Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Tispekull igjen ligger det ann til:-)Nr er også tispe, hvit. 312g 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Eeeeer det mulig:-DNr 6 er også ei tispe 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Nr 7 hvit hannhund:-) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Hurra! Kommer det flere tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Nr 8 var hannhund:-) Usikker på om det ikke er en til inni der 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Så mange Gratulerer med de som er kommet så langt og lykke til videre! Mange tisper er jo bra det, du hadde jo 13 på venteliste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Det ble ei laaaaaang natt... Ganske tverr i øya nå. Absolutt alle er kjempeherlige, og Pearl har som vanlig stått på 100%. En liten smugtitt i kassa; 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer! Ser ikke bildet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer så mye med vel overstått fødsel! Ser ut som mine bønner har blir hørt også, kjempeartig! Så fint bilde når de får melk. Nå er det bare å book flybilett og se på bildet annenhver time 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer med et fint kull! Håper at det kom nok til de sonisene som ville ha også. Flinke Pearl! Nå fortjener dere litt søvn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer med fint kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Synes @Sprettballen skal ha en hviiiit tispe <3 Gratulerer med friske og fine valpiser :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Hurra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer med et nydelig kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Hurra Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Tusen takk alle sammen! Jeg er så stolt (og overtrøtt) akkurat nå Denne drømmen min ble bare så mye større og bedre enn jeg i det hele tatt hadde turt å tenke over da jeg ønsket å gjøre kombinasjonen igjen. Jeg er så glad for at jeg fikk overtalt Vegard til å gjenta det vi startet med, for fy søren dette skal bli bra altså Pearl som er så vanvittig flink, hun har ikke sovet et sekund, hun steller og duller med valpene. Selv om man har vært oppe hele natta er det fryktelig vanskelig å faktisk gå å legge seg for man blir jo så betatt av de her små. Det kommer bildespam når jeg er ute av koma igjen RED: Det blir flere sonisvalper, men de skal få lov til å fortelle det sjøl 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer, nydeligt kull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer med flott kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Så nydelige de er! Fargene er skikkelig fine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Åhh gratulerer så mye! Det var et fint kull! Gruer meg til de blir eldre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer så mye Albus er en nydelig herremann. Har møtt han hjemme på Nordkjosbotn. Rolig og tillitsfull kar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Det er ikke 100% sikkert det blir hvit tispe på oss da. Det kommer litt an på hvor jevnt kullet blir ift. hva jeg ønsker. Farge kommer litt i 2. rekke, men det er jo ikke noe hemmelighet at hvit er drømmen ^^ Men om den ene tispa faktisk blir blå, så blir det fryktelig vanskelig å velge om alle valpene blir like bra og ingen stikker seg ut og roper til SANDNES! Blir spennende å følge med kullet, spesielt når de blir litt eldre og man vet litt mer om de ^^ Jeg er sååå takknemelig for at en skal hit! Nå har det liksom blitt virkelig ^^ 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Fantastiske farger på samtlige! Elsker grålig farge på whipser. Gratulerer så mye! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. April 2015 Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Gratulerer så mye med et nydelig kull . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts