Veromob Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Puddifoot's Neville Longbottom er ein miniature bull terrier hannhund født den 6/7-14 i Finland hjå kennel puddifoot. Han er etter Fi Ee Lv Ch Axtom Terra Ms Betty Boop "Myrtti" & Multi Ch C.I.B SEW-12 SEWJ-12 SEW-13 Chill Out's Mont Blanc "Kalle". Eg overnatta i Helsinki i 3 netter, og besøkte oppdretter kvar dag? Veldig kjekt å bli bedre kjent kvalpen min, oppdretterne, og øvrige dyr ? Han er ein herlig liten krabat, legger ved noen bilder 6 Siter
Heidihj Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Så fin! Jeg er svak for bull terriere altså 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Stamtavlenavnet Fryktelig søt 1 Siter
TullBull Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Så det ble minibull på deg Yay, for flere buller her inne! Han er helt nydelig 1 Siter
Mardina Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Så nydelig Helt nydelig farge og jeg likte stamtavle-navnet Jeg må si at Bull terriere vokser mer og mer på meg. Før synes jeg de så forferdelige ut og kunne ikke forstå at noen ville ha en sånn hund frivillig.... Men etter å ha møtt noen herlige eksemplarer, så liker jeg rasen kjempegodt 1 Siter
Orca Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Åååh så skjønn minibuller virker såå herlige. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Åååå, sååååå fiiiiiiiiiiiiin! Jeg vil ha en minibull! 1 Siter
Artemis Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Så søt han er. Er bildene tatt på Voss eller bare innbiller jeg meg at jeg kjenner igjen omgivelsene? 1 Siter
Veromob Skrevet 23. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Tusen takk alle, tenkte eg skulle quote alle men det blei berre rot på ipaden her. Han er virkelig herlig, skjønn og ein riktig kjekkas ❤️ Eg og liker fargen hans veldig godt! Stamtavlenavnet Fryktelig søt Stamtavlenavnet er riktig så skjønt ja, alle har navn frå Harry Potter ☺️ Han har hjå dei heitt Neville som kallenavn og, eg tenkte egentlig å byte kvardagsnavn men er ikkje heilt sikker, tenker så det knaker☺️ Så søt han er. Er bildene tatt på Voss eller bare innbiller jeg meg at jeg kjenner igjen omgivelsene? Jepp, bildene er tatt på Voss! 1 Siter
LilleZara Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Nydelig liten gutt!!! <3 1 Siter
TullBull Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Stamtavlenavnet er riktig så skjønt ja, alle har navn frå Harry Potter ☺️ Han har hjå dei heitt Neville som kallenavn og, eg tenkte egentlig å byte kvardagsnavn men er ikkje heilt sikker, tenker så det knaker☺️ Neeei, Neville er jo så fint navn Passer jo veldig godt på en klumsete liten bulle 1 Siter
Veromob Skrevet 23. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Neeei, Neville er jo så fint navn Passer jo veldig godt på en klumsete liten bulle Nevill er jo kjempekult Hehe ja det er veldig fint, derfor eg begynner å lure på å la han beholde navnet. Oppdretter visste med ein gang at han var den som skulle heite Neville! Eg har heile tida hatt plan om å bytte navn når eg møtte han, eg har hatt to navn med ein klar favoritt og skulle ta ein av dei når eg møtte han. Men når eg møtte han så blei eg usikker, då han i har vært Neville so lenge og kler navnet Siter
Garp Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Kjempesøt bulle! Og digger navnet! Men har han turkis hurttadekken? Siter
Poter Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Å, det var ansiktet sitt å få så på morgenkvisten når det var fritt for kaffe 1 Siter
Veromob Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Kjempesøt bulle! Og digger navnet! Men har han turkis hurttadekken? Fyrst var eg usikker på ka farge da er, men eg trur det er turkis ja! (Litt grønnskjær), leiebandet, samt ein sele har og samme farge, då eg syns han kler fargen veldig (det dekkenet på fyrste bildene er det vanlige blå). Å, det var ansiktet sitt å få så på morgenkvisten når det var fritt for kaffe Aww Neville takker Han er så god på morgenkvisten, då vil han ligge rund halsen min å koooose Så nudelig Takk, han er herlig☺️ Siter
ChristinB Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Så fin jeg har veldig sansen for bull terrier, og spesielt de fargede! 1 Siter
Veromob Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Det er hardt å være bull terrier! ? Siter
TullBull Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Hehe, typisk "nose plant" 1 Siter
Sanne Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Å hjelpe meg, så usannsynlig nydelig 1 Siter
Garp Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Sover han sånn?? Noe så utrolig søtt! Over til dekkenet. Hvis har du fått tak i det dekkenet? 1 Siter
Recommended Posts