SandyEyeCandy Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Vi skal ikke i ringen før i morgen, men hvordan har det gått, folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Pippa dro i land en VG, dommeren syns ikke det var så sjarmerende med underbitt. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Pippa dro i land en VG, dommeren syns ikke det var så sjarmerende med underbitt. Dustedommer som ikke lot seg sjarmerer av det søte underbittet til Pippa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Exc 2.JKK på Iben i dag 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Exc 2.JKK på Iben i dag Grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Svigerfars doberman tispe Kamilla ble andre best tispe med cert, cacib og dermed ny norsk champion i dag har bare manglet et cert etter 2år og etter å ha stått plassen bak certe både i romjulen og på årets første utstilling så var dette godt! Utenom det forstod jeg det var noen rimelig sure rundt ringen siden hun kun trengte et lite cert og nå "stjal" et stort et... Jaja... Ikke stilt av meg denne gangen 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Oliver 4. Bhk med CK (på en dårlig dag, ekstra happy!) og lille 2. i JK med CK. Veldig veldig fornøyd med begge to, og spesielt med hvor avslappet og deilig de oppførte seg :-) 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Robert fikk Excellent uten CK, nr 2 i åpen klasse. Jesper fikk VG. Ingen særlig god dag for oss, men jeg fikk til en god opplevelse i ringen med en av tispene til oppdretter selv om hun fikk VG, og så reiste oppdretter hjem med en ny norsk champion etter en spennende tispekonkurranse (føltes litt som en seier for meg og siden jeg har kjent denne tispa siden hun ble født )Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Luiz dro i land storcertet og cacib!! :-D Han ble beste hannhund og bim! Showinga gikk både bra og dårlig - han var suuper på bordet!! Men i bir/bim finalen tok hormonene overhånd da vi løp mot ei høyløpsk tispe (så han løp ikke et sekund med hodet frem...) meeen etter at han parret forrige uke, så burde han på en måte reagere litt på høyløpsk tispe og :-p 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 72 påmeldte i rasen, en fortsatt ung Ace debuterte med å bli nr 4 i en sterk championklasse på 11 hunder tror jeg det var, 'plassen bak' 3bhk. Så greit fornøyd med pluttis sin debut Grattis til alle som er fornøyde og har gjort det bra, sett flere soniser med gode resultater 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Gratulerer til alle de flotte sonenhundene!!! Og jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt rørt når en viss sonenhund ble CH idag, det er så fortjent til både hund og eier 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Tipper @Snøfrost er happy nå Grattis med fine avkommet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Tipper @Snøfrost er happy nå Grattis med fine avkommet! Veldig! Oppdatering når jeg kommer meg hjem til pc'n Er så stolt av valpen "min" :-D 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Jeg stilte Dixon i dag, han ble 2BHK med Cert og R-Cacib så dermed ble han også Norsk og Nordisk Utstillingschampion 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Sonen har en hel haug m flotte hunder .Gratulerer alle sammen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Veldig! Oppdatering når jeg kommer meg hjem til pc'n Er så stolt av valpen "min" :-D Herregud så dum jeg er, ingen kobling! *panneklask* Gratulerer med BiS 3 på Rim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Herregud nå ser jeg på resultatene til NKK, BIS 3 ja!!!! Gratulerer så utrolig mye @Snøfrost!!!! :jump: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS! Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS! Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater Enig med du! Måtte bort å si det til eieren/handleren. Herlig å se gruppe 7 hunder med utstråling og attitude 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS! Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater Alltid moro når fungerende jakthunder hevder seg i showsirkuset 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Gratulerer til alle som er fornøyde Litt av en fangst på flere av dere Og ikke minst stort gratulerer til Snøfrost! BIS3 er jo helt fantastisk Ser at det kun er kåret 1-3 i BIS Veteran i dag, noen som vet hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Lani ble 3 btk og nr 2 i champion klassen idag. Hunden min har for optrukket buk og for korte brysthår 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Gratulerer til alle som er fornøyde Litt av en fangst på flere av dere Og ikke minst stort gratulerer til Snøfrost! BIS3 er jo helt fantastisk Ser at det kun er kåret 1-3 i BIS Veteran i dag, noen som vet hvorfor? Det var fire plasserte veteraner da vi så på, ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Humla ble BIM i dag Gratulere så mye til alle de vakre sonenhundene, spesielt til snøfrost sin vakre Rim 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts