Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg gremmes over å se slik behandling av hunder, virkelig gremmes . Jeg kan ikke forstå hvorfor det er nødvendig, for nei - pelsen BLIR ikke ødelagt av at hunden blir løftet skikkelig, det er bare tøy

Burde nesten blitt fratatt 1.plassen for å ha brutt reglene.

Posted Images

Skrevet

Likte også ACD'en - og beardisen. Ellers ingen favoritter så langt... Lakken var bra forresten.

Briarden var alt for dau - jeg har sett ham live i langt bedre kondisjon og fart.

Skrevet

Jeg har egentlig et soft spot for maremmaen, men jeg likte ikke denne noe særlig. Var noe med hodet på den.

Buuuuhuuund! :wub: Heia heia!

Skrevet

Likte ingen av colliene.

Mine fav så langt er:

Acd, lakken og beardis og buhund

OES ser jo nesten ikke ut som en hund lenger

Skrevet

Det ble annonsert på fb at bir'n var forresten "ute av pels" :lol:

Hjelp! :|

Men sånn fra spøk til alvor så synes jeg at det er litt synd om man må ha en børste konstant i hånden(eller hva de nå sa på live-feeden) for å ha en. Eller er den korthårede som er til for slike som meg som ikke ønsker altfor mye pelsstell? :P:aww:

Skrevet

Hjelp! :|

Men sånn fra spøk til alvor så synes jeg at det er litt synd om man må ha en børste konstant i hånden(eller hva de nå sa på live-feeden) for å ha en. Eller er den korthårede som er til for slike som meg som ikke ønsker altfor mye pelsstell? :P:aww:

Jeg hadde ikke orket å hatt 4 langhåra om de var sånn der :P Det jeg tenker mest på er; Tenk så enormt mye dritt og sand og skog den drar med inn med den pelsen da :lol:

Skrevet

Av de jeg fikk sett er aussie, bearded collie, puli og oes favorittene

De tre første shortlisted. Mange fine hunder der :)