Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Dobberen som vant skal være sort. Ellers er jeg utrolig skuffet...7 dobermann...7..! 6 hannhunder og 1 tispe. Det er jo som om man skulle vært på en NKK... Da har noen lagt ut feil bilde i ett kull, eller det fins to med samme navn Trodde faktisk dobberen var stor i US jeg! Noen som har bilder av golden? Gikk glipp av alt, lå syk. Må inn og se om det ligger noe ute fremdeles. BIR BIM Likte BIM bedre enn BIR på bildene, har ikke fått sett de live. Golden er også en slik rase hvor jeg liker amerikanerene bedre enn de stuttbeinte Nordiske. Men dette syns jeg ikke var de peneste amerikanerene jeg har sett, de hadde litt irsk setter over seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 BIM Wow noen har vært på med saksa på fanene framme :)Ser nesten ut som om de har brukt linjal også Men ellers enig hannen var slettes ikke verst i forhold til en del av det som ses på utstillinger her hjemme... BTW synes jeg det ser litt ekkelt ut når de hanker de opp sånn i halsen, ser ikke akkurat behagelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Golden retriever i Amerika er (overraskende nok) mye bedre enn golden retievere her hjemme. De lider også under dvergsyndromet, og enkelte ser rett og slett ikke ut lengre. Det var litt mye pels, men ellers var det flotte hunder. Det er jo irsk setter i golden retriever fra gammel av, i USA har de nok bare fremelsket den dype og gyldne fargen fremfor den porselenshvite som man sverger til her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 BIM Wow noen har vært på med saksa på fanene framme :)Ser nesten ut som om de har brukt linjal også Men ellers enig hannen var slettes ikke verst i forhold til en del av det som ses på utstillinger her hjemme... BTW synes jeg det ser litt ekkelt ut når de hanker de opp sånn i halsen, ser ikke akkurat behagelig ut Likte fargen, og det var det - denne har fremskutt skulder - ser tjukk ut og har for mye lepper. BIR er bedre konstruert, dog noe tjukk da den helt mangler underlinje - godt tilbakelagt skulder og ser egentlig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Schipperke:Ch De Lamer Overboard For en GROOMING! American English Coonhound:GCH Color Me Bad Like My Grandad Denne hunden syntes jeg bare var rart sammensatt. Bull terrier (white):Ch Actions Formula For A Queen og her, et bilde av henne i bedre lys: Great Dane: GCH Tue-J's Pacific Category Five (jeg må si jeg liker de amerikanske grandenes fjes faktisk) Rat terrier:GCH Stoneybays Ur Martini's Serv'D CM (den her var jo skikkelig søt!) red: la til rasenavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Altså det er jo ei geit på bildet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Altså det er jo ei geit på bildet??? Sikkert humor.. Jeg lo veldig godt av det i alle fall! :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Altså det er jo ei geit på bildet??? Jeg lo i alle fall godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Altså det er jo ei geit på bildet??? Ja, men hadde det ikke vært for horna og plassering av jur så hadde jeg ikke sett forskjellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Border Collie BIR: GCH Tang Dynasty Rocky (hannhund) BIM: GCH Sportingfields Pieta (tispe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom Det er heldigvis fullt lov å ha dårlig humor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Border Collie Jeg så litt på de i ringen, og har visst ikke sett nok show bordere i mitt liv for det tok litt tid før det gikk opp for meg hvilken rase det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Bernerne var alt for kraftige for min smak, bim-tispa synes jeg så ut som en hannhund, men det jeg reagerte mest på var handlinga: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom Jeg lo da, som en bulle-eier må man bare forberede seg på å høre mye rart om rasen sin. Kan ikke ha ømme tær da nei, av flere grunner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Border Collie BIR: GCH Tang Dynasty Rocky (hannhund) BIM: GCH Sportingfields Pieta (tispe) Tispa her må jo være klippet ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jeg lo da, som en bulle-eier må man bare forberede seg på å høre mye rart om rasen sin. Kan ikke ha ømme tær da nei, av flere grunner Man burde ikke ha ømme tær i det hele tatt når man har hund, for hundeeiere er merkelig frittalende om andres hunder. Jeg syns ikke det er morsomt allikevel jeg, jeg ser ikke helt hvorfor man hele tiden skal opplyse andre om sine personlige preferanser når det kommer til utseende. Særlig i tråder som denne, vi klistrer inn bilder og æsjer og uffer og stønner over hvor stygge og feite og dårlig konstruerte hundene er. Superhyggelige hundefolka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jeg så litt på de i ringen, og har visst ikke sett nok show bordere i mitt liv for det tok litt tid før det gikk opp for meg hvilken rase det var Nei, det er som oftest ikke det bildet man har av border collien som rase. De faller ikke i min smak personlig, korte bein, kraftig kropp og mye 'uriktig/bløt' pels er ikke praktisk eller nødvendig for rasen, ei heller det svake uttrykket mange har. Jeg håper ikke disse var like gulvredde som flere av de jeg har sett på utstilling. Tispa her må jo være klippet ? :S Det er hun nok. Og hengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Norske raser.. Elghund grå Lundehund Hva har skjedd her? Buhund Litt andre som jeg finner interessante... Faraohund Langhåret Collie Jeg liker godt pelslengden på de amerikanske. Langhåret uten å være polvott. Samojed Toller Kan de være så mørke i fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Toller Kan de være så mørke i fargen? Jepp, de kan det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Jepp, de kan det. Har nemlig aldri sett de så mørke, synes det er en veldig pen farge ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Lundehund Hva har skjedd her? Hva tenker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Har ikke fått sett på noen videoene end, så tørr ikke å uttale meg utover at åh My guilty pleasures! Hun har nok ikke så mye pels (beheng) så de har jo formet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Hva tenker du på? Det kan jo bare vare at den står rart, men jeg synes brystet ser litt fattig ut liksom,og den er liksom litt edel i kroppen. Når har ikke jeg peil på rasen, men synes mange av lundehundene her på en måte er mer kraftige/tyngre i kroppen. Men den kan jo være en unghund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts