og at hundene ikke slippes sammen uten kontroll osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det bør mer informasjon om hvem dere er, hvorfor dere har utarbeidet undersøkelsen og hvor i landet evt. Det er stor forskjell på hvilke avstander dom er greit her nord og det som er greit i dør/øst.

Anbefaler dere å se på dagtilbudet til hundevis i Tromsø for å se hvordan det kan organiseres på en god måte. Forutsetter at dere har kompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte. Men det ble litt rart, for jeg har helt andre kriterier i forhold til henting/levering og pris ettersom hvor det er i landet.

Personaltetthet og screening av hundene/sammensettning er jo superviktig, og slikt nevnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Oi, hvor fikk de mailadressen din fra?

Det lurer jeg på også..Den var sendt til en hel haug e-postadresser, vedlagt denne linken, skrevet under av "Hundetjenester i Norge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart. Litt mangelfull test, og det skulle vært litt mer plass å skrive på under annet heller enn på slutten (men det styrer vell ikke dere). Synes en del av testen var litt merkelig også så bare det gjør at jeg hadde blitt skeptisk til dere, men nå vet jeg jo ikke hvem dere er uansett.. IPO på kennelopphold håper jeg virkelig ikke dere er seriøs med? For det første er det ikke lov å trene uten godkjent bane og figuranter, for det andre er det helt feil å bare trene litt ipo med andres hunder på et relativt kort kennelopphold, spesielt om det blir gjort feil og det er jeg litt redd for at det blir når jeg får slike vibber som jeg får herfra. Hunden må jo også ha lisens, og det er det langt fra alle som har, og de som har det trenes nok av sin egen eier og ikke på kennelopphold...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også..Den var sendt til en hel haug e-postadresser, vedlagt denne linken, skrevet under av "Hundetjenester i Norge".

Ganske uprofft, spesielt hvis epostadressene var synlig for alle mottakere. Maks optimalt for å spre spam...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte og svare, men siden jeg ikke vet hvem som står bak undersøkelsen, så fullførte jeg ikke den. Er som andre her, skeptisk når jeg ikke vet hvem som står bak. Og synes det er rart at ts ikke har svart noe mer her.

Jeg lar gjerne andre passe hunden min, men da MÅ jeg vite hvem de er og hva slags erfaring de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...