Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

Var det sånn mor og barn time?

Det skal vi på i morgen, gleder meg til å få trent igjen, og litt spent på om jeg blir løpendes å fange inn baby som kryper overalt hele tiden i morgen når vi muligens gjør øvelser hvor babyen ikke er så med :lol:

Jepp :) Hele senteret er basert rundt gravide og småbarnsmødre, men i noen av timene er babyene litt ekstra med i treningsopplegget så vidt jeg har forstått. Gøy :D

Jeg hadde rett forøvrig, i dag er seg så støl! Auau. Blir bra med steptime i morgen da :lol:

I dag var jeg på en ganske forsinket 6 - ukerskontroll, og junior var selvsagt med. Han sjarmerte både legen og damene på laben :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Jepp :) Hele senteret er basert rundt gravide og småbarnsmødre, men i noen av timene er babyene litt ekstra med i treningsopplegget så vidt jeg har forstått. Gøy :D

Jeg hadde rett forøvrig, i dag er seg så støl! Auau. Blir bra med steptime i morgen da :lol:

Åå, så moro med sånn senter! :D

Ååå, den stølheten ja, sitter egentlig å kjenner at den kommer hit nå.. Gruer meg litt til i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal barnehagen gå rundt å se på husene til de i gruppa. Turen har kommet til vårt hus. Jeg ser på bildene som er lagt ut at de bare har vært utenfor hos de andre, men jeg er jo hjemme. Jeg har helt glemt å spørre om de har tenkt å komme inn. Jeg regner med at de ville spurt meg på forhånd dersom de hadde tenkt å komme på besøk, men jeg tror likevel jeg skal rydde og vaske sånn tilfelle :P Det er ille nok at vi er de eneste som bor i leilighet, da er der greit at det ser ok ut innvendig i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var veldig moro :D selvom noen av øvelsene var litt knotete å få til med frøken vil ikke ligge/sitte i ro bare krype rundt :P

Haha, jeg eide ikke balanse i dag :lol: blir nok bra å få trent opp både det ene og det andre :lol:

Vi har bare styrketrening vi da, men hun som trener oss har diverse andre ting også, som yoga og pilates. Men når skal jeg trene styrke to kvelder i uka også, så får bli med de 3 treningene tenker jeg... Selvom youga og pilates kunne vært kjekt for å bli ordebtlig godt kjent med kjernemuskulaturen slm jeg ikle har noe forhold til i det hele tatt :P

@SiriEveline , jeg følte neg utilpass første gangene vi var på babysang, da var frøkna rundt 3 mnd og vi fikk ikke noe særlig ut av det, men fra hun var 5-6 mnd har hun tydelig storkost seg og jeg har også følt meg mer tilpass da :)

Da tror jeg at jeg skal gi det en sjanse :)

Så har vi en fast aktivitet på tirsdager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså :icon_redface: Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså :icon_redface: Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe.

Helt vanlig. :lol: De er vant med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså :icon_redface: Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe.

Det slår aldri feil :lol:

Alexander er ett år, og fremdeles kommer vi konsekvent nesten for sent til legeavtaler og helsesøster. Hver gang vi er på vei ut døra må vi løpe inn igjen på grunn av en liten bleiekatastrofe :lol:

Er jeg skikkelig heldig ender det med å skifte alle klærne også, sånn for sikkerhetsskyld :aww:

Det skjer aldri ellers, men når vi skal til lege og helsesøster, *poff* og vi må skifte :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er babysvømmingen i gang og på min instruktørdag har vi svimlende 40 nye babyer. Det må være en god andel av øyas babyer :P Å lære navna på alle blir spennende når man ser de en halvtime i uka :P Det er forøvrig fantastisk givende og foreldrene er alltid så dedikerte og engasjerte, virkelig en fin aktivitet. Og veldig morsomt når man hører at de utbryter "Dette var mye morsommere enn jeg trodde!" og "Trodde dette var kvinnfolksport, men dette var jo kjempemorsomt som pappa også!"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E elsket allidrett! Jeg tror hun var yngst, men hun gjorde alt så godt hun kunne mens hun lo. Hun lo i 40 min i strekk, til tross for at det var noe hun ikke helt klarte og at det var ingen andre der hun kjente. :wub:

Det må jo bare være en av verdens herligste følelser, å se de more seg og ha det gøy sånn :ahappy::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo bare være en av verdens herligste følelser, å se de more seg og ha det gøy sånn :ahappy::ahappy:

Det er det virkelig! :heart: Hun er ganske sjenert med en gang, så jeg måtte løpe med henne de første rundene, men hun lo hele tiden fra start til slutt, og glemte å være sjenert :wub:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det virkelig! :heart: Hun er ganske sjenert med en gang, så jeg måtte løpe med henne de første rundene, men hun lo hele tiden fra start til slutt, og glemte å være sjenert :wub:

Hvor gammel er hun? Og hvordan fungerer det etter barnehage og sånt? Blir hun veldig sliten? Har tenkt på noe tilsvarende for L, tror det finnes et tilbud ivertfall fra 4 år, men jeg bekymrer meg litt for om hun blir unødvendig sliten (går fullt i barnehage) og at det da heller blir negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun? Og hvordan fungerer det etter barnehage og sånt? Blir hun veldig sliten? Har tenkt på noe tilsvarende for L, tror det finnes et tilbud ivertfall fra 4 år, men jeg bekymrer meg litt for om hun blir unødvendig sliten (går fullt i barnehage) og at det da heller blir negativt...

Hun blir 4 i november. De har ofte pauser, og det varer "bare" 40 minutter. Jeg var også spent på om hun kom til å bli veldig sliten mtp barnehage først, men det gikk overraskende bra! Partiet hun går på begynner kl 1820, så hun har litt tid til å slappe av og spise middag først.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store forskrekkelse så løsner det mikroskopiske biter fra lekematta vi bruker (sånn treningsmatte i blå fra XXL), noen som har forslag til andre lekematter som ikke har samme problemet og kan lekes rett på?

Om den tåler hundeklør er det veldig bonus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store forskrekkelse så løsner det mikroskopiske biter fra lekematta vi bruker (sånn treningsmatte i blå fra XXL), noen som har forslag til andre lekematter som ikke har samme problemet og kan lekes rett på?

Om den tåler hundeklør er det veldig bonus ;)

Vi har ikke hatt det problemet med puslespillmattene (selges hos br leker og nille blant annet) vi har 2 stj av den og ingen biter er løsna der, og heller ikke på de som venner har av samme slag, men den vanlige "gym"lekematta løsner det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt det problemet med puslespillmattene (selges hos br leker og nille blant annet) vi har 2 stj av den og ingen biter er løsna der, og heller ikke på de som venner har av samme slag, men den vanlige "gym"lekematta løsner det på.

Kanskje heller gå for en sånn matte, kan jo pensjonere den jeg har til trening av meg selv :P

Vasket liksom over den isted (bikkja gned rumpa si med dritt) og kluten var mer blå enn brun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk meg. Har lenge tenkt at jeg skal kjøpe meg en Tula toddler bæresele. Men ikke helt funnet den jeg vil ha. Nå fant jeg den men den er selvsagt utgått og nesten umulig å få tak i. Og jeg får den ikke ut av hode. Aaaaaarrrrrrgggggg

Sjekk kjøp og salg-grupper? Kjøp og salg bæretøy tror jeg en heter ihvertfall? @MorBilly kan sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...