Th3a Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 'Zoiene dine er så fine, god bedring til minstemann. Hilste på Stina på Dogs4All, men hun var visst litt fornærmet over tilbudet av behagelige liggeplasser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Fine snikedyr på tur! . Jeg har ingen problemer med å se for meg de lette og svevende bevegelsene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Zoier er så kule! God bedring til "nebbdyret" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Jubingsen har jo vært syk en stund, så har ikke så mange bilder av han andre steder enn i sofaen, stakkar. Men noen har jeg, da! Så elegant! Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 'Zoiene dine er så fine, god bedring til minstemann. Hilste på Stina på Dogs4All, men hun var visst litt fornærmet over tilbudet av behagelige liggeplasser. Takk, takk! Gjorde du? Huff, hun var i skikkelig divamodus på Dogs4all Zoier er så kule! God bedring til "nebbdyret" Verdens kuleste, faktisk! Og takk, takk! Han skal til veterinæren igjen på tirsdag for eventuell friskmelding (har meldt han på valpeshow til helga, han er i VELDIG fin form om dagen, klatrer omtrent på veggene ) Så elegant! Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter Åja! Voldsomt elegant! Du skal se han dette ut av sofaen, du! Eller hopper over stuebordet. Eller opp på kjøkkenbenken. Eller inni tørkestativet. Elegant er bare fornavnet! Veldig godt at han er frisk igjen, han lever virkelig opp til navnet sitt nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2015 Hilste på denne vakre i dag Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Har faktisk tenkt på dere, veldig å gøy å se at han er i storslag igjen. Fine nebbdyret. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Han ser herlig ut! Kjempefin. Håper du deler flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Hilste på denne vakre i dag Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på Så gøy! Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete Har faktisk tenkt på dere, veldig å gøy å se at han er i storslag igjen. Fine nebbdyret. Så koslig! Han var til enda en sjekk i går, alt er supert! Han ser herlig ut! Kjempefin. Håper du deler flere bilder "The prancing pony" Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Så gøy! Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han Møtte dem på byferja i Fredrikstad Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening Og jeg ler av bildet Søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Avstandsforelsket jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 14. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Møtte dem på byferja i Fredrikstad Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening Og jeg ler av bildet Søt! Se der, ja Artig! Å nei, mamma har aldri mistanke om den slags, det har tatt henne 20 år å huske ene venninna mi Så paranoide tanker om stalker kommer hun aldri til å plages med Håper vi får med basenjien her etterhvert, altså! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke er med? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2015 Fiiiineste "panneluggen" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Søstra til Juba, bor i Polen 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Herlighet, så søt da <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 *mor, hvorfor gjør du dette med meg - blikk * Kjenner til det De er så søt når de er "hjelpesløse" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 @"Djervekvinnen" sa det så godt! Noe så søtt altså 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Sånne vil dine også ha Stina vi ha en med krone og slør og Dita en sånn jokerhatt med bjeller på endene og Juba en reinsdyrhatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Haha, så skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 19. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Sånne vil dine også ha Stina vi ha en med krone og slør og Dita en sånn jokerhatt med bjeller på endene og Juba en reinsdyrhatt Du har strikkeskills!! 8 måneder Bim på valpeshow forrige helg, tiltross for ekstrem marking i ringen, kongen av kålormer. En LITEN jobb foran oss der fremover, men blir nok bra etterhvert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 23. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Juba og damene 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 smeeeelt..blir bare helt awww av de hundene der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 De er bra flotte En fin gjeng har du! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Han ser skikkelig myk og god ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 23. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Han ser skikkelig myk og god ut! Han er det <3 Også kommer han loffendes når jeg ligger på sofaen, dytter scnaz innunder halsen min og koooooser 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts