Alzenas Skrevet 8. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Tusen takk alle sammen Det kommer bilder iløpet av uka, Pearl er fortsatt hos Vegard ettersom veterinæren som ble brukt til UL er nesten naboen hans. Så når hun kommer tilbake hit regner jeg med hun har rukket å fått endel mage 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Dag 38 Maaaagebilde :D :D 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Får ikke sett bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Får ikke sett bilde Ikke jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 11. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Dag 40: Skal gjøre det godt igjen nå, for nå er tjukkebollefeita tilbake på plass Kommer oppstillingsbilder senere når jeg har hjelp til å ta bildet Solbading på gang; 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Herlig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hun skal nok bli enda finere ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Aww 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Dag 43 Chill lørdag 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 Gleder meg som en unge til juleaften, kan nesten ikke vente! Megakult det bilde med solbrillene, måtte le så mye:-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Litt ot, men ligger hun rett på gulvet? Det har jeg aldri har sett en whippet gjøre, i hvert fall ikke frivillig Lykke til med fødsel og valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Fine magebilder Og stilig brillebilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Gleder meg som en unge til juleaften, kan nesten ikke vente! Megakult det bilde med solbrillene, måtte le så mye:-D Så hyggelig å høre! :D Litt ot, men ligger hun rett på gulvet? Det har jeg aldri har sett en whippet gjøre, i hvert fall ikke frivillig Lykke til med fødsel og valper Tuuusen takk Fine magebilder Og stilig brillebilde Tusen hjertelig, jeg digget også solbrillebildet Dag 46 idag; 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Dag 47 4 dager siden VS 10 min siden. Her har vi kanskje valper allerede neste helg ja. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Ooo, hjelpes! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 For en nusselig ballong Gleder meg til valpebilder altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Så fin, tross for hval-formen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Her har vi kanskje valper allerede neste helg ja. Duh, bolla, se om du ikke greier å holde de inne til det har blitt april i det minste. Jeg har ikke ferie før midten av juni og du lager så mye ekstra arbeid for meg om du skal få de tidligere RED: Skrivefeil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Til sammenligning, dag 46 vs 48; 46; 48; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Hvordan er hun i adferden nå når hun begynner å bli så bollete? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Hvordan er hun i adferden nå når hun begynner å bli så bollete? Som en glupsk ulv med blæra til en valp på 3 uker, sånn ca Ellers noe mer klengete og "masete" enn vanlig. Dagene går jo stort sett bare til soving, men hun har vært litt mer på`an nå de siste dagene enn tidligere:-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Lurer på om de har eksplodert der inne jeg? :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Lurer på om de har eksplodert der inne jeg? :D Akkurat som når hun gikk drektig sist dette, hun så slik ut da hun var like langt på vei ca, også bare BOOM den aller siste tida 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Det er fascinerende hva kroppen får til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Litt ot, men ligger hun rett på gulvet? Det har jeg aldri har sett en whippet gjøre, i hvert fall ikke frivillig Lykke til med fødsel og valper Oi, det var ikke meningen å ikke svare deg :-P Jo hun ligger faktisk på gulvet, noe hun ikke har gjort særlig av før. Også ligger Pixel mye på gulvet han også, ser ut til at han foretrekker det foran sofaen (som jeg også syns var fryktelig merkelig) mens de andre tror jeg ikke helt ser poenget med å ha harde gulv i det hele tatt når man kan sveve rundt på myke, varme og rosa skyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts