Alzenas Skrevet 17. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Hei verden! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 *smelt* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 *smelt* +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 18. April 2015 Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Åhhh, seee på de aaa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 16 dager gamle Lille frøken rosa Frøken oransje: Herr grønn, whippetstyle Frøken oransje til venstre, frøken rosa, og frøken lyslilla/hvit 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Frøken rosa <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Etter litt hamring i garasjen i går er valpekassa klar, og allerede tatt i bruk. Hadde lyst til at valpene og Pearl skulle få god plass. Så er jeg så glad i denne stilen at det skulle jo bare mangle at kassa også var det, jeg er så fornøyd 100x155 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 19 dager gamle og søte som sukker Frøken lilla; Herr blå: Her grønn Frøken rosa Frøken lyslilla/hvit Frøken gul Frøken oransje Herr blå; Gul og oransje RED: La til litt bilder 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Å helle dussan :-D :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Åhh, så fine! Herr blå kommer til å bli en skikkelig ladykiller. Han har det rette blikket. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Åhh, så fine! Herr blå kommer til å bli en skikkelig ladykiller. Han har det rette blikket. Kjenner jeg trekkes veldig mot lille blå selv, han er virkelig noe for seg selv allerede Har begynt å få mine favoritter, og jeg tror vi er enige om hvem som blir beholdt i kennelen, bare håper hun utvikler seg slik jeg håper 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg vil både ha gul og oransje takk Noe så nusselig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Gul, er det hun som var lyslilla/hvit? *forvirra* Pene hele gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 De er så skinnende fine! Skulle ønske dere bodde nærmere sånn at jeg kunne komme å snuse inn duften av dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Gul, er det hun som var lyslilla/hvit? *forvirra* Pene hele gjengen Neida, hun har vært gul hele tiden. De er to blue fawn i kassa Tusen takk alle sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Neiiiiii, hvor jeg gleder meg!!! Har kjøpt leketøy i dag:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 3 uker gamle imorgen 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Så nydelige de alle er Men lilla, grønn, lyslilla/hvit og orange la jeg litt ekstra merke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Rosa er min favoritt på disse bildene Har du forresten solgt en hvit tispe til oslo? Så en for noen dager siden, og tenkte på ditt oppdrett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Rosa er min favoritt på disse bildene Har du forresten solgt en hvit tispe til oslo? Så en for noen dager siden, og tenkte på ditt oppdrett Luna fra A-kullet bor i Oslo, hun er hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Rosa er min favoritt på disse bildene Har du forresten solgt en hvit tispe til oslo? Så en for noen dager siden, og tenkte på ditt oppdrett Luna fra A-kullet bor i Oslo, hun er hvit Regner med det er Luna du har sett ja, Pearl`s Legacy`s I Aint Nobody Så nydelige de alle er Men lilla, grønn, lyslilla/hvit og orange la jeg litt ekstra merke til! De er en snusk gjeng! Det kommer oppstillingsbilder litt senere i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Tar dere i mot besøk på valpene fremover? Sånn i tilfelle man er i nabolaget 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Tar dere i mot besøk på valpene fremover? Sånn i tilfelle man er i nabolaget Jada det gjør vi, nå har akkurat Tavi her inne vært å sett på søstrene til supertavi Har dere noe mot at jeg smekker inn F kullet vårt sammen med E kullet i tråden her? Vi har nemlig et kull til, de som ble laget i bilen på dag 25 :-P De er 8 dager gamle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Har dere noe mot at jeg smekker inn F kullet vårt sammen med E kullet i tråden her? Vi har nemlig et kull til, de som ble laget i bilen på dag 25 :-P De er 8 dager gamle Helt okei for meg! Betyr bare enda mer bilder av herlige valper. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 E kullet er 3 uker gamle i dag, så i går kveld ble det oppstillingsbilder og deres første tur på bord. Syns de var kanonflinke! Tispe (Lyslilla/hvitt halsbånd) Tispe (Oransje halsbånd) TIspe (rosa halsbånd) Tispe (Gult bånd) Tispe. Lilla halsbånd Hannhund. Grønt halsbånd Hannhund. Blått halsbånd 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts