Mirai Skrevet 26. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 25kg til på den der, så blir han griselekker!! Det tror jeg også ! Mamma har liksom ambisjoner om å få stilt ham ut da, men jeg vet ikke helt jeg . Får se hvordan han takler verden til sommeren. Du har helt rett, men allikevel : "25 kilo til" og "griselekker" i samme setning.... litt sånn "utenfor kroppen opplevelse" å lese innlegget ditt. Vi snakker om schwææær bikkjerase. 25 kilo er mye! Hehe, lett å tenke ut ifra eget perspektiv; jeg føler også at det ikke henger helt sammen sånn ved første øyekast! Bilde som mamma tok i går (rett før han stakk av for å besøke elghundtispa på nabogården... ZZZzzzz!!): 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Enkel logikk det, han er en middels stor hannhund av rasen. Han bør veie ca 75 kg, han bør være muskuløs uten å bli tung. I tillegg er han ung enda og skal legge seg ut i bredden hvertfall ett år til. Så 25kg er egentlig ikke så mye, til tross for at det er 50% av hans nåværende kroppsvekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Skjønner den, Gråtass, og selvfølgelig har du helt rett. Det bare svirrer litt rundt i huet mitt at 25 kilo er mange kilo. Også er det omtrent den mengden kilo som skal legges til allerede mange kilo for at den digre hunden skal bli akkurat passe. Jeg har truffet en del av rasen og jeg synes de er knallfine både i utseende og gemytt og det slår meg gang på gang at fy søren, de er digre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Ja de er store og like loveable som størrelsen tilsier. Jeg savner min fortsatt til tross for at det er over 15 år siden han døde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Det er mye å kose på det der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Så stor og så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Det tror jeg også ! Mamma har liksom ambisjoner om å få stilt ham ut da, men jeg vet ikke helt jeg . Får se hvordan han takler verden til sommeren. Hehe, lett å tenke ut ifra eget perspektiv; jeg føler også at det ikke henger helt sammen sånn ved første øyekast! Bilde som mamma tok i går (rett før han stakk av for å besøke elghundtispa på nabogården... ZZZzzzz!): Veldig stemningsfullt bilde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Jeg syns han har så flott farge, må være den fineste jeg noensinne har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Fri idag, så vi dro hjem til mamma og gikk en tur. Kjekk samboer og Fant: Prøvde å ta et panoramabilde, men det ble vel ikke sånn helt vellykket, hehe.. Var nydelig himmel idag. Ikke lov å gå på stua... men tærne på dørstokken er vel lov, vel..? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Her er litt diverse fra Instagram og telefonen min fra desember og til nå. Stefaren min fortalte meg idag at han jogget ca en mil med Fant på tirsdag, så han begynner å bli i heeeelt ok form. Nå veier han 54 kg! Selfie med ulvehund var ikke så lett: Stefaren min og Fant, vi spekulerer på hvor vi skal lage gapahuk i skogen: Viktig med refleks i vintermørket! Kjedelig hos veterinæren... har fått ryddet opp i en infeksjon og fått rens pga. kraftig forhudskatarr. Traff valper hos veterinæren også, Fant snuste på dem og konkluderte med at det er ikke noe han ønsker seg! Det er godt å føle seg liten av og til... 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Ser ut som han stortrives! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Fine Fant! Ser ut som han stortrives i sitt nye hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Han veier en kilo mer enn meg Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Så fin han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Han er skikkelig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Det der så skikkelig trivelig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Vi har ikke vært så mye hos mamma i det siste fordi hun var borte i en måned nettopp, men nå er vi litt der igjen. Fant har lagt på seg enda mer og han ser veldig fin ut. Han trenger fremdeles en god runde napping, men er ellers strålende blond og kjekk som alltid . Han er ganske avslappet når det kommer folk på besøk nå, i starten var han jo veldig usikker og litt bjeffete og sky. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Tok noen bilder idag, fikk litt dårlig samvittighet for dere som ser alt for lite ulvehund.. Er ikke så farlig hvor jeg tisser, bare jeg tisser! Inspisere. Smilla, 11 år gammel husky. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Kjekkas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Så fin han er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Nå først gikk det opp for meg hvor stor han egentlig er Så fin, også så flott farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 For en nydelig hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Hjelpe meg, så diger han er! Jeg vil ha en sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Dæven, og jeg som syntes huskyer var store! Ulvehunder er virkelig et blikkfang, måtte se meg leeeenge tilbake da jeg gikk forbi en i Oslo her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts