Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015

Raksha
 Share

Recommended Posts

Ikke jeg heller, men heller ingen store plager :P

Eneste jeg merker nå er at det er litt mer bælete å dra seg rundt.

Man blir tung altså, og selv om jeg ikke er tjukk på noe vis, så merker jeg godt at det er noen kilo ekstra som skal rundt i senga og skal opp og ned trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Man blir tung altså, og selv om jeg ikke er tjukk på noe vis, så merker jeg godt at det er noen kilo ekstra som skal rundt i senga og skal opp og ned trappa. 

Flytte på seg i senga og trapper merker man ja, og nå inn og ut av bilen :P Særlig på litt trange parkeringsplasser.

Men heldigvis går det greit å gå tur så lenge det ikke er mye bratte bakker :)

Satser på at formen holder seg slik ihvertfall fram til bryllupet om 3 uker!

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte på seg i senga og trapper merker man ja, og nå inn og ut av bilen :P Særlig på litt trange parkeringsplasser.

Men heldigvis går det greit å gå tur så lenge det ikke er mye bratte bakker :)

Satser på at formen holder seg slik ihvertfall fram til bryllupet om 3 uker!

Skal dere gifte dere? Så koselig! :D

Inn og ut av bil ja. Et kapittel i seg selv. Det må planlegges nøye hvor man parkerer så man får opp døra nok til å svinge stjerten ut uten å ødelegge seg. For ikke å snakke om at magen dulter borti alt for tida. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere gifte dere? Så koselig! :D

Inn og ut av bil ja. Et kapittel i seg selv. Det må planlegges nøye hvor man parkerer så man får opp døra nok til å svinge stjerten ut uten å ødelegge seg. For ikke å snakke om at magen dulter borti alt for tida. :P

Jupp, vi har tenkt på det lenge, så plutselig fant vi ut at vi bare kan gjøre det :)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer det - jeg har fått sånn gravid-dilla på enkelte lukter. Høyt oppe på lista står kjellerlukta vår (betong, støv og vaskemiddel i salig forening), diesel og klorin :aww: Veistøv er også deilig, jeg fikk faktisk et biiiittelite innfall om å smake på det tynne, fine laget med støv som lå på bilen min her om dagen :teehe: Men jeg greide å styre meg for den da.

Jeg kan ikke huske å ha hatt dilla på lukter i forrige svangerskap, bare forsterka luktesans den gangen også. Men disse deilige luktene kjenner jeg så sterkt at jeg nesten kan smake dem øverst i halsen. Jajamensann. :P

Fikk meg plutselig til å tenke på hvordan det må være å være hund :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nevro? På de andre avdelingene jeg har vært på har de hatt både rektal- og øretermometeret. Og den som brukes under armen har vært samme type som den som brukes rektalt :P
Nevro kirurgisk ja. Er samme som rektalt men de måler utelukkende under armen der. Spurte hvorfor engang men husker ikke hvorfor :P men altså. Nevro pasienter er ikke alltid så lett å snu på og Mtp de tar tempen en gang i timen til tider så tror jeg det går mye kjappere sånn her. Har ikke sett tantebarn mine på lenge så kjøpte hello Kitty påske egg til de. Må bare få dratt til de nå... :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovende jente her og i dag. Hun er feberfri for første dag, men fryktelig sliten. Ligget med henne i nesten to timer, men da måtte jeg opp og regnet i grunnen med at hun kom til å våkne, men neida, bare snudde seg og sov videre. Hun får bare sove, vi kan ta sen kveld vi om det trengs - bare hun blir frisk nå. :wub:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å starte på jobb om en uke. Lurer litt på hvordan det blir med amming og alt. Blir godt for frøkna med skikkelig pappatid og knytte sterke bånd sammen.

Jeg begynte (deltid) i forrige uke. Foreløpig kjennes det veldig bra :fear: , og gutta har storkosa seg :heart: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte vognpynt her om dagen, og i dag kom den i postkassa. Så nå er vogna hennes "pimpa" :D

Postet bilde

@MorBilly , er det ikke herlig når alle disse tingene begynner å komme i hus? :wub: det gjør det liksom litt mer virkelig det som skal skje snart :)

Det er helt vidunderlig! Det blir mer og mer virkelig for hver dag. (Og det føles ganske virkelig i lommeboka også gitt..*host*)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg plutselig til å tenke på hvordan det må være å være hund :lol: .

Savner nesten den overnaturlige luktesansen :lol: Kunne lukte av naboen tre rekker unna stod og røkte, og at det var pizza til middag fire hus unna :lol:

Og lukten av bensin, nam :drool: (fy fader, gravidlyster er ikke alltid helt trygt :P )

Gratulerer @SiriEveline :D

Ser dere snakker om å begynne i jobb snart, og jeg er faktisk misunnelig :icon_redface: Jeg elsker junior over alt på jord, men du verden det hadde vært godt å begynne i jobb snart. Men skal ha utvidet permisjon, så jeg skal ikke på jobb igjen før neste sommer. Gubben synes jeg er gal som savner jobben så intenst :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en bestilling gjort, denne gangen saueskinnsteppe (hørt dette funker supert både sommer som vinter, og håper det stemmer). Noen ammeinnlegg til fødebaggen, tåteflasker og rem til å feste hånden i vognen (jeg er kronisk klønete og vil ihvertfall ikke sende vogna i fullt firsprang ned bakker, mens jeg ligger på stumpen).

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna passer i bilen :bananas: Da er det bare å bestemme seg for farge (verdensproblemer og sånt) og bestille. Gleder meg til å få den i hus, alt føles litt mer virkelig ettersom ting kommer på plass og i orden :)

Ikke at jeg egentlig trenger sånne påminnelser, en liten en som sparker i blæra mi er virkelig nok :P

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil se bilder :D

post-12441-1425750092,6052_thumb.jpg

Litt mørkt bilde, men der er altså en babyjogger city elite. Og den er totalt elskbar! :wub:

Når jeg slår den sammen får den pkass ved siden av buret i bagasjerommet uten problemer.

Nå har jeg ramla sammen på sofaen etter kafetur og litt shopping med ei venninne som har termin om fem uker. Det ble litt klær med hjem..*plystre*

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var vi inne i en ny runde med økedøgn ? giga boobsa med masse melk har virkelig blitt tømt i dag (godt vi har lager i fryseren) frøkna har så og si ikke sovet noe i dag.. Og snart detter øya mine igjen.. Gjesp... Amming altså.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider