Fillerya Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Besteforeldrene skal ta med alle barnebarna på Hakkebakkeskogen nå i høst. Hun vil da være 2,5. Jeg er veldig usikker på om hun klarer å sitte stille og følge med. De har tatt høyde for at bestemor kanskje ikke får med seg hele forestillingen. Det er jo et stykke med mye musikk og sang, så det går nok bra Verre med de barna som var på nøtteknekkeren i operaen. Den er lang og det er lite barnevennlig. Hørte mange små barn rundt meg som lurte på når de på scenen skulle begynne å snakke. De ungene kjedet seg stakkars.. De var ikke alene om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Jeg gir bare tran. Får hver kveld etter kveldsmaten. Men vi spiser jo fisk hele tida, så vet ikke hvor nødvendig det egentlig er da Tran har aldri funket her i huset vi begynte da hun var baby, men hatet smaken og bare gulpet osv.. Prøvde da hun ble eldre, men ingen suksess det heller.. Men skader jo ikke å prøve igjen.. Gubben har jo sagt at han burde ta tran også, så kanskje de to kan kose seg sammen med det Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Vi gir dvitaminer når vi husker det. Og så spiser hun mye sprett pluss youghurt, den er tilsatt dvitaminer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Tran har aldri funket her i huset vi begynte da hun var baby, men hatet smaken og bare gulpet osv.. Prøvde da hun ble eldre, men ingen suksess det heller.. Men skader jo ikke å prøve igjen.. Gubben har jo sagt at han burde ta tran også, så kanskje de to kan kose seg sammen med det Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, det er vel ikke så lett for alle Guttene digger smaken de, så for oss er det ingen sak! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 C har hatet tran fra dag 1, nå gir jeg dråper med D-vitamin og selv da vrenger han trynet litt hver gang... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 L har fått vitaminer siden vi kom hjem fra sykehuset. På sykehuset fikk han litt mme med tilsetninger. Han får D-vitamindråper, folsyre og jern. E har ikke fått noe ekstra D-vitamin på en stund, får begynne med det igjen nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Åpen brannstasjon, er det for tidlig å ta med to-åringer? *Kopiere Raksha, haha* Theodor synes det var kjempegøy da han var 2 . Skal dra igjen i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Theodor synes det var kjempegøy da han var 2 . Skal dra igjen i år. Kult Da prøver vi det på lørdag De er veldig opptatt av alle slags biler og store maskiner, så jeg tenker brannbiler vil slå an. Problemet er bare at de gjerne blir redde når de får dem på nært hold 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Vi har vært i svømmehallen igjen i dag og hun gledeshylte fra hun så bassenget til vi kom uti, da plasket hun vile med armer og ben og var skikkelig fornøyd hun blir fort sliten da, så var ikke mer enn 20 min :) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Trenger tips! Jeg leter etter en fin, klassisk, kåpe til L, ca str 98 (eller litt over). Jeg ser den for meg som rød, men må ikke være det. Litt sånn som Madicken har i Marikkenfilmene (i jula)... Noen som vet hvor jeg kan finne sånt? Endret 17. September 2015 av *Marianne* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Trenger tips! Jeg leter etter en fin, klassisk, kåpe til L, ca str 98 (eller litt over). Jeg ser den for meg som rød, men må ikke være det. Litt sånn som Madicken har i Marikkenfilmene (i jula)... Noen som vet hvor jeg kan finne sånt?Zara pleier å ha mye finthttp://www.zara.com/no/no/barn/babyjente-(3-måneder---3-år)/lange-ytterjakker/duffelcoat-med-pelshette-c269276p2891515.htmDe hadde noen fine på epleskrinet også:http://www.epleskrinet.no/products/jakke-milda-grey2http://www.epleskrinet.no/products/-kpe-maggie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Zara pleier å ha mye finthttp://www.zara.com/no/no/barn/babyjente-(3-måneder---3-år)/lange-ytterjakker/duffelcoat-med-pelshette-c269276p2891515.htmDe hadde noen fine på epleskrinet også:http://www.epleskrinet.no/products/jakke-milda-grey2http://www.epleskrinet.no/products/-kpe-maggieTakk! Akkurat sånn jeg