Krelise Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Var det sånn mor og barn time? Det skal vi på i morgen, gleder meg til å få trent igjen, og litt spent på om jeg blir løpendes å fange inn baby som kryper overalt hele tiden i morgen når vi muligens gjør øvelser hvor babyen ikke er så med Jepp Hele senteret er basert rundt gravide og småbarnsmødre, men i noen av timene er babyene litt ekstra med i treningsopplegget så vidt jeg har forstått. Gøy Jeg hadde rett forøvrig, i dag er seg så støl! Auau. Blir bra med steptime i morgen da I dag var jeg på en ganske forsinket 6 - ukerskontroll, og junior var selvsagt med. Han sjarmerte både legen og damene på laben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Usj. Ungene er så vanvittig slitne når de kommer hjem fra barnehagen. Er vel normalt, men stakkars små Blir lange dager for dem. De trives der og koser seg, men er ganske ødelagte når de kommer hjem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Jepp Hele senteret er basert rundt gravide og småbarnsmødre, men i noen av timene er babyene litt ekstra med i treningsopplegget så vidt jeg har forstått. Gøy Jeg hadde rett forøvrig, i dag er seg så støl! Auau. Blir bra med steptime i morgen da Åå, så moro med sånn senter! Ååå, den stølheten ja, sitter egentlig å kjenner at den kommer hit nå.. Gruer meg litt til i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 I morgen skal barnehagen gå rundt å se på husene til de i gruppa. Turen har kommet til vårt hus. Jeg ser på bildene som er lagt ut at de bare har vært utenfor hos de andre, men jeg er jo hjemme. Jeg har helt glemt å spørre om de har tenkt å komme inn. Jeg regner med at de ville spurt meg på forhånd dersom de hadde tenkt å komme på besøk, men jeg tror likevel jeg skal rydde og vaske sånn tilfelle Det er ille nok at vi er de eneste som bor i leilighet, da er der greit at det ser ok ut innvendig i det minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Jepp Hele senteret er basert rundt gravide og småbarnsmødre, men i noen av timene er babyene litt ekstra med i treningsopplegget så vidt jeg har forstått. Gøy Hvor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Ja var veldig moro selvom noen av øvelsene var litt knotete å få til med frøken vil ikke ligge/sitte i ro bare krype rundt Haha, jeg eide ikke balanse i dag blir nok bra å få trent opp både det ene og det andre Vi har bare styrketrening vi da, men hun som trener oss har diverse andre ting også, som yoga og pilates. Men når skal jeg trene styrke to kvelder i uka også, så får bli med de 3 treningene tenker jeg... Selvom youga og pilates kunne vært kjekt for å bli ordebtlig godt kjent med kjernemuskulaturen slm jeg ikle har noe forhold til i det hele tatt @SiriEveline , jeg følte neg utilpass første gangene vi var på babysang, da var frøkna rundt 3 mnd og vi fikk ikke noe særlig ut av det, men fra hun var 5-6 mnd har hun tydelig storkost seg og jeg har også følt meg mer tilpass da Da tror jeg at jeg skal gi det en sjanse Så har vi en fast aktivitet på tirsdager også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 De faste aktivitetene her var hundetrening de Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 De faste aktivitetene her var hundetrening de Sent from my iPhone using Tapatalk Det forutsetter hund de visst... men han rakk et par treninger da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 (endret) Hvor er det? http://www.femmeaktiv.no/ Endret 8. September 2015 av Krelise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe. Helt vanlig. De er vant med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Men dette med å komme seg ut med junior til et bestemt tidspunkt trenger jeg mer trening på altså Vanskelig. I dag kom vi til legen med gulp på bodyermet. Han gulpet i det vi gikk ut døra, hadde jo ikke tid til å skifte da! Jaja, luktet jo litt funky, tror ikke noen merket det, hehe. Det slår aldri feil Alexander er ett år, og fremdeles kommer vi konsekvent nesten for sent til legeavtaler og helsesøster. Hver gang vi er på vei ut døra må vi løpe inn igjen på grunn av en liten bleiekatastrofe Er jeg skikkelig heldig ender det med å skifte alle klærne også, sånn for sikkerhetsskyld Det skjer aldri ellers, men når vi skal til lege og helsesøster, *poff* og vi må skifte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Jepp, støl her og der og i muskler jeg ikke viste jeg hadde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Her er babysvømmingen i gang og på min instruktørdag har vi svimlende 40 nye babyer. Det må være en god andel av øyas babyer Å lære navna på alle blir spennende når man ser de en halvtime i uka Det er forøvrig fantastisk givende og foreldrene er alltid så dedikerte og engasjerte, virkelig en fin aktivitet. Og veldig morsomt når man hører at de utbryter "Dette var mye morsommere enn jeg trodde!" og "Trodde dette var kvinnfolksport, men dette var jo kjempemorsomt som pappa også!