Mud Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Barnemark har vi heldigvis sluppet unna hitill. Lus også. Tror A omtrent var den eneste i barnehagen som ikke hadde det en periode, til slutt fikk jeg personalet til å sjekke han siden jeg var redd jeg ikke så dem Elveblest o.l har jeg dessverre mye erfaring med, men hvis det bare har skjedd en gang hadde jeg ikke brydd meg. Det hender A får liitegranne nå og da fortsatt ( spesielt i ansiktet ), men jeg tenker ikke videre over det. Det har vært så veldig mye verre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 ...tok turen inn men lusker sakte ut igjen. Dette var ikke spesielt givende sammen med lørdagspizzaen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Vi har forresten avskrevet mark som problemet, for i dag har det ikke vært noe snakk om bleie og bæsj, eller å ta seg til bleia. Så da slapp vi med "skrekken" (og har behandling i hus til en annen gang ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Jeg skjønner ingenting av kroppen min. 24 timer etter fødsel veide jeg det samme som da jeg ble gravid. 3 uker etter fødsel veier jeg 9 kg mindre enn da jeg ble gravid. Jeg så det på bilder at det hadde skjedd noe. Kan ikke huske sist jeg veide så "lite". Jeg skal nyte det mens jeg kan. Plutselig kommer kiloene tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Og der våknet lille med vond hoste og feber. Jeg hater barnehage akkurat nå. Hun er lagt med pappan som også har vond hoste og feber. Så skal jeg bare ordne resten av huset før jeg og natter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Jeg skjønner ingenting av kroppen min. 24 timer etter fødsel veide jeg det samme som da jeg ble gravid. 3 uker etter fødsel veier jeg 9 kg mindre enn da jeg ble gravid. Jeg så det på bilder at det hadde skjedd noe. Kan ikke huske sist jeg veide så "lite". Jeg skal nyte det mens jeg kan. Plutselig kommer kiloene tilbake! Antakelig er du blant de heldige som går ned i vekt med ammingen. Nyt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Jeg skjønner ingenting av kroppen min. 24 timer etter fødsel veide jeg det samme som da jeg ble gravid. 3 uker etter fødsel veier jeg 9 kg mindre enn da jeg ble gravid. Jeg så det på bilder at det hadde skjedd noe. Kan ikke huske sist jeg veide så "lite". Jeg skal nyte det mens jeg kan. Plutselig kommer kiloene tilbake! Jeg gikk ned av ammingen. Jeg fikk opp 35 kg under svangerskapet og gikk ned over 40 kg etter. Det ble litt mye , siden jeg var slank før svangerskapet Etter ammeslutt var jeg dum og begynte å røyke igjen, og når jeg sluttet med detil gikk jeg plutselig 10 kg opp og de har holdt seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Jeg gikk ikke ned i vekt etter siste svangerskap, så jeg gleder meg over at jeg er kvitt babybildene fra sist pluss litt mer jeg håper jeg klarer å holde meg her og ikke unner meg det ene og det andre fordi jeg har så mye å gå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Dere som har bæremeis, hva slags type har dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Dere som har bæremeis, hva slags type har dere? En bergans meis.. Ikke den billigste vil du ha noe mer nøyaktig? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Vil gjerne ha mer info ja, Krusti Bruker du den mye? Sover hun der? Sitter hun greit eller er beina rett ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Vi har en fra Osprey. Veldig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Vil gjerne ha mer info ja, Krusti Bruker du den mye? Sover hun der? Sitter hun greit eller er beina rett ned? En del ja.. Hun sover der, men hun ser litt ubehagelig ut innimellom.. Men det er fordi hun ikke skal sitte bakover og slappe av god stol for barn som kan slappe av da http://www.xxl.no/villmark/bare-frakte/baremeis/bergans-kids-trekking-baremeis-blue-grey/p/1088478_1_style Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Når roer hormonene seg egentlig ned igjen? ser på Alt for Norge og begynte å sippe når han ene leste brevet om slekta se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Når roer hormonene seg egentlig ned igjen? ser på Alt for Norge og begynte å sippe når han ene leste brevet om slekta se Rett før du blir gravid igjen med nestemann og så er det på'n igjen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Rett før du blir gravid igjen med nestemann og så er det på'n igjen Sent from my iPhone using Tapatalk :lol: Om man ikke skal ha flere barn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 :lol: Om man ikke skal ha flere barn da? Dødsdømt Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Når roer hormonene seg egentlig ned igjen? ser på Alt for Norge og begynte å sippe når han ene leste brevet om slekta se Merker jeg er mye mer lettrørt nå, enn før jeg fikk barn. Og ungen er 3 år og 2 mnd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Hva med oss som allerede gråter av alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Hva med oss som allerede gråter av alt? Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Jeg skjønner ingenting av kroppen min. 24 timer etter fødsel veide jeg det samme som da jeg ble gravid. 3 uker etter fødsel veier jeg 9 kg mindre enn da jeg ble gravid. Jeg så det på bilder at det hadde skjedd noe. Kan ikke huske sist jeg veide så "lite". Jeg skal nyte det mens jeg kan. Plutselig kommer kiloene tilbake! Hos meg skjedde omtrent det samme, og det ble faktisk varig, men hos meg satt de litt fast mens jeg ammet, og forsvant da jeg sluttet. Jeg veier fortsatt 6-7 kg mindre enn før jeg ble gravid første gang. Og apropos det, så er min førstefødte 10 år idag! Hvordan skjedde det, liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Lykke til Takk.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Hos meg skjedde omtrent det samme, og det ble faktisk varig, men hos meg satt de litt fast mens jeg ammet, og forsvant da jeg sluttet. Jeg veier fortsatt 6-7 kg mindre enn før jeg ble gravid første gang. Og apropos det, så er min førstefødte 10 år idag! Hvordan skjedde det, liksom? Oi grattis med 10åring! Sliter med å skjønne hvordan min har blitt 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Nei, jeg sliter litt med å skjønne det selv, men han er jo født samme år som Saeta, så det må jo stemme Edit: og det betyr jo at jeg og sonen også har hatt 10-årsjubileum! Meldte meg inn på slutten da jeg begynte å bli lei av ventingen. Den her passet igrunn inn i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Barnet mitt setter seg opp i søvne og våkner av det.. Festlig! Hvis hun ikke kjem seg opp, blir hun sint og våkner av det.. Hvor vrang kan man bli da??!! Det er så far sine gener dette Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts