Gå til innhold
Hundesonen.no

Enirtak & Kasper


Enirtak
 Share

Recommended Posts

Litt sen presentasjon, men nå kommer den.

Jeg er fersk førstegangs hundeeier. Har hatt dvergpuddelen "Kasper" i en måned nå. Han er 4mnd, og liker baller, dorullkjerner, og å bli klødd litt hardt på ryggen.Han kan ikke få nok oppmerksomhet, og blir svært kreativ hvis den ikke kommer når han vil.

Jeg er gift, mor til en gutt på 6, og jobber deltid (=mye fritid).Vi hadde tenkt lenge på å få hund, men nå hoppet vi i det.

Her er kasper. Han har ikke fått klipp på en måned nå, så han er litt "overgrodd". Men alt kler den smukke :D

post-13728-0-86206700-1417097485.jpg

post-13728-0-16323600-1417097514.jpg

Ingen ball er for stor!

post-13728-0-27487300-1417097544.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får dessverre ikke sett bildene dine :hmm:

Men velkommen uansett, jeg tror aldri jeg lagde en presentasjon av meg selv, bare hoppet inn i det, så det er litt opp til den enkelte hvordan man vil gjøre ting :)

Så rart. Brukte forumets mulighet til å legge ved filer. Og når jeg trykker "rediger" er de der, men i innlegget ser ikke jeg dem heller :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Brukte forumets mulighet til å legge ved filer. Og når jeg trykker "rediger" er de der, men i innlegget ser ikke jeg dem heller :no:

har du lastet de opp på ei bildeside og så lagt inn linken her? Eller bruker du muligheten for å laste opp bildet på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...