Benedicte Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Gruppevinneren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Gruppevinneren Trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Jeg trodde de skulle slå hardere ned på sånt nå jeg Trist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Jeg er spent på hvilke konsekvenser dette får for handleren. NKK har skrevet følgende på Facebook: The Norwegian kennel club has already taken action in this matter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Jeg er spent på hvilke konsekvenser dette får for handleren. NKK har skrevet følgende på Facebook: The Norwegian kennel club has already taken action in this matter. Jeg er også interessert i å vite det, kjenner jeg. De burde mistet gruppeplasseringen og tittelen - og vært utvist fra EDS. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Synes det er bra at NKK har reagert på det! Håper det blir konsekvenser ut av det. - - - Men imorgen og søndag kommer jeg til EDS! Advarsel til alle sonenfolk; hvis jeg kjenner igjen dere og/eller hundene deres så kommer jeg løpende! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Men da skjønner jeg jo ikke at du gidder å svare engang Jeg lurte litt på det midt i svaret mitt jeg og -- Vært en lang, men hyggelig dag på EDS i dag. Folk oppfører seg greit og jeg slipper å kjefte, og da er jeg fornøyd jeg Ali oppfører seg som et englebarn når vi er på sånne greier (et englebarn som biter og kamper i båndet *kremt* Hun er søt jo! ), og jeg syns det er så stas å ha henne med meg at det er nesten kvalmende Fine lille dokka mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Så en buss full av russere og gruppe 2 hunder på Gran akkurat, hvor i alle dager kommer de fra? De kan umulig ha kjørt fra Nord Norge og nedover!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Så en buss full av russere og gruppe 2 hunder på Gran akkurat, hvor i alle dager kommer de fra? De kan umulig ha kjørt fra Nord Norge og nedover!? Går også an å kjøre gjennom Finland og ferge over til Sverige (to muligheter, Umeå-Vasa og Helsinki-Stockholm tror jeg), så spørs vel hvor i Russland de kommer fra. Mange fra Norge og Sverige jeg kjenner som jevnlig drar over til Finland den veien, og da er det jo ikke såå heftig langt til Russland Ihvertfall ikke sammenlignet med å kjøre nordover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Går også an å kjøre gjennom Finland og ferge over til Sverige (to muligheter, Umeå-Vasa og Helsinki-Stockholm tror jeg), så spørs vel hvor i Russland de kommer fra. Mange fra Norge og Sverige jeg kjenner som jevnlig drar over til Finland den veien, og da er det jo ikke såå heftig langt til Russland Ihvertfall ikke sammenlignet med å kjøre nordover Men det er jo uansett logisk å kjøre nedover Sverige da, ikke Norge? Gran ligger liksom nord for Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Men det er jo uansett logisk å kjøre nedover Sverige da, ikke Norge? Gran ligger liksom nord for Lillestrøm Åja, sånn ja, nei, de hadde vel hørt det var fint der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Tidi har fått masse skryt på bussen av passasjerene om at hun er en snill og velloppdragen hund Mange som ikke visste at hun var ombord på bussen før vi fikk gå av på Geilo for en pause Tidi er også endel roligere og mer komfortabel på bussen, så bra trening ble det. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Vært en fin dag i dag Utstillerne har stort sett vært hyggelige, og selv om det har vært hektisk så har det meste funket. Forutenom at vi gikk tom for kataloger omtrent før det starta. Sikret mer til i morgen og søndag. Vondt i beina, heit i toppen, men like blid. Nå er det natta. ..... ny laaaasng dag i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Sur. Vi hadde spesial i dag, ringen skulle være klar til 13.00, men vi fikk den ikke før nærmere 15.30... Det resulterte i at vi ble trua med å bli kasta ut før vi var ferdig, vi fikk ikke hatt noen av de tradisjonelle uoff. klassene våre, og bis`et ble hastet igjennom 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Jeg er spent på hvilke konsekvenser dette får for handleren. NKK har skrevet følgende på Facebook: The Norwegian kennel club has already taken action in this matter. Spent på hva de gjør!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Sur. Vi hadde spesial i dag, ringen skulle være klar til 13.00, men vi fikk den ikke før nærmere 15.30... Det resulterte i at vi ble trua med å bli kasta ut før vi var ferdig, vi fikk ikke hatt noen av de tradisjonelle uoff. klassene våre, og bis`et ble hastet igjennom Å nei! Sånt skal jo ikke skje Litt spent på morgendagens spesial nå kjenner jeg. Vi har jo blitt lovet at ringen skal være klar kl 13. Edit. Rettet skrivefeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Spent på spesialen imorra jeg og, begynner 13.00 men vi har ikke oppmøte før 14.30. Håper det ikke blir så mye forsinka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Å nei! Sånt skal jo ikke skje Litt spent på morgendagens spesial nå kjenner jeg. Vi har jo blitt lovet at ringen skal være klar kl 15. 15? håper da 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Sur. Vi hadde spesial i dag, ringen skulle være klar til 13.00, men vi fikk den ikke før nærmere 15.30... Det resulterte i at vi ble trua med å bli kasta ut før vi var ferdig, vi fikk ikke hatt noen av de tradisjonelle uoff. klassene våre, og bis`et ble hastet igjennom uæææ. Regner med man kan få refundert ringleie da! Vi skal ha spesial i morra og vi kommer aldri i verden igjennom 60 hunder på 2,5 time...! Når ble dere ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 15? håper da 13 Skrivefeil ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Hvis noen har et eller to nummer ekstra til søndag, så er jeg veldig interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Finnes det en oversikt over boder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Tar salgsbodene kort, eller må jeg ta ut penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Hvor finner jeg dagens livestream?? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Vi skal ikke i ringen før kl 13:30 i dag, og da er det først en rekke valper. Regner med at vi ikke skal inn før nærmere kl 15. Det er litt deilig å sove lenge selv om det er utstillingshelg! Det tar meg 15 min å kjøre til messa, men jeg orker ikke parkeringskaos, så jeg tar heller toget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts