Wachita Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Disse to snuppene gjør meg veldig glad! Skakker sånn på hodet når de vil ha godbit atte det nesten detter av. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Milito den dagen jeg fikk han, med rastafletter, piggsvinman og merkelig leppe. Enda mer rar og søt hest. Hemulen, en kylling som bodde hjemme hos meg en stund... Bare noen timer gammel. Noen dager gammel. Min første hund, Vims - og Kid, som jeg hadde på fôr i en periode. Verdens fineste Vims. Linus var en merkelig valp... Bilbo er alt for fotogen til at jeg har fått tatt noen morsomme bilder, han er bare søt, han. Fine dyrene mine. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Tamara, tispa som fikk meg totalt hundedilla. Gikk tur med henne nesten hver dag i over fem år, og savner henne enormt. Dette bildet gir meg gode minner om hennes siste sommer, når hun fortsatt var frisk, rask og leken! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 24. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2014 Vil du være med inn, spurte Ida. Ja sa Kårmin, og tuslet inn i min mors rosa stue med hvitt vegg til vegg teppe. Sånt kan ikke annet enn å gi gode minner (at det var en fantastisk sommer med drømmehesten, gjør det ikke værre ) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Walter Sundlo Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Dette er et bilde som gjør meg nysgjerrig og kanskje litt glad også. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bruv Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Herlig bilde! Her er et sommerbilde jeg liker. Happy Paya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Fine blomster og fornøyde hunder: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camillen Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Dette er mine favoritter og som gjør meg glad Meg og Maxi på Prekestolen Verdens tøffeste og gladeste mellompuddel Maxi i påsken! Haha, han sendte inn søknad om en egen mariusgenser til bestemor med dette bildet Han har nå en som passer Blir så glad av å se han glad Han er ikke så vond å be og blir med på alt så lenge han får ball som belønning :) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2015 Tulletrynet 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2015 Sånn kose-med-hunden bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2015 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 11352971_10153294772006397_1173294115_o.jpg Haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 6. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2015 Bilde fra årets første skikkelige sommerhelg, gjør meg så glad så glad barna som ligger i hengekøya på båten og ser på solnedgangen stillhet og sjøskvulp Disse sjelfulle øyne, og gleden av at han er min 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Bilder av det lille vakre vesenet mitt på Hvaler i helgen gjør meg glad. Elsker virkelig denne lille hunden altså 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Penny som plukker blåbær direkte fra busken 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts