Ingidano Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Prøv nå. Kan bare følge deg, ikke legge deg til som venn. Siter
laikamor Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Hva heter appen? Har lastet ned "jigsaw world", men får ikke logge inn på facebook eller noe. Er det en annen app? Siter
Tabris Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Spiller Jigsaw World gjennom Facebook på PC, også kommer appen utenom. Siter
Symra&Pippin Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 @Tabris jeg finner deg ikke jeg. Kan du legge til meg? Jeg heter altså Heidi Steine. (Det er visst en Heidi Steine til på FB, men jeg er eldst). Jeg spiller bare pc-versjonen forresten, må ha skikkelig skjerm. Siter
Tabris Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Puh, ukas challenge tok jeg tre timer å sette sammen. Litt ute av trening når det gjelder puslespill. Siter
Recommended Posts