Gå til innhold
Hundesonen.no

hurtta halsbånd i special edition?


Shlush
 Share

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en hurttasele i special edition raspberry og synes den er såååå fin :-) Jeg kunne virkelig tenkt meg halsbånd i samme farge også. Da i halvstrup aller aller helst!!

Hjelp?? :-)

Fargen er da rosa padding og en slags skarp lys turkis farge, farge på skriften er grå/sølv. Dette er ikke den kolleksjonen buddy har.

i.ebayimg.com/00/s/MTE5NVgxNjAw/z/Dp0AAOSwMKpUaP-7/$_1.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en hurttasele i special edition raspberry og synes den er såååå fin :-) Jeg kunne virkelig tenkt meg halsbånd i samme farge også. Da i halvstrup aller aller helst!

Hjelp?? :-)

Fargen er da rosa padding og en slags skarp lys turkis farge, farge på skriften er grå/sølv. Dette er ikke den kolleksjonen buddy har.

i.ebayimg.com/00/s/MTE5NVgxNjAw/z/Dp0AAOSwMKpUaP-7/$_1.JPG

Mener de het raspberry and ultramarine, limited edition spicy spring 2014, om jeg ikke er helt på jordet!

Finner ikke noen som selger, dog. Men du kan jo alltids kontakte Hurtta og spørre? Mitt inntrykk er at de elsker kundeinteraksjon, så burde ikke være så tunge å be :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant det :) De skulle laget halsbånd som er litt "renere" i fargen, hvorfor kombinere rosa og blått, liksom??

Enig! Vi forstår hverandre :ahappy: Tenk om det rosa feks hadde vært mørkere turkis, eller om de kunne brukt samme blåfargen som fargesettet "pinje" har! :D Gutta her ender nok opp med pinje, men kunne gjerne tenkt meg turkis til de, for det er de lekre i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...