Dette er et populært innlegg Frida og fuglehundene Skrevet 7. Januar 2015 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Kvart på seks i dag, etter en lang dag i praksis, en treningsøkt og mens jeg var på tur med hundene, så ringte de fra konkurransen #MittÅsnes og sa jeg hadde vunnet Så da var det bare å snu, hive seg i dusjen (var ikke akkurat delikat i svette treningsklær), få i seg litt mat og så møte opp halv åtte for å motta premien. Alt for mye oppmerksomhet for en som meg, masse folk i et bittelite rom og all oppmerksomhet mot meg... Premien er en valgfri workshop (verdi inntil 10 000 kr) med Morten Krogvold. Herregud. Merker jeg får prestasjonsangst allerede. Jeg liker å ta bilde av dyrene mine, men jeg finnes ikke kreativ.... En veldig hyggelig mann, og han hadde så mye fint å si om bildet. Han elsket at elgen var i akkurat den bevegelsen, og at bildet var på høykant (fototeknisk feil, men det er noe av det som gjør bildet spennende). Det var også riktig at elgen var i den retningen, om man speilvender bildet blir elgen for rask og bildet blir ikke like bra. Men i den retningen så får den litt motstand. Hele bildet ropte "fart", og han følte også at han selv var tilstede der bildet var tatt. Han likte også fargene godt, det var naturlige farger som matchet elgen. Jeg husker ikke alt han sa, men han fortalte at han nettopp hadde vært dommer i en fotokonkurranse i Tokyo med 16 dommere fra 16 land, og mente at samtlige hadde ville plukket ut mitt bilde. En naturfotograf var tilstede, og han hadde også pekt ut mitt bilde som et vinnerbilde med en gang. Herregud, for en respons! Hadde det ikke vært for dere sonen, så hadde jeg aldri sendt inn bildet! Tusen takk for all respons For de som ikke har sett det, her er bildet 78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer med en velfortjent seier! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer så mye med velfortjent seier! Det var bare gøy å være med på å stemme deg fram 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krimman Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer, det var velfortjent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Dere har også æren for at jeg vant, både fordi det ble stemt fram som det publikum likte best i oktober, men også fordi juryen ikke protesterte mot Morten sitt valg nettopp fordi så mange hadde stemt! Det er det bildet som fikk flest stemmer av alle 1500 bildene. I finalen var det 24 bilder, vinnerbildet fra fagjuryen og vinnerbildet fra publikum for hver måned 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Stor grattis! Det er det flotteste elgbildet jeg noen gang har sett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 For et flott bilde! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Bildet er fantastisk,så velfortjent og gratulerer!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer, så moro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Den seieren fortjente du så absolutt, digger det bildet. Husk på å gi beskjed om du bestemmer deg for å selge trykk av det (og andre bilder kanskje, syns du tar mange veldig flotte bilder) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer og vel fortjent! Kos deg masse på workshop! Du tok bildet, så hele æren er ene og alene din, vi bare dyttet deg i riktig retning vi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Den seieren fortjente du så absolutt, digger det bildet. Husk på å gi beskjed om du bestemmer deg for å selge trykk av det (og andre bilder kanskje, syns du tar mange veldig flotte bilder) Å, takk for det! Det er bare å si i fra det! I utgangspunktet gir jeg gjerne bort bildene mine, men har ikke tenkt så mye på det ennå. Hadde helt glemt konkurransen jeg.... Jeg gruer meg til workshop, han er brutalt ærlig! Men det er kanskje verre for noen som ønsker å bli fotograf enn for meg som bare liker å ta bilder og ikke har lyst til å ha det som yrke. Men jeg er ekstremt lite kreativ da. Ta bilder av mine og andres hunder klarer jeg, men de blir jo sånne kjedelige og "pene" bilder, som ikke gir en noe (bortsett fra at man liker å se sitt eget dyr da ) . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer så mye! Bildet er helt fantastisk, det er virkelig et blinkskudd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Wow så morro"! Og velfortjent. Gratulerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Gratulerer så himla mye!!! Et fantastisk bilde som virkelig skiller seg ut - og det går jo "elg i solnedgang" en høy gang . En riktig så veldfortjent seier det der . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer så mye - virkelig et flott bilde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts