Heidihj Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Nei, har nok ikke vært så gavmild i år :/ Da skjønner jeg ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 @Heidihj : Kanskje det er brukeren med navnet som rimer på en av dine hunders navn som er din Secret Santa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Hvis dette stopper opp helt, får en avsløre seg sjøl da? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Hvor mange er det som ikke har gjettet sin riktige nisse da? Er det bare noen få det gjelder, eller er det en hel gjeng? Har mistet helt oversikten jeg (ikke det at jeg hadde det i utgangspunktet da men..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Hvor mange er det som ikke har gjettet sin riktige nisse da? Er det bare noen få det gjelder, eller er det en hel gjeng? Har mistet helt oversikten jeg (ikke det at jeg hadde det i utgangspunktet da men..) Mange som ikke har gjettet nei! *masemasemase* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg har enda ikke peiling jeg altså. Driver med fult flyttestyr og har utålmodige bikkjer, så har ikke helt hatt tid til å sette meg skikkelig ned å jobbe med hintene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Syns at noen skal gjøre en innsats og gjette litt her nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Ja, ellers avslører jeg meg sjøl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Jeg og avslører!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Ja, altså folkens. Ikke meningen å høres ut som en sur grinebiter, men folk har jo faktisk lagt ned en innsats både for å arrangere secret santa, og for å kjøpe fine gaver, lage hint og sende i posten. Jeg synes det er for dårlig at det er så mange som ikke gjetter her! Det virker veldig utakknemlig, og jeg kjenner at jeg hadde blitt ganske skuffet hvis det gjaldt meg og min gave dette (noe det ikke gjør, jeg har blitt gjettet på). Nå snakker vi 14. januar her! Kom igjen! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Jeg har prøvd å gjette, men forstår rett og slett ikke hintet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Jeg har prøvd å gjette, men forstår rett og slett ikke hintet Samme her Jeg finner ikke ut hvem som har navn som ligner på en av hundene mine (Mayah og Nuka), og de andre hintene får jeg ikke til. Vil gjerne vite hvem det er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Hmm kan min venn være @Nemi tro? Hintet kan jo minne om en tegneserie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Samme her Jeg finner ikke ut hvem som har navn som ligner på en av hundene mine (Mayah og Nuka), og de andre hintene får jeg ikke til. Vil gjerne vite hvem det er! Er ikke deg og @Enits man er skuffet over, dere prøver jo --- Nevnte jeg forresten at @Pringlen lager veldig gode (og helt latterlig mektige) fylte sjokoladehjerter 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Samme her Jeg finner ikke ut hvem som har navn som ligner på en av hundene mine (Mayah og Nuka), og de andre hintene får jeg ikke til. Vil gjerne vite hvem det er! Mayah - Vanja? Kanskje? Mayah - marjea? Var vel det nærmeste jeg kom noe som kan ligne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Jeg skal gjette, jeg lover! Men det har skjedd litt uforutsette ting her, som gjør at jeg ikke kan reise hjem igjen før den 27. januar. Før den tid har jeg rett og slett ikke tilgang på pakken, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Mayah - Vanja? Kanskje? Mayah - marjea? Var vel det nærmeste jeg kom noe som kan ligne Ah. Ja! Kanskje @marjea? Syns det ligna mest. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Er ikke deg og @Enits man er skuffet over, dere prøver jo --- Nevnte jeg forresten at @Pringlen lager veldig gode (og helt latterlig mektige) fylte sjokoladehjerter Det var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Hmm kan min venn være @Nemi tro? Hintet kan jo minne om en tegneserie?Nei Jeg har blitt gjettet alt Edit: Kan det tenkes at mannen på bildet er en kjent detektiv? Og at vedkommendes nick har noe med det å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Eg anar eigentleg ikkje kven min venn er eg. Er nokon med papillion, trur eg, på vestlandet. Hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Jeg hjelper til (forhåpentligvis)! Husk at det fortsatt er en som har gitt to gaver! Legger ut lista på nytt, med strek over de navnene som er gjetta, og har bekrefta at de er nissene (men man kan jo gjette på dem igjen, ikke glem det)! Enits SandyEyeCandy Belgerpia Nemi SiriEveline Vanja SFX Ozzy Synnøve JeanetteH Snøfrost SoppenCamilla Tabris Paranomia Wachita Raksha maysofie AnetteN Aya Kråka Ingvildoline Ida Gråtass Cavalierflat Janson BareLinn Laikamor MorBilly Bananen Baskerville Marjea Heidihj Belgerdama LinL Tavi Plutte Absolute Entertainer Tekopp Poter Monica Pringlen AstridN Minstemann Rocket Djervekvinnen Malinka LilleZara Vims Med forbehold om feil, bare si ifra om noe må endres. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Eg anar eigentleg ikkje kven min venn er eg. Er nokon med papillion, trur eg, på vestlandet. Hjelp? @MegaMarie ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Hmm kan min venn være @Nemi tro? Hintet kan jo minne om en tegneserie? Bittesmå dyr på bildet??? Minste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 @Djervekvinnen kan det være deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 @Djervekvinnen kan det være deg?Du ser vel at han mannen på kortet er en sirkusdirektør, vel...? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts