Stine Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Frokost: Biloa, blåbær, frokostblanding. Lunsj: 1 rødt eple, 1 knekkebrød med leverpostei og sylteagurk, 1 knekkebrød med kalkunskinke og tomat. Middag: Falafel. Kvelds: Veit ikke, spørs hvor sen jeg blir på jobben. Muligens spiser jeg noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Frokost: Skyr Kirsebærkyss, og en kaffe latte på lettmelk og med sukkerfri vanilje Lunsj: To grove skiver med mager baconost Middag: Canneloni Kvelds: Masse sjokolade Feirer litt ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 To grovskiver med gulost og paprika til lunsj. Kokt torsk med poteter, brokkoli og egg til middag. To klementiner til dessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Frokost: Go dag frukt med biola bringebær Lunsj: 4 brødskiver med speilegg Middag: hjemmelaget pizza pluss noe nøtter, 2 appelsiner og litt slikt gjennom dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Gårsdagen:Frokost: Egg og bacon, bønnerMiddag: Hjemmelaget hamburger med salatKvelds: Chilinøtter og en pæreSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Igår lagde jeg hjemmelaget hamburger på karbonadedeig. Serverte med en skive ost, avokado, plommetomater, hjertesalat, rødløk og sylteagurk. Ikke noe brød. Ble veldig godt og mettende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 I dag Frokost: 3 knekkebrød med leverpostei, 1 glass eplemost Lunsj: brødskiver med kaviar, vann og en banan Middag: brokkoli og bacon stekt i ovnen (Nomnomnomnom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Lunsj: to små grovskiver med chili krepsesalat og en med gulost. Middag: det de serverer på travbanen i kveld. Lapskaus sannsynligvis(etter løpet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 I dag blir det mye av det samme som i går, men til middag blir det hjemmelaget fiskegrateng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost: To stk fra gårsdagens pizza lunsj: omelett og salat middag: Mer hjemmelaget pizza Kvelds: Brødmat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost: knekkebrød med leverpostei, tomat og paprika. Lunsj: Eple, cottage cheese og kanel. Middag: Lapskaus (laget til 10 mann og hesten i går så ). Kvelds: Tja, vet ikke helt. Knekkebrød igjen sikkert ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 (endret) Frokost: Frokostblanding, blåbær, biola. Mellom: Appelsin. Lunsj: brødskive med omelett. Middag: Fylt torsk med kokte poteter og grønnsaksblanding. Kvelds: Jobber igjen i kveld, så veit ikke helt enda Red: Ville heller ha omelett til lunsj enn leverpostei Endret 13. Januar 2015 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost: Sol frokost frokostblanding i melk med en oppkuttet banan oppi Lunsj: Cottage cheese med en dæsj fun-saft og banan Middag: Fiskegrateng med søtpotet og kokte gulrøtter Kvelds: Nøtter og en frukt, sannsynligvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost: 3 skiver nøttebrød med skinkepålegg. Lunch: eple. sen frokost, derfor liten lunch. Middag: hjemmelagd hamburger (ble endring i planen for helga, derfor hamburger idag). Kvelds: ananas, appelsin og druer. En enkel fruktsalat altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost i dag var Cottage cheese med litt frokostblanding (Vita hjertegod) og noen dråper smoothie for smakens skyld. Mellommåltid: 1 appelsin og en yoghurt. Lunsj (sen): 1 fiskekake og litt rå gulrot Middag: Skal ha veganmisjonens knallgode kikertsuppe Kvelds: Jeg tenker det blir en banan og resten av smoothien fra i morges. Edit: og et rundstykke, jeg kommer til å være sulten etter kveldstur i denne kulda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Frokost og formiddagsmat: alt for lite. En neve mandler, litt appelsinjuice og en kopp kaffe, hvis jeg ikke husker feil... Middag: fiskekaker med potet, gulrot og hvit saus. Kveldsmat: forhåpentlig noe med litt mer substans enn frokosten. Hører det er brødbaking på gang, så sannsynligvis nystekt brød med noe godt pålegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Jeg stoler ikke på lifesum-appen i hvertfall. Etter denne menyen skal jeg fremdeles ha over 200kcal til i dag. Det er godt over 2000 kcal det, og da er det meninga jeg skal gå ned ca 400g i uka. Tror den gir litt vel mye kcal-avslag på den fysiske aktiviteten altså. Frokost: 2 speltlomper, en med ost og skinke og en med makrell i tomat fra tube, 1 glass biola Mellom-måltid: 1 knekkebrød med laksepålegg lunsj: salat med bønner og egg mellom-måltid: 1 knekkebrød med makrell, 1 bendit smoothie middag: Havregrøt med bær og en halv banan kvelds: et av de grove fylte hornene jeg tok opp fra fryseren tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Frokost: 2 skiver med skinke. Lunch:2 skiver med skinke. Middag: polarbrødpizza med kyllingkjøttdeig, mager kesam m/hvitløk og litt ost på toppen Kvelds: yoghurt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 (endret) Frokost: Frokostblanding, biola, blåbær. Lunsj: 2 knekkebrød med leverpostei og sylteagurk, 1 knekkebrød med kyllingskinke og tomat. Middag: 2 stk fullkornstortilla med masse grønt, ost, biff og annanas. Kvelds: Havregrøt med en most banan, kanel og en neve rosiner. Red: Mellom: 1 appelsin. Endret 14. Januar 2015 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Frokost: Tre knekkebrød med brunostMellom: En banan og en klementinLunsj: Bigbite med ost, skinke og salatMiddag: Kjøttboller, potetstrimler og bernaiseSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Frokost: Skyr kirsebærkyss (igjen) Lunsj: To grove brødskiver med baconost Middag: Indisk kylling curry med ris, naanbrød og mangochutney Kvelds: Smoothie! Bringebær, banan og eplejuice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Frokost: 2 skiver med nugatti. 1 glass appelsinjuice. Lunsj: 3 Knekkebrød med leverpostei, tomat og paprika Middag: Lapskaus (siste dagen nå ). Kvelds: 1 skive med leverpostei og ei halv med røkelaks. Halv da den ene falt sammen da jeg skar i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Frokost: To grove brødskiver med ost og skinke. Middag: Tikka masala-saus med kylling, rødløk, spinat og kokosmelk tilsatt, med ris og salat til. Kvelds: Havregryn, havrefras, mandler, en oppkuttet banan med naturell yoghurt og litt kanel. (Og litt sjokolade mellom. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 I dag: middag kl 21.30 kjøttkaker, poteter, brokkoli og litt toro saus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Linsetaco, var nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts