Gå til innhold
Hundesonen.no

Basenji stakk av, funnet og ble omplassert av omplasseringssenter.


Rocket
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Og jeg har da ikke sagt at man "bare" må passe på bikkja si, jeg har sagt at man enten må passe på den eller ha penger til å betale den ut.

Hvis man er så heldig å slippe unna med å bare kunne cashe den ut ja. Hundeloven skiller vel ikke på hunder som ikke er som alle andre hunder? Det står vel denne aktuelle saken som ett godt eksempel på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Om man er så handlingslammet at man ikke greier å komme seg avgårde for å hente hunden sin på en uke, da er man kanskje ikke helt egnet til å ha hund heller... . Jeg synes dette høres ut som en veldig

Det jeg synes skurrer mest med hele greia er at man faktisk valgte å omplassere en hund som allerede HAR et hjem på bekostning av en av de utallige hundene som trenger et hjem. Den forklaringa bør

Jeg håper vi får vite sannheten en dag og at det viser seg at det ikke ligger økonomiske eller juridiske årsaker til grunn , men rent dyrevernmessige. Det er i mitt hode den eneste gyldige grunn til

Hvis man er så heldig å slippe unna med å bare kunne cashe den ut ja. Hundeloven skiller vel ikke på hunder som ikke er som alle andre hunder? Det står vel denne aktuelle saken som ett godt eksempel på.

Jepp, det også. Jeg hadde ikke vært så veldig komfortabel med å ha en hund som forsvant i tide og utide, kjenner jeg. Vet ikke hvor mye jaktinstinkt basenjien har lengre jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg ser du har misforstått her, soelvd, det er ikke snakk om samme hund som ar vært der over en måned, det er en annen som bare ble tatt opp som et eksempel på at jeg syntes dette hørtes rart ut, for ja jeg er den som nevnte den hunden.
Det er snakk om en annen hund som er der pga. eier ikke har mulighet for å hente, noe som er en privatsak. jeg nevne den for jeg syntes dette hørtes veldig lite ut som han som driver det stedet. jeg vet ikke om han vil fortelle noe når jeg kommer tilbake på jobb, sier han ikke noe så spør jeg ikke heller, for dette er en sak imellom han, politiet, tunge og eieren av hunden.

Er i praksis pga. skole derfor er jeg ikke på jobben nå noe jeg er glad for, jeg hadde ikke likt å være der nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...