Chako Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Helt enig! Den er bankers og står på "lista" ! Over The Moon har jeg- resten var fine, men jeg er så sær at de også må starte på O! Straks vanskeligere. Noen fine O-ord jeg kan sette foran f.eks. Moonwalk, Moonshine etc? Orb of Night 1 Siter
KristinR Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Oh Oh Oh Fly Me to The Moon. Only You Could Promise Me The Moon. 1 Siter
Imre Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 On the way to the moon and back Siter
Snickers Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med alle valpene 1 Siter
Fillerya Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 For en gjeng! Gratulerer så mye, og lykke til 1 Siter
LØJ Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Oioi..for en action i denne tråden. Gratulere så mye med en gjeng valper Siter
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Takker for O- forslag. Mangler nå bare ETT O-måne-navn. @KristinR - ett av dine er med- litt puslet om fra dine forslag. Official Moonwalk! Trenger flere P-navn, gjerne "Party-relatert". Som Peek-A-Boo og Par-Tee-Tyme. Vurderer også en Pinch-Bug (klypedyr ) Eller Pretty Lady-Bug (for å fortsette Bug-trenden på den jeg beholder fra Jippi- Jitterbug) 2 Siter
Tavi Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 P-navn Popcorn Pom Pom Private Party O-navn Omni Lunar Orbit the moon 1 Siter
simira Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Omega, Orion? Grattis! Gleder meg til bildene om et par uker. 1 Siter
KristinR Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Party Animal = Festløve Pool Babe Putting Lipstick On Party Pickle Pickleweasel - Getting your dick caught in the zipper of your pants Perez hilton 1 Siter
Mollymor Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Prom Night Jitters Party Like You Mean It Private Dancer Picture This Picture Perfect 1 Siter
Mollymor Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Opaque Moonshade Outstanding Moonlight Original Man In The Moon Orange Moon 1 Siter
Malamuten Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Gratulerer med nok et flott kull Kommer bare på et navn på o med må, Over the moon, som betyr "extremely pleased and happy" 1 Siter
Yodel Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Party Animal = Festløve Pool Babe Putting Lipstick On Party Pickle Pickleweasel - Getting your dick caught in the zipper of your pants Perez hilton Mange fine her- takk! Prom Night Jitters Party Like You Mean It Private Dancer Picture This Picture Perfect Ooh, her var det også mange fine! Kreative er dere! Opaque Moonshade Outstanding Moonlight Original Man In The Moon Orange Moon Her mikset jeg også litt på det og liker "Our Man In The Moon"! Gratulerer med nok et flott kull Kommer bare på et navn på o med må, Over the moon, som betyr "extremely pleased and happy" Den har stått på liste lenge Ferdig og fornøyd med både N og M. N blir Never-tema (vel, har ikke bestemt meg for 100 % Never, eller Never på jentene og "trøbbel" på gutta, men har to slister klare. M blir Måne-tema, superfornøyd med disse navnene. På P har jeg mange kule navn, men klarer ikke å få det like tema-relatert som de to andre kullene. Må tygge mer på den. Fortsett gjerne med P-forslag! 1 Siter
mokken Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Gratulerer med alle de små! Siter
mokken Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Prima Vera Prima Ballerina Prima Vista Prima Donna 3 Siter
Chako Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Pick-Nick Pretty Woman Pretty in Pink ( eller kanskje Pretty in Brindle?) Precious Pearl 1 Siter
Yodel Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Ha ha, tror det nå er 6 (?) stk som har foreslått Picture Perfect / Perfect Picture Takker for forslag. Har maaange på liste, men så var det å velge ut / sette sammen da.. 1 Siter
Mari Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Plausible Alibi Plucky Detective Perservering Sleuth Persistant Private Eye Plainclothes Officer Pinnacle of Truth 2 Siter
Yodel Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Plausible Alibi Plucky Detective Perservering Sleuth Persistant Private Eye Plainclothes Officer Pinnacle of Truth Ha ha ha, LOVE them! Men er av en eller annen grunn ikke sikker på om jeg vil bruke en del av dem Siter
Mari Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Ha ha ha, LOVE them! Men er av en eller annen grunn ikke sikker på om jeg vil bruke en del av dem Kingwana's Pinglete Oppdretter? 10 Siter
Recommended Posts