Synnikken Skrevet 23. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Så søte! Har ikke glemt den super sjarmerende bitte lille mopsevalpen jeg møtte på NKK Stavanger i 2012... Bra jeg ikke bor i Bergen kanskje, så slipper du enda mer besøk Hvis du har lyst er du velkommen en tur innom under nkk bergen helgen all sosialisering er gledelig ønsket de er fem og en halv uke da mener jeg Siter
Synnikken Skrevet 23. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Også Knirke da! Herlig navn! Bråkebøtto! Hun knirker som en gammel usmurt dør om hun ikke vår viljen sin, og ender hun på rygg men ikke klarer snu seg så høres det ut som noen står og åpner og lukker en dør hundre ganger omtrent.. Første gang jeg hørte det var midt på natten og jeg ble litt skremt, men er blitt vant til bråket hennes nå En liten frøken som vet GODT hva hun vil, selvom hun er minst i flokken Siter
Tekopp Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Legger du ut bilder på hjemmesiden din også? Har lyst til å sende over bilder av søte mopsevalper til en kompis, men ikke kjempelyst til å vise til sonen for de Siter
Poter Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Bråkebøtto! Hun knirker som en gammel usmurt dør om hun ikke vår viljen sin, og ender hun på rygg men ikke klarer snu seg så høres det ut som noen står og åpner og lukker en dør hundre ganger omtrent.. Første gang jeg hørte det var midt på natten og jeg ble litt skremt, men er blitt vant til bråket hennes nå En liten frøken som vet GODT hva hun vil, selvom hun er minst i flokken Haha, jeg synes jeg hører det 1 Siter
Synnikken Skrevet 23. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Legger du ut bilder på hjemmesiden din også? Har lyst til å sende over bilder av søte mopsevalper til en kompis, men ikke kjempelyst til å vise til sonen for de får ikke oppdatert hjemmesiden fra nettet jeg har nå dessverre. :/ Siter
Snøfrost Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Hvis du har lyst er du velkommen en tur innom under nkk bergen helgen all sosialisering er gledelig ønsket de er fem og en halv uke da mener jeg Kanskje det? Får se hvor god tid vi har når vi er der. Men hadde vært hyggelig å hilse på små runde mopseballer 1 Siter
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2015 Rapporter Skrevet 24. Mars 2015 Så søte! Har ikke glemt den super sjarmerende bitte lille mopsevalpen jeg møtte på NKK Stavanger i 2012... Bra jeg ikke bor i Bergen kanskje, så slipper du enda mer besøk Jeg vil også på besøk, så mer besøk, det får hun Elsket navnet til Frikk, Knirke og Enok 1 Siter
Synnikken Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2015 Mine kjære små har bikket fem uker og vokser som bare det. Det er full speed på de for tiden og ting skal undersøkes nøye, hobbyen til flere av de er å sitte og kikke på Hector fra avstand og løpe på med livet som innsats mot han idet han ser en annen vei.. Han blir like skremt hver gang Siden det er påske ble fem ukers bildene påskeinspirert: Sara Sara Frikk Frikk Dorris Dorris Alle tre sorte Dorris med gult, Frikk nederst og Marco med lyseblått. Knirke Knirke Marco Marco Enok Enok 7 Siter
Fjollebolle Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Herlighet, nesten så man får lyst til å stjele påskeegg Og Knirke da, herlig 1 Siter
tutle Skrevet 4. April 2015 Rapporter Skrevet 4. April 2015 Frikk ser jo ut som tidenes slappeste fyr Kjempsøte og koselig med påsketema i bildene! Siter
Synnikken Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2015 Frikk ser jo ut som tidenes slappeste fyr Kjempsøte og koselig med påsketema i bildene! Frikk ER verdens mest avslappede fyr. Bilder?.snorrk Kos? Snorrk kloklipp? Snorrk igår sovnet han med rumpen i været og hodet i matfatet 1 Siter
Gjest Skrevet 4. April 2015 Rapporter Skrevet 4. April 2015 Åh snuskeluske! Jeg fikk masse snaps av mopser fra venninnen min Kristine og skjønte plutselig at hun var hos deg her om dagen Dersom du tar imot enda mer besøk har jeg veldig lyst til å hilse på, skal ikke ha valp med det første men jeg er vanvittig avstandsforelsket i mops!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Synnikken Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2015 Åh snuskeluske! � Jeg fikk masse snaps av mopser fra venninnen min Kristine og skjønte plutselig at hun var hos deg her om dagen �� Dersom du tar imot enda mer besøk har jeg veldig lyst til å hilse på, skal ikke ha valp med det første men jeg er vanvittig avstandsforelsket i mops! Sent from my iPhone using Tapatalk Så du skjønte hvor hun var ja jada! Besøk er velkomment! Siter
Gjest Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Så du skjønte hvor hun var ja jada! Besøk er velkomment! Synnøve + Bergen + mops, det var ikke så vanskelig Kanskje en gang i neste uke? Siter
Synnikken Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2015 Synnøve + Bergen + mops, det var ikke så vanskelig Kanskje en gang i neste uke? Funker for meg Siter
Synnikken Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2015 Småtrollene har bikket 7 uker.. imorgen er det til vetrinæren for chipping. Tiden flyyr! Kun en liten trollunge igjen her hos meg.. På fredag er det tomt her, eventuelt bare Sara igjen.. =/ Huffameg Vi har prøvd oss på oppstilling av gjengen: Imagine That Bootylicious "Dorris" 7 uker gammel, skal bo hos deleier i Dale. Dorris her og Imagine That Bodybuilder "Leo" Skal bo i Alvøen. Imagine That Batman Wannabe "Marco" Skal bo på Os. Imagine That Badass "Diesel" som skal bo i Åsane Imagine That Bellydancer "Lilly" (tidligere Knirke) som skal bo sammen med Dorris i Dale, men på helfôr. tilslutt Imagine That Burlesque Dancer "Sara" som foreløpig er hjemløs stakkars.. =/ 1 Siter
MegaMarie Skrevet 20. April 2015 Rapporter Skrevet 20. April 2015 Så koselig at alle blir i Bergensområdet Siter
Synnikken Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2015 Hvilken Dale? ? Den som.ligger nærme Bergen Siter
WelshenNemi Skrevet 20. April 2015 Rapporter Skrevet 20. April 2015 Den som.ligger nærme Bergen Da treffer jeg de kanskje på tur innimellom ? Dale er 15-20 min fra meg ? Hvis det er samme da.. Er så mange som heter Dale syns jeg Siter
Synnikken Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2015 Da treffer jeg de kanskje på tur innimellom Dale er 15-20 min fra meg Hvis det er samme da.. Er så mange som heter Dale syns jeg Om du møter noe som ser ut som Mor&Datter på tur, med tre mopser(hun er lys), en "voksen" og to valper, en sort og en lys er det denne gjengen Datteren til min kommende fôrvert hentet seg en hund fra min søster forrige uke Siter
WelshenNemi Skrevet 20. April 2015 Rapporter Skrevet 20. April 2015 Om du møter noe som ser ut som Mor&Datter på tur, med tre mopser(hun er lys), en "voksen" og to valper, en sort og en lys er det denne gjengen Datteren til min kommende fôrvert hentet seg en hund fra min søster forrige uke skal prøve å huske det ? er ikke så ofte jeg går tur der oppe men ? Siter
Snøfrost Skrevet 21. April 2015 Rapporter Skrevet 21. April 2015 Shit er de så gamle allerede! Synes de nettopp ble født jeg. Søte små bollehunder 1 Siter
Recommended Posts