Guest hundetjenester Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Setter stor pris på om du tar deg tid til å fylle ut dette spørreskjemaet. Send gjerne linken videre til venner. Følg vedlagt link for å komme til undersøkelsen. http://www.survio.com/survey/d/A1X9T4B9R3Q8J8I8T Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Presentasjon av deg dere og hva dere skal bruke undersøkelsen til hadde vært kjekt også hvilken hundekunskap som ligger bak Siter
Anette Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Undersøkelsen mangler også en del felt hvor man ikke kan velge "ikke intressert", så må man må trykke på noe man ikke er intressert i. Siter
laikamor Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Har svart. Hadde jeg hatt penger til det, og det var i nærheten, så kunne jeg gjerne benyttet det. Gira er ikke alltid like glad i å være alene, så det hadde vært veldig fint. Forutsetter at du/dere har kompetanse nok, og at hundene ikke slippes sammen uten kontroll osv. Siter
Poter Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Jeg begynte å fylle ut, men undersøkelsen var såpass mangelfull at jeg stoppet den. Det aller viktigste er at jeg ikke aner hvem du/dere er! Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Svart, og innser at jeg er altfor sær når det kommer til egen hund... Siter
Siljesen Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Enig i at det bør mer informasjon om hvem dere er, hvorfor dere har utarbeidet undersøkelsen og hvor i landet evt. Det er stor forskjell på hvilke avstander dom er greit her nord og det som er greit i dør/øst. Anbefaler dere å se på dagtilbudet til hundevis i Tromsø for å se hvordan det kan organiseres på en god måte. Forutsetter at dere har kompetanse. Siter
Guest Klematis Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Fikk denne på mail, og blir svært skeptisk når det ikke kommer frem informasjon om hvem det er som står bak dette. Siter
simira Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Fikk denne på mail, og blir svært skeptisk når det ikke kommer frem informasjon om hvem det er som står bak dette. Oi, hvor fikk de mailadressen din fra? Siter
maysofie Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Og skriveleifer IPO under tur? 1 Siter
Tekopp Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Jeg svarte. Men det ble litt rart, for jeg har helt andre kriterier i forhold til henting/levering og pris ettersom hvor det er i landet. Personaltetthet og screening av hundene/sammensettning er jo superviktig, og slikt nevnes ikke. Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Som jeg skrev i slutten: hele testen viser egentlig ett lite pro forhold til dette og at det lyser litt kunnskapsløshet igjennon hele undersøkelsen. Siter
Guest Klematis Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Oi, hvor fikk de mailadressen din fra? Det lurer jeg på også..Den var sendt til en hel haug e-postadresser, vedlagt denne linken, skrevet under av "Hundetjenester i Norge". Siter
Malamuten Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Svart. Litt mangelfull test, og det skulle vært litt mer plass å skrive på under annet heller enn på slutten (men det styrer vell ikke dere). Synes en del av testen var litt merkelig også så bare det gjør at jeg hadde blitt skeptisk til dere, men nå vet jeg jo ikke hvem dere er uansett.. IPO på kennelopphold håper jeg virkelig ikke dere er seriøs med? For det første er det ikke lov å trene uten godkjent bane og figuranter, for det andre er det helt feil å bare trene litt ipo med andres hunder på et relativt kort kennelopphold, spesielt om det blir gjort feil og det er jeg litt redd for at det blir når jeg får slike vibber som jeg får herfra. Hunden må jo også ha lisens, og det er det langt fra alle som har, og de som har det trenes nok av sin egen eier og ikke på kennelopphold... 5 Siter
simira Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Det lurer jeg på også..Den var sendt til en hel haug e-postadresser, vedlagt denne linken, skrevet under av "Hundetjenester i Norge". Ganske uprofft, spesielt hvis epostadressene var synlig for alle mottakere. Maks optimalt for å spre spam... 1 Siter
Elita2005 Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Merkelig undersøkelse, og jeg har fått konstatert at jeg er kvalmt kresen på hundepass.. Ikke tull.. Siter
Red Merle Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Skrevet 22. Mars 2015 Svarte ikke. Har ikke behov for å plassere hundene mine i noen barnehage. De klarer seg fint alene hjemme når vi er på jobb, og lider ikke av det. Undersøkelsen er mangelfull, og jeg synes det hele virker suspekt og usæriøst. 2 Siter
Mardina Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Begynte og svare, men siden jeg ikke vet hvem som står bak undersøkelsen, så fullførte jeg ikke den. Er som andre her, skeptisk når jeg ikke vet hvem som står bak. Og synes det er rart at ts ikke har svart noe mer her. Jeg lar gjerne andre passe hunden min, men da MÅ jeg vite hvem de er og hva slags erfaring de har. Siter
SiriEveline Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Jeg angrer på at jeg fylte ut alt jeg... særlig siden TS @ nå er borte fra tråden. Virker veldig mistenkelig. 5 Siter
13de Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Kanskje man kan be administrator fjerne tråden viss det er en useriøs aktør? Har aldri rapportert noe på et forum noen gang så jeg kjenner ikke reglene 1 Siter
Recommended Posts