Veromob Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Denne sjarmøren heiter Puddifoot's Neville Longbottom, kallenavn frå oppdretter var Neville. Min plan var å byte det når eg henta han, men han passa ikkje heilt til det planlagte navnet. Eg bestemte meg derfor for at han kunne fortsette å heite Neville siden det er eitt fint navn, han har heitt det lenge hjå oppdretter, og han har og heitt det i hovudet mitt lenge (import så lang ventetid). På vår dialekt er navnet vanskelig å sei, og langt i frå like fint som når andre seier det. Så eg vurderer litt å byte navn og ønsker gjerne forslag til kva de syns kan passe til han.. Legger ved ein del bilder så det er lettare å komme med forslag? URL=http://s1372.photobucket.com/user/veromob/media/imagejpg2_zps3458a358.jpg.html] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Hvilke type navn liker du? Jeg tenkte på Bompi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Hvilke type navn liker du? Jeg tenkte på Bompi! Bompi var jo litt morsomt Eg liker egentlig det meste. Men foretrekker helst ikkje FOR vanlig hundenavn, men om ett slikt navn passer han som hånd i hanske så vil eg likevel vurdere det, ellers er eg åpen for veldig forskjellige navn, og ønsker gjerne mange forslag. Det må ikkje være hundenavn heller, det kan være feks. Manns-navn eller ord og. Alle forslag er velkomne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Villmann Tigergutt Valdemar Bulle (Sikkert vanlig på rasen/andre bullehunder) Bolt Sporty Party Disco Festus Texas Lurifax/Lurifaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Uten at jeg vet hvorfor så synes jeg Otto er kult navn til bullehannhunder, ellers så har man jo Bulle, enkelt kallenavn, og der stoppa min fantasi i kveld 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Nilus? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Sigurd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Likte Otto og Bulle! Hva med lille Pudding ;p Eller Rafiki (venn på swahili) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 For en søtnos! Jeg synes han ser ut som en Brutus jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Ulle! For da kan du kalle han Ullbull 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Hva med Klysa? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helgaaa Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Tenkte på Anton når jeg så han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Hadde han bodd hos meg: Pudding 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Nilus? Det tenkte jeg også, for å ta den norske versjonen av navnet hans. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Det tenkte jeg også, for å ta den norske versjonen av navnet hans. Hadde han bodd hos meg: Pudding Tenkte på Anton når jeg så han Hva med Klysa? Ulle! For da kan du kalle han Ullbull For en søtnos! Jeg synes han ser ut som en Brutus jeg! Likte Otto og Bulle! Hva med lille Pudding ;p Eller Rafiki (venn på swahili) Sigurd Nilus? Uten at jeg vet hvorfor så synes jeg Otto er kult navn til bullehannhunder, ellers så har man jo Bulle, enkelt kallenavn, og der stoppa min fantasi i kveld Villmann Tigergutt Valdemar Bulle (Sikkert vanlig på rasen/andre bullehunder) Bolt Sporty Party Disco Festus Texas Lurifax/Lurifaks Tusen takk for mange gode forslag Er kun Linus og Brutus som har vært/er til vurdering av alle navna her. Eg har hatt ein katt i barndommen som heite Brutus så derfor blir det litt feil. Linus eller Linus Langballe har eg tenkt ein del på, da er han jo den samme karakteren, men lettare å sei. Kennelnavnet og er jo og frå Harry Potter så hadde vært litt kjekt med noe derifrå, men absolutt ikkje ett must. Bulle har eg blitt foreslått før, men eg tenker han er ein bulle, så eg trur ikkje eg vil ha det som navn, men det klinger jo bra. Det var fleire navn eg skal tygge litt på her, men ingen som sa pang med ei gong, så kom gjerne med fleire forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Sylvester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Tusen takk for mange gode forslag Er kun Linus og Brutus som har vært/er til vurdering av alle navna her. Eg har hatt ein katt i barndommen som heite Brutus så derfor blir det litt feil. Linus eller Linus Langballe har eg tenkt ein del på, da er han jo den samme karakteren, men lettare å sei. Kennelnavnet og er jo og frå Harry Potter så hadde vært litt kjekt med noe derifrå, men absolutt ikkje ett must. Bulle har eg blitt foreslått før, men eg tenker han er ein bulle, så eg trur ikkje eg vil ha det som navn, men det klinger jo bra. Det var fleire navn eg skal tygge litt på her, men ingen som sa pang med ei gong, så kom gjerne med fleire forslag! Vet ikke om det er en "autokorrektfeil" eller ikke, men karakteren heter Nilus på norsk, ikke Linus Istemmer forøvrig i at det er et bra navn i forhold til stamtavlenavn og tema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Hva med Nev eller Nevie/Nevy? Som en forkortelse av Neville Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shepherd Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Ville 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Pelle? Dennis? Dexter? Eller fra Harry Potter: Dobby Sirius Harry Ronny Remus Draco han-hvis-navn-skal-være-unevnt (haha, ja jeg synes bullterriere er litt skumle altså!) Trevor (navnet på padda til Neville) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Pelle? Dennis? Dexter? Eller fra Harry Potter: Dobby Sirius Harry Ronny Remus Draco han-hvis-navn-skal-være-unevnt (haha, ja jeg synes bullterriere er litt skumle altså!) Trevor (navnet på padda til Neville) Haha, like at det nest siste navnet jeg skrev ble "sensurert" av seg selv! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Den hunden der skal jo hete Reidar! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Stemmer også for Nilus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Hebbe Kanel(bulle) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Nilus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts