Artemis Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Helt enig, dere. De med springerne og labradorene er der hvert år, og det er alltid en herlig oppvisning. Har fått veldig sansen for springeren etter at jeg flyttet hit til England. Ser nesten bare jaktspringere, og de er sjarmerende, aktive og veldige glade hunder. 1 Siter
ToneS Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Har de to versjoner av whippet i england? Eller hørte/så jeg feil? Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Er dette de oppdretterene som har vunnet mest i England i år eller? Og jeg har poppet popcorn, og har rigget meg til for gruppen:) Siter
ToneS Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Yay, både whippet og afghanerne kom på "pallen"! Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Moro med berner som bis-4 oppdretter Siter
Artemis Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 For mye lepper og for mye pels på den engelske setteren. Edit: BIR engelsk setter 1 Siter
Ingvild Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Riktignok en tispe, men var ikke det en nokså liten korthåret vorsteh? Fryktelig nett og lekker da. Siter
Artemis Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Fant ikke noe godt bilde av BIR gordon setter, men her er et hodebilde fra den var ung: Veldig typisk for showgordon med et "tungt" uttrykk og mye lepper. Så den hadde mye mer pels i ringen, og ikke minst så var den ikke våt som på bildet. Siter
Evelzz Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 For mye lepper og for mye pels på den engelske setteren. Edit: BIR engelsk setter Wow, den var skikkelig steintung i ansiktet! Enorme lepper, og rar hodeform? Skal de se sånn ut der borte? Er dette en hund som kunne hevdet seg her også? Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Herlige labradoren, jeg heier på den! Siter
Artemis Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg må innrømme at jeg trodde labradoren var en hannhund, synes at den hadde et maskulint preg. Siter
ToneS Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 For mye lepper og for mye pels på den engelske setteren. Edit: BIR engelsk setter Synes det var litt morsomt når de snakket om pelslengde på de amerikanske GS og at det var mye mer pels på de. Sånn i forhold til hva vi (Norge) vil ha som lengde på pelsen på setterne. På den rød/hvite var det "normal" lengde? Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Både labrador og golden var feite. Jeg holder en knapp på Bracco, vizla. Synes bare irsk rød og hvit setter var pen av setterene. Og jeg tror ikke disse kunne hevdet seg her i landet. Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Likte amerikansk cocker spaniel og irsk vannspaniel også Og welsh springeren. Siter
Ingvild Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Likte den korthårete vizslaen. Ellers tror jeg øynene mine er ute av trening, for jeg sliter med å finne noen favoritter. Kommer tilbake med det når dommeren har short listed. Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Korthåret weimaraner er også en favoritt! Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Hm.... flat,pointer, og irsk spaniel Siter
Artemis Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Eeek! Han plukket ut irsk rød og hvit! Overraskende! Ikke videre imponert der handleren dro den bortover da den skulle stilles opp da. Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 4 av 5 favoritter shortlisted Weimaraner, labrador, irsk vannspaniel og welsh springer! Edit; Flat'en var også flott. Siter
Ingvild Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Tipper irsk setter, weimaraner, labrador og flat, ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Siter
Debbie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Svensk flat:) Godt det ikke var labben:) Likte de tre beste. Siter
Wachita Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Liker utstrålingen til flat'en! Jeg satser på den! Siter
Monab88 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Fiiine hunder, gleder meg til min favorittgruppe i morgen! Siter
Ingvild Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Tipper irsk setter, weimaraner, labrador og flat, ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Jaja, to riktige i alle fall. Likte både pointeren og welshen bedre enn labradoren og den irske, så det gjorde ingenting. Siter
Recommended Posts