Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Skrevet 14. Mars 2015 Da er de jo relaitvt store til å være tisper også (: Trodde de var litt mindre jeg! Nopp, de to er faktisk rett over maks. Jeg måler de mellom 48,5-49 de gangene jeg måler de. (0,5 cm kan variasjonen ved måling lett være) Men kan trykt se at begge de to er maks tisper. Siter
Aussieglis Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Skrevet 14. Mars 2015 Herrefred, så fin hun er blitt! Fineste kelpien jeg noen gang har sett EDIT: Må bare kommentere bamse-fjeset hennes, det er virkelig noe av det peneste jeg har sett på rasen noen gang Siter
Ingvild Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Så fin hun har blitt altså! Og så liten...! Pocket-kelpie jo! Må få sett henne i sommer, syns jeg. Siter
Gjest Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Herrefred, så fin hun er blitt! Fineste kelpien jeg noen gang har sett EDIT: Må bare kommentere bamse-fjeset hennes, det er virkelig noe av det peneste jeg har sett på rasen noen gang Å tusen takk! Jeg er helt enig, jeg syntes hun er så atletisk og fin, og har et veldig fint uttrykk! Så fin hun har blitt altså! Og så liten...! Pocket-kelpie jo! Må få sett henne i sommer, syns jeg. Takk! Ja hehe. Veldig praktisk da! Det hadde vært superhyggelig! Siter
Nathalie_ Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Så stor hun har blitt Også er hun blitt skikkelig vakker Siter
Anemone Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Så voksen hun ble (utseendemessig) mellom 5 og 7 mnd! Hun virker som en veldig flott hund Siter
Red Merle Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 For noen store og hærlige ører hun har Siter
Gjest Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Vi er igang med sportrening! Har gått (langsmed) et spor tidligere da hun var 13 uker, så føler ikke at det teller helt da hun bare var en liten baby som ville leke i skogen. Ellers gikk vi spor for første gang i går, der jeg bare la et i skogkanten langs veien, ca hundre meter.Jeg la sporet, tok henne ut av bilen og lot henne søke etter pinner, og belønnet markering av de, gikk en liten tissetur og satte henne på sporet.Og hun var så flink! Fant og plukket alle pinnene.Idag la jeg først et spor som ikke ble noe av da det gikk en løshund i det, og jeg ville ikke gå det da siden hun er så fersk. Men da jeg skulle legge det neste så glemte jeg pinner. Så rev bare av en gren mens jeg gikk forbi, det ble bare to pinner da og litt mindre fert enn de vi brukte igår. Så pinneplukkingen skjedde ikke idag, men sporet var bra med tanke på at det er andre gang! (Tredje hvis det da hun var 13 uker teller...)Vet ikke hvor langt det var jeg, noen som klarer å gjette utfra videoen? Siter
Ingvild Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Jeg skal ikke prøve meg på å gjette lengde på sporet, for jeg klarer aldri å gjøre det når jeg går spor selv engang. Men så flink hun er! Gøy å se. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ca 200-300 meter aner ikke Kjempe flink! Jeg hadde forresten hatt klokkeren med meg og klikket for at hun så tydelig markerer at det fins pinne på det første stedet. Du vet jo at den er der og det er helt riktig atferd p markere. Du vil bare forsterke lysten til å ville markere og lete, og da kommer apporten og byttedriften av seg selv Siter
Tonje Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Vi er igang med sportrening! Har gått (langsmed) et spor tidligere da hun var 13 uker, så føler ikke at det teller helt da hun bare var en liten baby som ville leke i skogen. Ellers gikk vi spor for første gang i går, der jeg bare la et i skogkanten langs veien, ca hundre meter.Jeg la sporet, tok henne ut av bilen og lot henne søke etter pinner, og belønnet markering av de, gikk en liten tissetur og satte henne på sporet.Og hun var så flink! Fant og plukket alle pinnene.Idag la jeg først et spor som ikke ble noe av da det gikk en løshund i det, og jeg ville ikke gå det da siden hun er så fersk. Men da jeg skulle legge det neste så glemte jeg pinner. Så rev bare av en gren mens jeg gikk forbi, det ble bare to pinner da og litt mindre fert enn de vi brukte igår. Så pinneplukkingen skjedde ikke idag, men sporet var bra med tanke på at det er andre gang! (Tredje hvis det da hun var 13 uker teller...)Vet ikke hvor langt det var jeg, noen som klarer å gjette utfra videoen? Så flink! Jeg blir så glad når jeg ser du har oppdatert tråden hennes for det er så gøy å se henne Siter
Gjest Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Jeg skal ikke prøve meg på å gjette lengde på sporet, for jeg klarer aldri å gjøre det når jeg går spor selv engang. Men så flink hun er! Gøy å se. Takk! Så koselig med kommentar Ca 200-300 meter aner ikke Kjempe flink! Jeg hadde forresten hatt klokkeren med meg og klikket for at hun så tydelig markerer at det fins pinne på det første stedet. Du vet jo at den er der og det er helt riktig atferd p markere. Du vil bare forsterke lysten til å ville markere og lete, og da kommer apporten og byttedriften av seg selv Det er jo litt da! Takk for tips! Syntes hun jobbet bra der så synd hun ikke fikk noe for det ja! Så flink! Jeg blir så glad når jeg ser du har oppdatert tråden hennes for det er så gøy å se henne Takk! Det var veldig hyggelig å høre! Siter
Teserere Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Hun ser ut til å bli kjempefin Siter
Cavalierflat Skrevet 11. April 2015 Rapporter Skrevet 11. April 2015 Så utrolig søt hun er (Flink også ) Siter
Anemone Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Så flink hun er! Konsentrert og glad og kjempesøt Siter
Monikawt Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Så morsomt å se sporvideo! Kjempeflink og fin da Siter
Gjest Skrevet 24. April 2015 Rapporter Skrevet 24. April 2015 Da oppdaterer jeg litt til, selv om jeg ikke er så flink til å kommentere i andre sine tråder lengre... Vi var på LP kurs i helgen, med Lotte Nordli. Har masse film fra kurset også men det er litt på nerdenivå, så nøyer meg med en liten snutt av lineføring / FVF som jeg er fornøyd med! Vi har begynt å trene med OODK og de har veldig mye bra. Igår var vi med på runderingstrening og håper vi får fortsatt med det! Vi er også med på en LP cup der, selv om Skessa ikke kunne øvelsene så var det god konkurransetrening. Siter
Garp Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Lenge siden vi har hørt noe om fine Skessa. Hvordan går det? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Så stor hun har blitt! Nesten som en ferdig hund! Siter
Gjest Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Lenge siden vi har hørt noe om fine Skessa. Hvordan går det? Takk som spør! Har en liten pause på treningsgalskapsfronten, men skal snart på kurs så da håper jeg motivasjonen kommer tilbake. I mellomtiden kan jeg jo vise noen nye bilder. 8 måneder: 9 måneder: Tatt av Jeanette: Hun debuterte som junior forrige helg med fin kritikk. Fikk VG pga trenger mer tid til å stabiliseres i front, og hun viste sin flotte skjeve FVF i ringen. Hun fikk løpetid ved 8 mndr og har blitt mye mer voksen etter det. Helt husren og ødelegger litt mindre! Siter
simira Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 På tide dere kaster dere på treningene igjen altså, dere er savnet på trening! Siter
Recommended Posts