tenkte på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Fikk bhg bilder idag Hun har på krona på fellesbildet også ja også har de på regntøy. Jaja, ble fine for det Men jeg ser hun ikke er helt fornøyd, det der er utrykket hennes når hun har kompromisert på noe men mener enda hun har rett men går med på det 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 1,5 år og skal klippe neglene sine selv Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Vi har vært i svømmehallen igjen i dag og hun gledeshylte fra hun så bassenget til vi kom uti, da plasket hun vile med armer og ben og var skikkelig fornøyd hun blir fort sliten da, så var ikke mer enn 20 min Her har vi gått baklengs... de tre siste gangene har han vært skikkelig misfornøyd... starter ganske blid, så like etter dykket er verden teit. Men instruktørene sier at det ofte bare er en kneik de må over, så at vi bare skal fortsette å være tålmodige så går det seg til, håper det skjer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Her har vi gått baklengs... de tre siste gangene har han vært skikkelig misfornøyd... starter ganske blid, så like etter dykket er verden teit. Men instruktørene sier at det ofte bare er en kneik de må over, så at vi bare skal fortsette å være tålmodige så går det seg til, håper det skjer snart jeg dykker hun ikke, siden vi er i hallen på egenhånd og ikke med instruktør er det vust ikke anbefalt å dykke de er ganske sikker på at hun her hadde syntes jeg var verdens kjipeste om jeg dykka hun også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 For noen nydelige unger du har, Perfect Image! Helt utrolig hvor store de har blitt. Spesielt Jaran har jo blitt en liten mann jo. Når skjedde det?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Fine barn @Perfect Image Jaran har blitt stor!Siden de er to med samme navn i barnehagen har de spurt om de kan få kalle vår unge med kallenavnet hennes. Jeg har sagt det er greit, men når jeg hører andre rope på henne med det navnet så kjennes det helt feil Men det er jo mye bedre enn å bli tiltalt med fornavn+etternavn eller fornavn+initialene på etternavnet.Det var jo dette jeg ville unngå da vi valgte navn. Det er 40 stk som fikk navnet det året hun blir født, og så er det 4 stykker som jeg vet om som ble hetende det i hennes skolekrets. Skulle ikke tro at det gikk an 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 (endret) Begge guttene tror de heter Christian Når lærte ungene deres navnet sitt? Er sikkert litt forvirrende når en er tvilling, går seg sikkert fort til Vi har vært veldig påpasselige med å bruke navnene deres hele veien, og jeg sa til folk allerede da de ble født at det er viktig å bruke navnene, siden jeg hadde hørt om forvirrede tvillinger før Endret 18. September 2015 av Wednesday 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Kaisa reagerer på navnet sitt allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Lillemor kan navnet sitt, men klart det er veldig mye enklere for en enn to. Det går seg til etterhvert Hun er veeeldig oppdatt av hvem som er hvem da, så peker på foreldre i barnehagen og "pappan til ****" "mamman til ******" Og veldig opptatt av at jeg er mamma og pappa er pappa, og pappa er pappamann mens jeg bare er mamma og i det heletatt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 I dag ba hun faktisk om teppe over seg før hun sovna Dyne var uaktuelt, men rørosteppet ville hun ha. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 @Ganzie, så jeg deg og Litjmainn' din på Toys'r'us på Tiller i dag? Det var noe så kjent serru, men jeg klarte ikke koble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 For noen nydelige unger du har, Perfect Image! Helt utrolig hvor store de har blitt. Spesielt Jaran har jo blitt en liten mann jo. Når skjedde det?? Fatter ikke hva du mener, han er jo liten baby Takk, og takk @Filleria 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 @Ganzie, så jeg deg og Litjmainn' din på Toys'r'us på Tiller i dag? Det var noe så kjent serru, men jeg klarte ikke koble. det gjorde du nok, ja men du må jo si hei skulle gjerne hilst på deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts