Guest Belgerpia Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 De er vakre - personlig liker jeg Miss Blueye best på disse bildene. Hun er knappere vinklet bak enn søsteren, og på disse bildene ser hun ut til å ha en bedre tilbakelagt skulder, hvilket gjør at hun ikke ser så lang ut som søsteren selv om hun står rimelig stramt på bildet. Jeg tar høyde for at det er bildene som lyver, men ut i fra det jeg ser nå liksom. . Vakre er de alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Kjempefine er de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 31. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 De er vakre - personlig liker jeg Miss Blueye best på disse bildene. Hun er knappere vinklet bak enn søsteren, og på disse bildene ser hun ut til å ha en bedre tilbakelagt skulder, hvilket gjør at hun ikke ser så lang ut som søsteren selv om hun står rimelig stramt på bildet. Jeg tar høyde for at det er bildene som lyver, men ut i fra det jeg ser nå liksom. . Vakre er de alle sammen. Bildene lyver nok litt siden Serina står veldig frempå (og det gir alltid inntrykk av en bedre front) og søsteren står litt bakpå i akkurat det øyeblikket bildet ble tatt. Jeg synes egentlig de er ganske like i vinkler, men Stjerne er en mer harmonisk bygd valp å se på, og hun står stort sett bedre på beina sine enn søsteren. Hun er rett og slett litt "mer". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 De er nydelige! og litt ekstra til Kongle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Litt seint ute med 6 ukers bildene, de ble jo 6 uker på mandag. Bildene er også tatt mandag, jeg har bare ikke fått ut fingeren å fått delt de før nå Blogginnlegget for 6 uker er her: http://snofrost.blogspot.no/2015/02/valpeliv-ved-6-uker.html Deler videoene her også, mye støy på de. Utevideoen pga at jeg samtidig tar bilder med speilrefleksen, støvsugervideoen fordi jeg tydeligvis får noe støy på mikrofonen slik jeg holder kameraet der og da (er meningen det skal være montert eller sitte fast på noe). http://youtu.be/hAJaTCuSrWw http://youtu.be/aX7ZUFT4gYg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Kongle og Serina synes jeg er ekstra fine Har du bestemt deg for hvem du vil beholde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 har sansen for Stjerne . og så har hun så kult navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Kongle og Serina synes jeg er ekstra fine Har du bestemt deg for hvem du vil beholde? Det blir hun her: har sansen for Stjerne . og så har hun så kult navn hehe, ja ikke sant. Litt kjent og greier 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Har likt Stjerne best hele veien. Blir spennende å se hvordan hun blir 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Send Gran hit du, jeg er helt sikker på at vi trenger en sibbe-gutt i hønseflokken her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Har likt Stjerne best hele veien. Blir spennende å se hvordan hun blir Min også, selv om man ikke skal ha favoritter så tidlig, ideelt sett. Men jeg hadde en god følelse for at hun ville bli den rette helt fra første øyekast. Her er hun bare 5 dager gammel, og jeg har stått opp og bare dratt på meg det første tilgjengelige plagget, så dere får ha unnskyldt morgentroll looken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Litt bilder av valpene som straks blir 8 uker gamle (på mandag) bildene er tatt mellom 7 uker og 7,5 uke gamle (ståbildene). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Serina fortsatt min fav <3 <3 såååå lyst på!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Har Gran et gult øyenbryn? Herlige er de alle sammen, iallefall. Med eller uten gult øyenbryn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Fy søren så flott Serina var på det oppstillingsbildet! Kanskje ikke verdens beste positur, men hun så liksom så ... HUND ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Har Gran et gult øyenbryn? Herlige er de alle sammen, iallefall. Med eller uten gult øyenbryn! Jepp, han hadde pyntet seg med litt grønt for anledningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Åååh! Du kan sende Serina hit! Så utrolig flott hun var De andre og, for så vidt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Da har førstemann flyttet. Kongle ser ut til å trives i sitt nye hjem. Han flyttet på mandag. På lørdag kommer Grans nye eiere for å hente ham. Er litt rart når de flytter. Serina blir her til 3. mars, så hun og søster Stjerne får noen ekstra dager å pøble sammen på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 De er skikkelig fine Blir spennende å følge med på Stjerne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Nydelige, Gran er fortsatt min favorit! Hva skal valpene bli når de blir store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Nydelige, Gran er fortsatt min favorit! Hva skal valpene bli når de blir store? Stjerne skal selvsagt bli en stjerne både i utstilling og trekk Neida, så høye ambisjoner har vi ikke. Men håper hun vil gjøre det godt i utstillingsringen og være brukanes i sela. I tillegg til å være familiemedlem, turhund, kosehund, en bestevenn og alt det andre en hund er. Gran skal være familiehund, turhund og kanskje prøve seg i utstillingsringen. Mulig han får en firbeint hundevenn om et par år også. Kongle er først og fremst en fritidshund hos en engasjert ung eier. Serina skal være familiehund, treningsvenn og leve et vanlig hundeliv Jeg er så langt veldig fornøyd med dette kullet! Skulle gjerne beholdt mer enn en. Men det passet ikke så bra denne gangen. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts