Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal dit :cool:

Ikke stille da, men likevel.

Bare å si hei om du har lyst, siden du nevnte noe om å hilse på Siberians i en annen tråd :)

Ikke helt det samme som på hjemmefronten, men jeg har med meg 4stk

• Like 1
Skrevet

Oooh!! Har du med sånne glitter halsbånd og kobbel? :D Juba trenger jo han også... :rofl:

hehe, kan ta med om jeg har noen igjen,tror jeg har et eller to liggende ;)

• Like 1
Skrevet

Noen som har link til PM? Kan ikke se at den er lagt ut hos NKK enda.

Ligger i innlegg 3 i tråden.

Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen.

Skrevet

Ligger i innlegg 3 i tråden.

Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen.

Utstillingsansvarlige i vår klubb tror det har med påmeldingen til EDS å gjøre, at folk ikke har råd til å melde på alt lenger siden EDS er så dyrt, og fristene har gått ut omtrent samtidig.

Skrevet

Mona er der også :yes::icon_suspicious::D

:stalker::lol:

Jeg hørte noen fortelle at i hvert fall en representant fra en av klubbene som stilte forslag om fullcerting angret veldig på at de ble med på dette og nevnte at det kom til å bli omkamp på det på neste RS.

• Like 2
Skrevet

10 basenjier påmeldt, jeg vet 8 av de, og har en god formening om de to siste.
Vi gleder oss til turen. Vi drar hele familien, bor på hotellet ved dyreparken, og tar en dag eller to i parken med unger i samma slengen :)

Skrevet

Jeg virkelig glemte påmeldingen og meldte meg på siste dagen, skal jo dit uansett så er dumt å ikke melde på. Var så fokusert på å huske EDS og mye andre frister at denne glapp helt.

Skrevet

Denne gangen har ikke NKK sendt ut mail om at fristen gikk ut slik som de alltid gjør. Jeg meldte på på forlenget frist fordi jeg uansett skal dit. Det er under halvparten så mange DP som det var i Bø, og det er bedre dommer :shocked:

Skrevet

Denne gangen har ikke NKK sendt ut mail om at fristen gikk ut slik som de alltid gjør. Jeg meldte på på forlenget frist fordi jeg uansett skal dit. Det er under halvparten så mange DP som det var i Bø, og det er bedre dommer :shocked:

Jeg fikk mail om fristen, i alle fall...

Skrevet

Kommer på lørdagen! Veldig få i klasse 2 LP, så det gjør jo ikke noe :P Generelt få i alle klassene utenom eliten da :)