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 E elsket allidrett! Jeg tror hun var yngst, men hun gjorde alt så godt hun kunne mens hun lo. Hun lo i 40 min i strekk, til tross for at det var noe hun ikke helt klarte og at det var ingen andre der hun kjente. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 E elsket allidrett! Jeg tror hun var yngst, men hun gjorde alt så godt hun kunne mens hun lo. Hun lo i 40 min i strekk, til tross for at det var noe hun ikke helt klarte og at det var ingen andre der hun kjente. Det må jo bare være en av verdens herligste følelser, å se de more seg og ha det gøy sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Det må jo bare være en av verdens herligste følelser, å se de more seg og ha det gøy sånn Det er det virkelig! Hun er ganske sjenert med en gang, så jeg måtte løpe med henne de første rundene, men hun lo hele tiden fra start til slutt, og glemte å være sjenert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Det er det virkelig! Hun er ganske sjenert med en gang, så jeg måtte løpe med henne de første rundene, men hun lo hele tiden fra start til slutt, og glemte å være sjenert Hvor gammel er hun? Og hvordan fungerer det etter barnehage og sånt? Blir hun veldig sliten? Har tenkt på noe tilsvarende for L, tror det finnes et tilbud ivertfall fra 4 år, men jeg bekymrer meg litt for om hun blir unødvendig sliten (går fullt i barnehage) og at det da heller blir negativt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Hvor gammel er hun? Og hvordan fungerer det etter barnehage og sånt? Blir hun veldig sliten? Har tenkt på noe tilsvarende for L, tror det finnes et tilbud ivertfall fra 4 år, men jeg bekymrer meg litt for om hun blir unødvendig sliten (går fullt i barnehage) og at det da heller blir negativt... Hun blir 4 i november. De har ofte pauser, og det varer "bare" 40 minutter. Jeg var også spent på om hun kom til å bli veldig sliten mtp barnehage først, men det gikk overraskende bra! Partiet hun går på begynner kl 1820, så hun har litt tid til å slappe av og spise middag først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Til min store forskrekkelse så løsner det mikroskopiske biter fra lekematta vi bruker (sånn treningsmatte i blå fra XXL), noen som har forslag til andre lekematter som ikke har samme problemet og kan lekes rett på?Om den tåler hundeklør er det veldig bonus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Til min store forskrekkelse så løsner det mikroskopiske biter fra lekematta vi bruker (sånn treningsmatte i blå fra XXL), noen som har forslag til andre lekematter som ikke har samme problemet og kan lekes rett på? Om den tåler hundeklør er det veldig bonus Vi har ikke hatt det problemet med puslespillmattene (selges hos br leker og nille blant annet) vi har 2 stj av den og ingen biter er løsna der, og heller ikke på de som venner har av samme slag, men den vanlige "gym"lekematta løsner det på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Vi har ikke hatt det problemet med puslespillmattene (selges hos br leker og nille blant annet) vi har 2 stj av den og ingen biter er løsna der, og heller ikke på de som venner har av samme slag, men den vanlige "gym"lekematta løsner det på. Kanskje heller gå for en sånn matte, kan jo pensjonere den jeg har til trening av meg selv Vasket liksom over den isted (bikkja gned rumpa si med dritt) og kluten var mer blå enn brun... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Vi har den tykke, svindyre fra Barnas Hus. Kostet vel 700 om jeg ikke husker feil, men vi har enda ikke tatt knekken på den, etter ett år på gulvet med gærne hunder, unge som biter på den og mye vask 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. September 2015 Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Så typisk meg. Har lenge tenkt at jeg skal kjøpe meg en Tula toddler bæresele. Men ikke helt funnet den jeg vil ha. Nå fant jeg den men den er selvsagt utgått og nesten umulig å få tak i. Og jeg får den ikke ut av hode. Aaaaaarrrrrrgggggg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. September 2015 Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Så typisk meg. Har lenge tenkt at jeg skal kjøpe meg en Tula toddler bæresele. Men ikke helt funnet den jeg vil ha. Nå fant jeg den men den er selvsagt utgått og nesten umulig å få tak i. Og jeg får den ikke ut av hode. Aaaaaarrrrrrgggggg Sjekk kjøp og salg-grupper? Kjøp og salg bæretøy tror jeg en heter ihvertfall? @MorBilly kan sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts