MissHeike Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Jeg spiller på max level, men jeg spiller casual. Jeg løper rundt å farmer mounter, pets, reputation, achievements og alt mulig rart jeg kan finne på. Holder på med å farme til the Insane tittelen nå, bare en faction igjen til tittel! Jeg kan nesten ikke tro det Min ID er Keiron#2980 - add meg 1 Siter
Dicte Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Vi gjør for det meste challenge modes og heroic dungeon achievements. Har ikke fått spilt så mye pga skole, men i januar, da skal jeg storkose meg med gaming helger Siter
Aymee Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 *hyperventilere i hjørnet* Bare tre måneder til så bor jeg kanskje på ett sted hvor jeg kan få meg skikkelig internett... 1 Siter
Wachita Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Jeg er en fin blanding ;p fortsatt relativt noob i forhold til andre men. Gått heroics nå med både DK'en og og locken, og er egentlig klar for raids. Men jeg tar det stille og rolig. Damen til han vi bor hos har begynt å spille, så nå levler vi opp sammen (: jeg liker å kose meg med spillet og ikke stresse så fælt med at ting må bli gjort, raids som må gjøres, dailys, farming etc. Fortsatt mye å lære seg, men man lærer hver dag uansett hva man gjør. Og det er noe å gjøre for alle i spillet, og det syns jeg er bra!Jeg var en racer i battlegrounds tidligere, men det er nesten 3 år siden, så har mista litt skills der ;p Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 (endret) Jeg kom meg inn! Men alle heirloomene mine er borte. Har de flyttet dem noe sted, eller hva har skjedd? Edit: Det er visst en kjent bug. Æsj. Endret 10. Desember 2014 av Vims Siter
monica_n Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Jeg er GiantDwarf#21214, det kan jeg ikke huske å ha valgt selv Men legg meg til de som vil! Siter
Anette Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Altså. Hmm. Raidet en gang i en topp 100 verden guild. Nå løper jeg rundt og bare levler og surrer sakte :-P achievements er gøy. Og i samme rekke Mount samling. Men alt er så enkelt fordi det er account wide.. Hadde jo raid ach på alle karakterer etc.. Og alt for mye fritid, det har jeg ikke lengre :-P Siter
Wachita Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Vi begynte å raide denne uken! Aldri gjort annet enn LFR før pga prestasjonsangst, men jeg syns det et dritgøy! Vi er bare 28 i guilden, og det inkluderer alts'ene til folk, er vel bare 15 spillere tror jeg, så at vi har klart å få 12 med til å raide, hvorav 2 til snart er raid klare er ikke så værst syns jeg! 1 Siter
Wachita Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Skrevet 29. Desember 2014 Vi trenger folk til raid! Noen som vil være med? trenger healers, og dps! Horde (: Siter
Gjest Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Skrevet 29. Desember 2014 Vi trenger folk til raid! Noen som vil være med? trenger healers, og dps! Horde (: Jeg kan heale! Må bare få druiden min til lvl 100, geare, og komme meg til Oslo og den stasjonære dataen igjen først... Siter
MissHeike Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Skulle gjerne vært DPS, men henger etter og har sagt til meg selv at nå skal jeg spille casual Siter
Dicte Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Skrevet 19. Juli 2015 Noen som fremdeles spiller? Har ikke fått prøvd ut den nye patchen enda, men håper jeg får tid etter hvert. Er den noe bra? Siter
MissHeike Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Syns hele WoD er ganske kjedelig. Siter
Wilhelmina Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Nå fikk jeg nesten litt lyst til å åpne kontoen min igjen, men vet at jeg kommer til å kjede meg etter 5 minutter Siter
Dicte Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Sjekk mailen, jeg fikk tilbud om 7 gratis dager. Har ikke brukt dem enda da, for jeg vet at jeg kommer sikkert bare til å stå alene i garrison å kjede meg. WoW var så mye mer morsomt når man hadde tid til å spille flere timer hver dag. Nå kjenner jeg ikke noen som spiller lengre, men fremdeles så savner jeg det så mye! Siter
Recommended Posts