Betty Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg fikk rulla meg ut av senga litt over 10 en gang, og tok med hundene ut på morgenlufting rundt 10:30. Det blåste litt. 11:30: Planen for dagen var jakttrening og pølsegrilling, så jeg pakket ned mat og drikke. Laget også banan med sjokoladebiter og rullet i folie. Godt å varme på bålet! 12:30 var vi ute i skogen, og i gang med jakttreninga. 13:40. Vi hadde selskap av oppdretterne til Decoy og deres to hunder, og Bris fikk jobbe sammen med yngstehunden deres Lycke (den andre hunden deres er straks 13 år og helt døv så hun var bare med for å tigge pølse ). 14:30 - TJ og pensjonisten kom også en tur (skogen ligger bare 5-600 meter hjemmefra ). Decoy syns vi var grådige med pølsene, og at det var dårlig gjort at han hverken fikk grave seg til Kina eller spise opp pølsepinnene. Kjedelig altså! Fornøyd etterpå da, da hele gjengen fikk frese løs sammen. 15:30: kjeks og cola zero, og strikking. 16:30 og utover strikker jeg fortsatt, og ser på gamle serier 17:40: middagslaging, og mens gryta putrer rydder jeg ut av oppvaskmaskinen En time etterpå slaskes det i sofaen igjen Rundt 20:00 kom vi oss ut på kveldstur i mørket Neste bildet ble ikke tatt før i 22-tiden, satt og strikka og kikka på tv-serie fram til da. Fikk ferdig nattugla-sokken, men den var litt trang over vrista og litt kort i lengden. Litt i minste laget gitt, satser på den vier seg ut ved bruk! Og Bris har flata ut. 23-ish ble siste bildet tatt, og jeg er i gang med hetta til en genser jeg egentlig skulle få ferdig i januar. Flyter litt "UFO"-er rundt her! Bergly er forøvrig navnet på småbruket vi bor på. 21 Siter
marjea Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg fikk rulla meg ut av senga litt over 10 en gang, og tok med hundene ut på morgenlufting rundt 10:30. Det blåste litt. Så ut som en herlig dag! 1 Siter
Zera Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Så ut som en fin dag. Fine hunder Kul banan! 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Så nydelige hunder dere har! Koselig å se. 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Bittelitt vind ja Fine hunder! Og den banansaken frisete til prøving. Pakker du den i folie med eller uten skal på? 1 Siter
Betty Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Takk! Var igrunn en søndag etter mitt hjerte, kunne klart meg uten så mye vind bare. Bittelitt vind ja Fine hunder! Og den banansaken frisete til prøving. Pakker du den i folie med eller uten skal på? Jeg har skall på, ellers ser jeg for meg det kan bli sølete, og så blir det lettere å holde den når det skal spises. Veldig god turdessert. Siter
LinL Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Så ut som en fin dag Fine hunder du har, Bris ser så nusselig og jentene ut. Kjempe søt 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Kjekt å se bilder fra deg Så ut som en fin dag med de fine hundene 1 Siter
Poter Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Så fint ut å trene jakt på barmark! Ser fram til vi også kan gjøre det. 1 Siter
Red Merle Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Nydelige tollere Så ut som en fin dag i skogen 1 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Blåsebildet gav hundene en ganske morsom look. Ser ut som det blåser ja ! 1 Siter
Aya Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Skrevet 4. Mars 2015 Hihi, det første bildet bananen så kjempegod ut!! Og du er flink til å strikke. Skulle ønske jeg var det, jeg trenger en Mariusgenser. 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Fine tollerne så ut som en super søndag! 1 Siter
Betty Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Buffy!! Ja! Jeg har en årlig tradisjon hvor jeg ser alle sesonger av Buffy. Normalt sett er det sommeraktivitet, men arbeidsledige meg kjeder meg litt og har tjuvstarta. Hihi, det første bildet bananen så kjempegod ut! Og du er flink til å strikke. Skulle ønske jeg var det, jeg trenger en Mariusgenser. Takk!! En mariusgenser er ikke så vanskelig da. Om du føler skikkelig på at du trenger det så kan det ordnes med strikking på bestilling. Jeg elsker å strikke, men garn er jo så dyrt! Og en marius med rundfelling bruker jeg ikke så lang tid på. Siter
Recommended Posts