Gå til innhold
Hundesonen.no

World of Warcraft - Warlords of Draenor


Enits
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Man kan spille med alle fra samme faction, samme hvilken server nå - er bare å groupe opp

Iiih! Jeg har alltid pleid å spille hver jul, men ingen jeg pleide å spille med spiller lengre.. Jeg har 3 lvl 90 på Balnazzar, om noen vil spille med meg i jula(kan starte på ny!) så blir jeg lykkeli

Skulle bare lese om WoW fordi jeg aldri har skjønt greia med det. Nå laster jeg ned for å prøve ut

Køen det snakkes om, er det for å komme inn i Draenor verdenen? Eller uansett om man eks startet en karakter på nytt også feks?

(hilsen noob)

Det er for å komme inn på serveren, uansett hvilken level man er :/ Håper de fikser det snart!

Men jeg spiller på Dragonblight akkurat nå, har ikke vært noe særlig kø her tror jeg. Er en av de laveste populated serverne da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kø på Drak'thul nå, fikk endelig byttet server. Men kan ikke sammenlignes med Kazzak i det hele tatt, dette er jo en drøm i forhold ;P Ikke er det lagg heller hører jeg, så gleder meg til å faktisk spille, ikke løpe rundt som en hodeløs kylling.

Edit: Guilden vår heter mollygogo på Drak'thul btw, så om de som kommer innom serveren trenger en guild, gi en lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er for å komme inn på serveren, uansett hvilken level man er :/ Håper de fikser det snart!

 

Men jeg spiller på Dragonblight akkurat nå, har ikke vært noe særlig kø her tror jeg. Er en av de laveste populated serverne da :P

Oki, for jeg har ikke hatt noe kø inn på Stormrage, ikke sambo heller. Den er medium.

Men håper for andre at de løser seg, kjipt å stå i kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hackere ja, syns det er synd slike må ødelegge for andre.

Vi er i lvl 99, ca halvveis gjennom levelen, vært lite lag, heldigvis er det ikke kø på morgenen, selv om det er helg. I går var det fint å være mens skolebarna var på skolen, merket det veldig når de kom hjem og enda mer når de som jobber også kom på, hehe.

Skal ikke egentlig spille mer i dag, venninna er hjemme hos foreldrene og er barnevakt for små søsken, men jeg tenkte å gå Yogg og de andre mount runs jeg går hver uke. Får vel se om jeg kommer inn, står nå i kø da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kø på Drak'thul nå, fikk endelig byttet server. Men kan ikke sammenlignes med Kazzak i det hele tatt, dette er jo en drøm i forhold ;P Ikke er det lagg heller hører jeg, så gleder meg til å faktisk spille, ikke løpe rundt som en hodeløs kylling.

Edit: Guilden vår heter mollygogo på Drak'thul btw, så om de som kommer innom serveren trenger en guild, gi en lyd :D

Kanskje vi sees om tre uker, da. :P

Hvordan er det forresten på Drak'thul nå for tida? Fremdeles mest sentraleuropeere som ikke snakker engelsk, eller har det jevnet seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å spille! Men kan ikke før den 9. desember... Bruker derfor tida på å gruble over om jeg skal:

1: rerolle druiden min på et annet realm, booste til 90, og leke med resto/balance/feral og kaaanskje guardian for å se hva jeg foretrekker etter alle endringene

2: lage en priest(/ resto shaman/ holy paladin) (som jeg aldri har spilt) på nytt realm, booste til 90 og satse på at jeg liker det

3: holde meg der jeg er, krysse fingrene for at det dukker opp et casual raiding guild eller to, og fortsette som druid/hunter/shaman på halvdød rollespillserver der de fleste tilhører motsatt faction

Dere som spiller en av de nevnte klassene (eller annet som kan heale/ gjøre ranged dps), hvilket inntrykk sitter dere igjen med så langt?

"Problemet" er at jeg elsker orker, og de kan hverken være druid eller priest. Og jeg har mest lyst til å spille druid (eller i hvert fall ha muligheten til å heale), men vil egentlig at mainen min skal være ork. Vanskelige valg, altså... :hmm::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig jeg med DK som kan være alle så jeg får fint være Blood Elf. Jeg liker druid, men liker verken troll eller tauren. Men Worgen som druid er digg. Bare synd at jeg ikke kan fordra alliance da..

Hehe. Mens jeg ikke kan fordra å spille blood elves, og takler ikke måten female worgen løper på. :P Troll og tauren er forsåvidt greit nok, er bare litt lei av tauren. Men du sier noe... Mulig løsningen blir å lage en orc etellerannet i tillegg, og med DK slipper man jo å starte helt fra scratch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kun blood elfs, bortsett fra locken, den er Orc xD

Jeg ville antageligvis gått for elemental shaman eller mm hunter som ranged (: evt unholy dk? Aldri prøvd den da, men er vist nok en del å sette seg inn i, da det er en vanskelig spec å spille for å få god nok dps.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kun blood elfs, bortsett fra locken, den er Orc xD

Jeg ville antageligvis gått for elemental shaman eller mm hunter som ranged (: evt unholy dk? Aldri prøvd den da, men er vist nok en del å sette seg inn i, da det er en vanskelig spec å spille for å få god nok dps.

Hm, ja. Jeg lasta ned starter edition bare for å se hvordan de nye modellene ser ut, det gjorde ikke valget lettere. :P

Mulig jeg ender opp med en kombinasjon, og starter en undead priest (+troll druid?) på en ny server, og fortsetter å bruke de gamle karakterene også. Da ser man jo fort hva man liker best.

Hilsen altoholiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å friste! :lol: Godt jeg ikke har en god nok pc til å spille lengre, ellers kunne alle eksamenene gått i vasken.

Jeg har så lyst til å spille igjen. Jeg sluttet en stund etter MoP kom ut, likte det ikke og alle vennene mine hadde sluttet å spille en stund før.

Kanskje jeg prøver meg etter 18. desember. Er scroll of resurrection enda en ting? Tror mainen min bare er lvl 86/87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å friste! :lol: Godt jeg ikke har en god nok pc til å spille lengre, ellers kunne alle eksamenene gått i vasken.

Jeg har så lyst til å spille igjen. Jeg sluttet en stund etter MoP kom ut, likte det ikke og alle vennene mine hadde sluttet å spille en stund før.

Kanskje jeg prøver meg etter 18. desember. Er scroll of resurrection enda en ting? Tror mainen min bare er lvl 86/87.

Tror scroll of ressurection er fjernet :(

Jeg angrer sånn på at vi er horde nå, alliance sin garrison er jo mye mye penere! Stoooort problem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg prøver meg etter 18. desember. Er scroll of resurrection enda en ting? Tror mainen min bare er lvl 86/87.

Den er nok fjernet, ja. Men man får med en boost til lvl 90 når man kjøper Warlords of Draenor, nettopp fordi mange er nye eller ikke har spilt på en stund. Så man slipper å "ta igjen" alle andre først, med mindre man vil.

jeg får ikke free migration :(

Så da ser det ut som min tid med mollygogo er over :/

Med mindre du har tid/lyst til å starte en ny karakter på Drak'thul rundt den 7. desember, da? :innocent: Mye morsommere å levle sammen med noen, spesielt på pvp-server ser jeg for meg.

*kompensere for manglende spillemuligheter ved å stalke WoW- tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...