Symra&Pippin Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Er det flere puslespillnerder her? Ja,jeg vet jo om noen få, en av dere konkurrerer jeg beinhardt med, som regel uten å lykkes. Men legg meg gjerne til som venn på FB, jeg vil ha flere å konkurrere mot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 W00t! Jeg trodde jeg var den eneste Hvor finner jeg deg? Edit: har egentlig et par andre puslespillapper jeg liker bedre, men lastet ned denne igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Jeg tenkte umiddelbart på noe mindre hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Jeg er Heidi Steine på FB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Hvordan snur man brikkene? Eller skal man ikke det? Får det ikke tiiiil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 OMG for et irriterende spill! jeg får helt kryp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Jeg er Heidi Steine på FB Legger deg til Ingrid A med belger som profilbilde:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Hvordan snur man brikkene? Eller skal man ikke det? Får det ikke tiiiil Neida, brikkene ligger riktig vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Har lagt deg til. Jigsaw world har du fått meg hektet på tidligere, så der er jeg innom hver dag. Eneste spillet på fb jeg faktisk har brukt penger på Edit: Jeg heter Merete. Bildet viser at jeg har langt blondt hår, men det er ganske mye kortere nå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Har lagt deg til. Jigsaw world har du fått meg hektet på tidligere, så der er jeg innom hver dag. Eneste spillet på fb jeg faktisk har brukt penger på Edit: Jeg heter Merete. Bildet viser at jeg har langt blondt hår, men det er ganske mye kortere nå. Lagt til! Det er det eneste onlinespillet jeg noen gang har brukt penger på også! Man får mange nye puslespill for noen få kroner assa. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Har lagt deg til. Jigsaw world har du fått meg hektet på tidligere, så der er jeg innom hver dag. Eneste spillet på fb jeg faktisk har brukt penger på Edit: Jeg heter Merete. Bildet viser at jeg har langt blondt hår, men det er ganske mye kortere nå. Lagt til deg også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Har lagt deg til. Jigsaw world har du fått meg hektet på tidligere, så der er jeg innom hver dag. Eneste spillet på fb jeg faktisk har brukt penger på Edit: Jeg heter Merete. Bildet viser at jeg har langt blondt hår, men det er ganske mye kortere nå. Nå la jeg nettopp et lite bilde av en maur som du hadde lagt 2 minutter raskere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Sjakktrekk å gå tur i skogen og glemme å sette på pause på puslespillet JAJA. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Selv de gangene jeg setter meg til med et puslespill for å slappe av, så blir jeg helt opphengt i tiden. Håpløst! Målet mitt er da stort sett å ikke bruke mer enn dobbelt så lang tid som de som har bestetid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Selv de gangene jeg setter meg til med et puslespill for å slappe av, så blir jeg helt opphengt i tiden. Håpløst! Målet mitt er da stort sett å ikke bruke mer enn dobbelt så lang tid som de som har bestetid Målet mitt blir visst å ikke bruke så himla mye mer tid enn deg, du er rask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Hver gang jeg leser overskriften på denne tråden så tenker jeg på Saw filmene... *scarred for life* xD Tror alltid jeg komemr til å assosiere Jigsaw med de filmene Ellers, er dette et spill man spiller på PC eller er det en app på mobil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Oj, må prøves... Må gjerne legge meg til på FB. Er Anne Svensen. Bilde av meg og Ozu i profilbildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Målet mitt blir visst å ikke bruke så himla mye mer tid enn deg, du er rask! Eller sagt på en annen måte.... jeg har brukt alt for mye tid på det spillet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Hvordan setter man det på pause? Ser ingen slik funksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Hvordan setter man det på pause? Ser ingen slik funksjon. Er en pause knapp på verktøylinjen på toppen om du spiller på PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Er en pause knapp på verktøylinjen på toppen om du spiller på PC. Spiller på appen så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Spiller på appen så langt. Ok, da vet eg ikke Går ikke å legge deg til på FB, forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Går ikke å legge deg til på FB, forresten. Prøv nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Legg meg gjerne til Maria Guttorm Salvesen heter jeg! Bryllupsbilde som profilbilde. Nettopp startet riktignok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Yay, da har jeg puslet Ozu på 20 minutter. Vanskelig bilde - hvit hund på en bakgrunn av strand, hav og himmel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts