Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsvest


Feline
 Share

Recommended Posts

Hvor fikk du tak i Berra så rimelig?

Sikkert Jamihundsport. Der koster tofarget 560SEK = 504NOK pluss norsk moms 25% = 630NOK. Jeg betalt totalt 120SEK = 107NOK i frakt da bestilte jeg sporline også.

Totalt kom altså min vest fra Jami Hundsport på 737NOK.

Kjøpte også en på WW i Helsinki og den kostet 50EUR altså ca 408NOK.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skjønner at jeg er heldig som betalte 350 kroner for en Berra-vest med broderi...

Jeg har Hurtta men byttet ut med Berra. Baklomma på Hurtta sin er altfor liten og lekene falt bare ut. Berra vest i riktig størrelse gir plass til det aller meste og det faller ikke ut. Annet altern

Jeg har Hurtta sin i rosa og er kjempefornøyd! Har plass til det jeg trenger, også liker jeg veldig godt at det er glidlås på lommene

Berra kommer heldigvis i omtrent ALLE størrelser, så burde være mulig å finne en som passer for de fleste.

Jeg kjøpte en som var stor nok, den sitter fortsatt formelig på, men løst nok i lommedelen til at man får plass til det meste. Funket selv med en drittjukk fleecegenser under (type bamsefleece).

Ja, det er sant det med mange størrelser, og hadde jeg kjøpt den i Norge så hadde jeg nok byttet til en større så jeg kunne brukt den i sommer, da jeg egentlig trengte den. Men det er iallfall lurt å ta hensyn til at fylte lommer spiser opp omkretsen, eller noe i den duren. Det gjelder sikkert de fleste vestene da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne er helt super: http://shop.hundeeierbutikken.no/product-list.php?pg1-cid45.html

Den har avtagbare ermer og hette, slik at den også kan brukes i ruskevær. Snøring i livet og fin passform, og store lommer. Bruker den hver dag, til tur og trening! Stor i størrelsen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med Huurta vesten min jeg. Nå fyller jeg ikke lommene med alt mulig og bruker vel strengt tatt bare brystlommen :P Nå har jeg kjøpt Gappay jakke for kvinner og jeg superduper fornøyd med den!

suprima4.jpg

Fikk den i går, så jeg i overkant lykkelig ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en softshell-vest jeg har fått av royal canin. De vestene jeg har vært mest fornøyd med er løpevester og sykkelvester - gjerne i softshellsmateriale fordi de ikke trekker til seg noe hår og er lette å vaske og puster godt. En vanlig fleece-vest er jeg også glad i, men den suger til seg hår.

Noen av sykkelvestene har også lomme bak, men jeg klarer meg lenge med to vanlige lommer foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Hurtta sin :) God passform, god plass, flere lommer med glidelås (jeg bruker lommene oppe med glidelås mye til nøkler, mobil, etc så det ikke er i veien når jeg trener). 

Hvilken har du?

Jeg har Helsitar sin agilityvest :) Valgte agilityvarianten fordi lydighetsvarianten ser ut som en potetsekk på, synes jeg :) Liker min veldig godt, lett i stoffet og mange gode lommer med og uten glidelås :)

Hadde ikke du hurtta lifeguard vest? Ikke fornlyd med den?

Noen med erfaringer med hurtta lifeguard treningsvest? Til ag trening. Har den gjennomgående lomme på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken har du?

Hadde ikke du hurtta lifeguard vest? Ikke fornlyd med den?

Noen med erfaringer med hurtta lifeguard treningsvest? Til ag trening. Har den gjennomgående lomme på ryggen?

Mange som har skrevet sin erfaring med Hurtta, min er at leker detter ut av baklomma. Og kan se for meg at det hadde skjedd veldig mye i på AG banen siden det detter ut når jeg går spor feks.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har skrevet sin erfaring med Hurtta, min er at leker detter ut av baklomma. Og kan se for meg at det hadde skjedd veldig mye i på AG banen siden det detter ut når jeg går spor feks.

Men det er vel snakk om ulike hurtta vester? Eller? Har ikke sett noen skrive det er lifeguard :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken har du?

Hadde ikke du hurtta lifeguard vest? Ikke fornlyd med den?

Noen med erfaringer med hurtta lifeguard treningsvest? Til ag trening. Har den gjennomgående lomme på ryggen?

Har lufeguard også, fornøyd med den bortsett fra at den blir blass i fargen med en gang man vasker den, og den blir fort møkkete siden den er lys. Svarte deg på fb, litt mer utfyllende der :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lufeguard også, fornøyd med den bortsett fra at den blir blass i fargen med en gang man vasker den, og den blir fort møkkete siden den er lys. Svarte deg på fb, litt mer utfyllende der :)

Finner ikke igjen bildet? Har ikke fått noe notifications :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skjønner meg ikke helt på dere som mister ting fra lydighetsvesten jeg. Eneste jeg har mistet i den er av og til meg selv, men slikt skjer i alle vester med meg :P Sånn for ordens skyld, jeg er en kløpper i å miste ting!

Det er den vesten jeg har vært mest fornøyd med. Den sitter knallfint og siden jeg er liten så er det rimelig vanskelig å få tak i. XS er som M i de aller fleste vester ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skjønner meg ikke helt på dere som mister ting fra lydighetsvesten jeg. Eneste jeg har mistet i den er av og til meg selv, men slikt skjer i alle vester med meg :P Sånn for ordens skyld, jeg er en kløpper i å miste ting!

Arrak har store, kvadratiske lommer. Hvis jeg da plutselig drar frem en leke og hopper, løper og spretter med den - samtidig som jeg bøyer meg ned (liten hund) - så er sjansen stor for at jeg da gjødsler hele området med godbiter. Been there, done that, fått påpakk fra instruktør flere ganger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrak har store, kvadratiske lommer. Hvis jeg da plutselig drar frem en leke og hopper, løper og spretter med den - samtidig som jeg bøyer meg ned (liten hund) - så er sjansen stor for at jeg da gjødsler hele området med godbiter. Been there, done that, fått påpakk fra instruktør flere ganger. :P

Åh godbitene ja! Der har jeg å litt problemer, det er sant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den vesten jeg har vært mest fornøyd med. Den sitter knallfint og siden jeg er liten så er det rimelig vanskelig å få tak i. XS er som M i de aller fleste vester ...

Hva er lydighetsvesten?

Hilsen Anniken som også er en XS-flis (bortsett fra over skuldrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel snakk om ulike hurtta vester? Eller? Har ikke sett noen skrive det er lifeguard :)

Jeg har lifeguarden og brukt den på ag. Veldig fornøyd og mistet ikke ting ut av lommene, ikke den bak heller. Men nå stappet jeg den ikke full av alt mulig heller, et par leker bak, godbiter i ene forran og klikker og båndet i den andre forran.

Jeg har XS og da har jeg plass til litt tykk fleece genser under uten at den blir bomsete om jeg bare har tynn t-skjorte. Den blir heller ikke klam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lifeguarden og brukt den på ag. Beldig fornøyd og mistet ikke ting ut av lommene, ikke den bak heller. Men nå stappet jeg den ikke full av alt mulig heller, et par leker bak, godbiter i ene forran og klikker og båndet i den andre forran.

Jippi :D Synes du den mister farge også? Det er jo kjipt. Den er jo så fin! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...