Mirapusen Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Har alltid kjøpt glucosamin i hestebutikken, fra tomatrav eller felleskjøpet. Nå har jeg fått beskjed om at det ikke selges lengre pga reseptbelagt, hvor kjøper folk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Vi kjøpte en boks på dyrebutikken for en måned og to siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Oppdretteren til Lykke kjøper på Hööks Jeg har bestilt fra chemistdirect.uk eller kjøpt i utlandet når jeg har vært ute å reist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Kjøper på apoteket, Orifarm eller Samin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Du kan kjøpe til hest i stedet, det gjør jeg.Mye billigere med en gang da http://www.horze.no/f%C3%B4rtilskudd-til-hester/trikem-vimital-form/25762.html?gclid=CjwKEAiAhcGjBRDot_fjjtPKrgsSJACNYh76pA_pcLbs-tX267pfYS_Pv6eu69WFZs2Ds9EtcNlHNBoCPDzw_wcB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Reseptbelagt? Ligger fortsatt i sortimentet hos leverandør her? Burde no finnast i dei fleste butikkar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Det stemmer at det er endringer ifht glukosamin og at det har ført til at Hööks ikke har det i sitt sortiment lenger. Men du finner det produktet jeg linket til...dettror jeg selges over disk enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Jeg har nettopp kjøpt vår første boks. Hos veterinæren fordi det var så vanskelig å få tak i andre steder. Og ikke minst vite hva som er bra og mindre bra. ReDog Joint Balance Vet. 180 tabletter til ca 500kr (2 tabl i døgnet for 20kg hund) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Gir Orijen 6 fish som har glucosamin i seg. (Gir forebyggende) Har ellers fått tips om å handle i sverige om jeg vil gi utenom/mer enn det fôret inneholder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Du får også kjøpt det på Øvrevoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Jeg kjøper her - http://www.arnika.no/Produkter/Ion_Silver/Glukosamin_Gluko_Max_1000g_vnr_N30637.aspx Kjøpte for en uke siden og fikk i posten denne uka 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Jeg kjøper Cosequin på dyreklinikk (jobben). Gir til Cita daglig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Jeg har og kjøpt cosequin på dyrebutikken. Det er vel ikke blitt reseptbelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Det er i hvert fall reseptbelagt til mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Det er i hvert fall reseptbelagt til mennesker Nei. Bare store pakninger, får kjøpt opptil 90 piller om gangen reseptfritt på apoteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Mener å huske at det var svindyrt, hva betaler dere for en slik boks og hvor mage gram inneholder den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Mener å huske at det var svindyrt, hva betaler dere for en slik boks og hvor mage gram inneholder den?Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund. Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,- Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund. Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,- Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet. Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett? Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett? Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter. Orifarm heter den jeg pleier å kjøpe, sist var de derimot utsolgt så da kjøpte jeg heller Samin. Kjøper på Apotek 1 i butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske. Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver. En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpediem Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Vi har kjøpt hos veterinær til nå, og betaler den nette pris av 1200kr på 250 tabletter. Så det var fine linker med alternativer her til en billigere penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Gir Orijen 6 fish som har glucosamin i seg. (Gir forebyggende) Har ellers fått tips om å handle i sverige om jeg vil gi utenom/mer enn det fôret inneholder. Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det.. Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det.. Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye? Sent from my iPhone using Tapatalk Om du trenger å gi utenom vet jeg ikke, men det inneholder altså: Glukosamin ...........1250 mg/kg Er på mobil, men du finner altså info i nettbutikken til morene.no er ute å flyr så blir litt i farten dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske. Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver. En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks. Ikke værst! Skal boksen oppbevares i kjøleskap når den er åpnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts