Gå til innhold
Hundesonen.no

valp/unghund/grunnkurs i nedre Telemark


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om det skal arrangeres noe sånt i dette området i vår?

Helst et som ikke koster altfor mye (men høyere pris på lengre og/eller mer omfattende kurs er selvsagt greit). Nå er det ikke slik at jeg trenger dette, men vi tenkte det kunne være en grei ting å gjøre noen kvelder fremover sammen med et par av hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem der før, men synes det var litt mye snakk og lite fokus på de jeg var på. For all del veldig hyggelige folk.

Men nå koster det 100kr pr gang man møter opp, og da synes jeg faktisk det begynner å bli litt dyrt for mer fjas enn struktur.

Men nå vet jeg ikke om vi må betale 200 når vi er 2, men antar jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Gnisten hundeskole på Svenseid har vel noe. Bø og sauherad har bare helge kurs med valp. Det er Monica Espedalen også mener jeg at Biancka Lutke er instruktør der. Hun er tysk? og bor på ulefoss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem der før, men synes det var litt mye snakk og lite fokus på de jeg var på. For all del veldig hyggelige folk.

Men nå koster det 100kr pr gang man møter opp, og da synes jeg faktisk det begynner å bli litt dyrt for mer fjas enn struktur.

Men nå vet jeg ikke om vi må betale 200 når vi er 2, men antar jo det.

Oi, det var dyrt for klubbkurs. Da bør det ihvertfall være litt ordentlig, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Oi, det var dyrt for klubbkurs. Da bør det ihvertfall være litt ordentlig, ja.

Det er per klubbkveld. Eller betale en tusenlapp+medlemskontigent+avgiften til nkk. Da kan du være på aktiviteter tre kvelder i uka. fjerde er avsatt til dem som satser høyere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er per klubbkveld. Eller betale en tusenlapp+medlemskontigent+avgiften til nkk. Da kan du være på aktiviteter tre kvelder i uka. fjerde er avsatt til dem som satser høyere

Jeg synes det var dyrt for en klubbkveld også jeg da. I Oslo betaler jeg noe sånt som 350 kr i året? Og trener tre-fire ganger i uka, en til to av dem med treningsleder. Kurs med innleid instruktør koster litt mer. Og ekstra for innendørstrening om vinteren (450 kr for åtte-ti ganger nå i vinter).

Men det kommer jo litt an på hvordan det er lagt opp. Om noen jobber mye med opplegget så får de kanskje betalt for det? Våre treningsledere jobber frivillig/gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg synes det var dyrt for en klubbkveld også jeg da. I Oslo betaler jeg noe sånt som 350 kr i året? Og trener tre-fire ganger i uka, en til to av dem med treningsleder. Kurs med innleid instruktør koster litt mer. Og ekstra for innendørstrening om vinteren (450 kr for åtte-ti ganger nå i vinter).

Men det kommer jo litt an på hvordan det er lagt opp. Om noen jobber mye med opplegget så får de kanskje betalt for det? Våre treningsledere jobber frivillig/gratis.

det er for innendørstrening med kunstgress dekke. Noe instruksjo/veiledningpå noen av aktivitetene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å se her om dagen, men er visst blind. Skal ta en ny kikk jeg :lol:

Alt kommer på "kurs og akiviteter 2015" på forsiden, ved siden av sliden med bilder. Men valpekurset ble lagt ut for typ 2 dager siden, så det kan være en forklaring ;)

Er du på fjesboka legges det som regel ut der også når påmeldingen åpnes.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...