Monikawt Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Jeg får opp at jeg har X varsler og X varsler, men jeg får ikke åpna og sett hva det gjelder.. Edit: mente så klart varsler og meldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Får ikke sendt pm på data (safari) men får fått inn og sendt på mob (også Safari). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Jeg får opp at jeg har X varsler og X varsler, men jeg får ikke åpna og sett hva det gjelder.. Edit: mente så klart varsler og meldinger Kontrollpanel -> Tilsendte varsler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Jeg får opp at jeg har X varsler og X varsler, men jeg får ikke åpna og sett hva det gjelder.. Edit: mente så klart varsler og meldinger Har samme problem. Du kan fremdeles se hva det gjelder hvis du klikker inn på meldinger og varsler, altså åpner kontrollpanelet og innboksen din (f.eks. ved å klikke på ikonene øverst og så høyreklikke og f.eks. klikke åpne i nytt vindu), men drop down-menyene fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Oo, tusen takk @Artemis og @Pippin&Symra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 På pc er det helt klikk.så beklager til de som har sendt meg pm men det fungerer ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Notifications funker på mobil men ikke pc her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Når jeg skal inn og se på nye PM eller notifikasjoner, så står bare pilen og går, og jeg kommer ingen vei. Først når jeg åpner i ny fane får jeg se. Ellers må jeg F5 en del for å se endringer, feks postet svar. Dette er på PC. Og dette skjedde da jeg postet: Forresten kan jeg ikke bruke snarvei for å skrive PM, da står bare de grønne/hvite prikkene og blinker øverst, kommer ingen vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Enkleste måte å komme inn på PM nå er å trykke på ditt eget brukernavn oppe til høyre og så "personlige meldinger". Da kommer man hvertfall inn.. tok meg en dag eller to å klare å komme inn på meldingene mine igjen, geni som jeg er . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken. Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold. Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Er det bare hos meg sonen er helt ubrukelig i dag? Ligger skjevt på skjerma, ting hopper hit og dit når jeg trykker på dem etc. Bruker IE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Mens du er på tråden, hadde det vært mulig å få til å dele quoter slik det var før? Da kunne vi trykke "enter" inni quoten og den delte seg slik at det var lett å svare på enkeltutsagn eller flere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Er det bare hos meg sonen er helt ubrukelig i dag? Ligger skjevt på skjerma, ting hopper hit og dit når jeg trykker på dem etc. Bruker IE Har du siste versjon av IE? Har du prøvd å slette loggen? Har du prøvd med en annen nettleser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Mens du er på tråden, hadde det vært mulig å få til å dele quoter slik det var før? Da kunne vi trykke "enter" inni quoten og den delte seg slik at det var lett å svare på enkeltutsagn eller flere Kan virke som en tidligere oppdatering har fjernet muligheten for å dele quoter. Vi har i alle fall ikke gjort noen slike endringer på forumet. Vi håper dette er noe som løser seg i oppdateringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Har forresten registrert at "<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>" ikke er borte og at siden fortsatt fylles med rar kode når man poster et innlegg. Dere trenger ikke rapportere inn disse feilene, vi jobber med å rette det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Kan virke som en tidligere oppdatering har fjernet muligheten for å dele quoter. Vi har i alle fall ikke gjort noen slike endringer på forumet. Vi håper dette er noe som løser seg i oppdateringen. Ja, dette skjedde før dere overtok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Linesuhr (får ikke quotet), jeg sitter på jobbmaskin, vi har bare IE her. Skal sjekke hvordan det ser ut hjemme. Edit: Nå ser ting plutselig bra ut, hurra! Kanskje det var sletting av loggen som fungerte. Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Liker knappen fungerer ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Fra google blir man fortsatt videresent. Ble videresnt til noe URL4SHORT.info som åpnet to nye faner med nye greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Med unntak av at "<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>" vises i noen innlegg, så har jeg absolutt ikke erfart noe annerledes med sonen. Bruker chrome om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Liker knappen fungerer ikke her. Ikke når du oppdaterer heller? Her har det blitt registrert selv om det ikke ser sånn ut, men når jeg oppdaterer så er det likt. Sonen virker igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken. Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold. Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid. Neste gang kan dere gjerne skrive "vi jobber med å fikse problemer, så sonen vil oppføre seg tullete. Ikke nødvendig å innraportere slike problemer akkurat nå". 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Neste gang kan dere gjerne skrive "vi jobber med å fikse problemer, så sonen vil oppføre seg tullete. Ikke nødvendig å innraportere slike problemer akkurat nå". Det står noe slikt i "informasjon fra ledelsen" og det ble nevnt tidligere i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Det står noe slikt i "informasjon fra ledelsen" og det ble nevnt tidligere i denne tråden Men det var i forbindelse med første omgang med tull, det kom ikke ny info når problemene kom tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken. Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold. Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid. Men da er jo spekulasjonen min helt rett da (og problemene vil somoftes vedvare uten å oppdatere) (Sorry, måtte bare ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts