Guest Gråtass Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Hvem er Ivo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 @vivere Er det du som var på treningen på Trandum og tok bilder? Det var nok meg, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Hvem er Ivo?Hvem? Ivo av Martes Foina Det var nok meg, ja Aha, da har jeg fått litt oversikt Hei, og takk for bildet du tok av meg og ponnien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Hvem? Ivo av Martes Foina Aha, da har jeg fått litt oversikt Hei, og takk for bildet du tok av meg og ponnien Hyggelig Jeg dukker nok opp på de de neste to annonserte workshop'ene også med litt andre ideer nå som jeg har en viss peiling på hvordan opplegget er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Så morsomt at du kommer ? Tipper alle er glade for å ha en fotograf tilstede, det var veldig fine bilder du tok sist. Jeg blir muligens med på den første helgen, må bare organisere litt, for jeg reiser til IPO VM i Lahti rett etterpå. Da sees vi kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Siden Ivo ikke akkurat er så liten, så prøver jeg å lære han god bakpartskontroll, så han kan bli kvikk, tross størrelsen. Det å gå rette strekker er ikke noe problem, så jeg gjør mye vendinger og forflytninger. Det er fortsatt mye forbedring å gjøre for å få det ryddig, men forløbig prioriterer jeg kjapphet fremfor ryddighet ? RIK-lydigheten prioriterer oftest også energi og arbeidsglade hunder, fremfor presisjon uten energi.Kom gjerne med innspill! ?Video av litt hverdagstrening: https://m.youtube.com/watch?v=EZ5AvZl9kbQ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Jeg er så fascinert over de hundene dine. De er så flotte! Veldig gøy å følge med dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Vakker hund. Drømmer litt om schæfer selv et eller annen udefinert tidspunkt i fremtiden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 31. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2015 Jeg har startet kåringsprøve med Ivo i dag, noe som var vårt siste mål for i år. Vi besto, og klarte til og med å få full pott av begge dommerne i sporet! ? Nå skal vi bruke vinteren på å pusse på lydigheten vår, og benytte siste rest av sporsesongen til å være litt effektive der, frem til snøen kommer. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 5. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Noen nye mål har blitt nådd med Ivo, og jeg tror vi er godt i rute i treningen vår. Vi har tatt appellen i NRH, bestått RRP1 og bestått IPO1, og har dermed opprykk på begge to. Målet videre i år er NRH felt og en B-godkjenning ettersøk. Tenkte også RSP1, men det er så få prøver, så jeg får se hva jeg finner som ikke krasjer med andre ting. Det blir spennende å fortsett treningen, og det er nok å ta tak i, så arbeidsløse skal vi nok ikke bli ? Til nå har vi godkjent AD (utholdenhetsprøve), BH (ferdselsprøve), IPO1 (spor-lydighet-forsvar), LP1, NKK's kåringsprøve (lydighet-skogsspor), NRH appell og RRP1 (felt-rundering-lydighet) Flinke lille Ivo ? 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Gratulerer med alle fine resultater, flinke dere ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Gratulerer så mye, dere er kjempeflinke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 5. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Tusen takk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Gratulerer! Tipper det blir strake veien til A-godkjenning neste år! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 6. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 40 minutter siden, Sofie & Aska skrev: Gratulerer! Tipper det blir strake veien til A-godkjenning neste år! Tusen takk ? Vi får komme oss i gjennom B nå først, men håper at vi får gjort det i år, ellers blir det lenge å vente for en utålmodig sjel ? Skal du forresten til HKENN i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 4 minutter siden, HHH skrev: Tusen takk ? Vi får komme oss i gjennom B nå først, men håper at vi får gjort det i år, ellers blir det lenge å vente for en utålmodig sjel ? Skal du forresten til HKENN i år? Ja det skal jeg, og jeg skal på A-lag! Skal du ta B der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 6. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 2 minutter siden, Sofie & Aska skrev: Ja det skal jeg, og jeg skal på A-lag! Skal du ta B der? Så morsomt! Ja, jeg skal også oppover, så da treffes vi ? Jeg skal bare ta noen av de obligatoriske kursene, for jeg har ikke noen av de. Bikkja er i rute, men ikke jeg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Ja da ses vi der! Skal du ta grunnkurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 6. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 8 minutter siden, Sofie & Aska skrev: Ja da ses vi der! Skal du ta grunnkurs? Grunnkurs og førstehjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 13. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Noen nyere bilder av Ivo, han er nå ca 2 1/2 år og begynner å bli voksen. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 En nydelig hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Flott 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Oj så flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 19. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2016 Ivo og jeg jobber på. Riktig nok så har jeg problemer med å bare fokusere på en ting, men utgangspunktet er det NRH som er hovedmålet. Vi skal på ukas arbeid i slutten av oktober, så da får vi se om vi klarer B-godkjenninga i NRH i år. Nå er i alle fall mine obligatoriske kurs i orden så langt, så da står det ikke på det. Uansett, noen nye mål er allerede nådd, og NRH's B prøve i rundering er bestått, sammen med en bestått SL2. Jeg klarer ikke helt å slippe konkurransedelen heller, og så langt det lar seg gjøre så prøver vi å kombinere det med NRH. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 22. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2016 Jeg har halsmelding på Ivo, mest fordi jeg hadde den meldingen inne før jeg startet med rundering, men også fordi jeg tidligere har hatt en hund med bringkobbel, som kunne feilmelde om det ble mye tomsøk og frustrasjonen steg. Det er sikkert mange meninger om dette, og pluss og minus er det med begge meldingsformene. Ivo med melding på skjult figurant og gjenstand: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts