Sanne Skrevet 29. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2016 Jaa, de er ganske så skjønne Siter
Sanne Skrevet 2. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2017 Litt utebilder av guttene Far og sønn Skjønneste valpetassen min Banzai har lært seg trikset "bjørn" For en kontroll han har, kan stå sånn ut i evigheten Fineste Basselusken min 8 Siter
Sanne Skrevet 13. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 9 timer siden, Kaja skrev: Åhhh Gratulerer med valp! Tusen takk Vi er så fornøyd med lillegutt Siter
Poter Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Skikkelig bad ass i den lille genseren sin 1 Siter
Sanne Skrevet 13. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 51 minutter siden, Shlush skrev: Flere bilder ??? Du kan få flere med en gang Mobilbilder da, så stooore Her fra første busstur! Det var helt forferdelig grusomt og kjedelig og det fikk hele bussen høre! Han er ganske vakker, lillegutt 5 minutter siden, Poter skrev: Skikkelig bad ass i den lille genseren sin Ja sant En liten piraya må ha tøffing-genser Siter
Annik Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Jeg må hilse på neste gang jeg kommer oppover til Trondheim 1 Siter
Shlush Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 2 timer siden, Sanne skrev: Du kan få flere med en gang Mobilbilder da, så stooore Her fra første busstur! Det var helt forferdelig grusomt og kjedelig og det fikk hele bussen høre! Han er ganske vakker, lillegutt Ja sant En liten piraya må ha tøffing-genser Han er såååå fin ??? 1 Siter
MegaMarie Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Gratulerer med mini Banzai Jeg må innrømme jeg blir veldig forvirret når du kaller dem basselukser, det er jo Basenji som heter basselusk Jeg trodde du skulle få deg basenji noen sider tilbake i tråden! 2 Siter
Sanne Skrevet 13. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 1 time siden, MegaMarie skrev: Gratulerer med mini Banzai Jeg må innrømme jeg blir veldig forvirret når du kaller dem basselukser, det er jo Basenji som heter basselusk Jeg trodde du skulle få deg basenji noen sider tilbake i tråden! Taakk hahaha! Har jeg ikke tenkt over engang Er bare Banzai vi kaller det da, det er kjælenavnet hans Han er lille bassen/basselusken 1 Siter
Sanne Skrevet 14. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2017 På 13.1.2017 at 7:15 PM, Stine skrev: De er så fine Ja sant? I dag fikk Ori møte onkel Goliat Og G var superflink med liten pysevalp. Var vanvittig skummelt og spennende med sånn stort hårmonster (skjønner ikke det, Banzai er langt mer hyperaktiv, høyt og lavt og konstant på farten), men det tok ikke lange stunden før han våga seg bort for å snuse og hilse litt Satser på @Siljus slenger inn bilde her eller i G sin tråd Kan forsåvidt poste bilde fra Ori var å møtte søskenbarnet sitt, Tore! Og et par av galeBanzai! 6 Siter
Siljus Skrevet 15. Januar 2017 Rapporter Skrevet 15. Januar 2017 Jeg er så forelska i den lille pirayaen der! Gubben tok noen bilder i går, som jeg fikk lov til å legge ut Onkel G elska lille valpen, og ville bare bort å koseskvise han Ori ville ha godbiten Og jeg har visst sånne sko som hunder baer MÅ stjele, er ikke sjelden G har tatt med de i glede inn på stua.. I går var det Ori! 6 Siter
Sanne Skrevet 15. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2017 @Siljus Han er ganske god ja, lille pirayamonsteret Ihihi, fineste onkel G Siter
bardmand Skrevet 15. Januar 2017 Rapporter Skrevet 15. Januar 2017 Så moro å se Tore og Ori sammen :-D Er jo rene babyboomen i prosjektet for tida :-) Siter
Sanne Skrevet 15. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2017 18 minutter siden, bardmand skrev: Så moro å se Tore og Ori sammen :-D Er jo rene babyboomen i prosjektet for tida :-) Ja sant Tore var vel minst en kg større enn Ori, tror jeg Må få møtt broren snart også Virkelig babyboom! Så fantastisk! Siter
Sanne Skrevet 17. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2017 Vi rakk en liten bildesession før snøen dessverre regner bort Først et par av Banzai! Han kunne ikke være løs der, for det var altfor mye folk, men han er nå kjekk uansett da Og så lillenurket! Lørdag som kommer nå fyller han 3 mnd Fatter ikke at straks har hatt han i en mnd! Han har tatt oss alle med storm Kattene synes han er vanvittig plagsom og dum Banzai elsker lille nøstet og er ofte den som er bortpå og maser om lek Og Ori raier nå rundt som valper flest, ødelegger klorestativene (eplet falt ikke langt fra stammen der nei...) og er en vaskeekte pirayavalp uten blærekontroll og med en enorm porsjon sjarm og masse klovnefakter! Det beste i verden er Banzai, mens vi folka kommer på en god andreplass Og så har man det klassiske spørsmålet man får når man har valp og voksen; "er det mor og barn?". Endelig kan jeg svare "Nei, far og sønn dette!", og folk ser ut som de har falt ned fra månen, for de forventer jo ikke at de er i slekt egentlig, de må bare spørre lell 8 Siter
MegaMarie Skrevet 17. Januar 2017 Rapporter Skrevet 17. Januar 2017 Herregud så søt Ori er med så mye hvitt i ansiktet! 1 Siter
Sanne Skrevet 17. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2017 4 timer siden, MegaMarie skrev: Herregud så søt Ori er med så mye hvitt i ansiktet! Jaa sant Og jeg har alltid foretrukket hunder med mørkt fjes, men han lille der er bedårende altså 1 Siter
Sanne Skrevet 22. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2017 Ori fikk vaksinen sin på fredag og tok det superfint. Var bare nysgjerrig og lykkelig Veier 4,5 kg nå, og følger dermed vektstigningen til Banzai. Begge veide 3 kg ved 8 uker og 4,5 ved 12 uker I dag fikk han møte broren sin! Det var stor stas Banzai klarer ikke la være blande seg i valpeleken, for han elsker jo valper. Så hele to stk var jo himmelen Han kan ikke være løs rundt barn og valper da, så han måtte pent være i bånd. Jeg slipper han forsåvidt ikke løs med folk som ikke kjenner han veldig godt. Han er litt heftig og uberegnelig i sine ninjahopp for å få kos Kjekt med en pappa som fungerer som klatretårn 5 Siter
Sanne Skrevet 26. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 Hahaha, jeg poster ivei her inne altså Ori fikk møte border collien Zita i dag Banzai noget forsiktig! Damer kan være farlige greier Zita er bare skjønn og god da Ganske like tegninger, bare motsatt og litt ulikt på toppen ^^ Og til slutt et bilde av favorittgutta mine 5 Siter
Sanne Skrevet 31. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2017 Ori var på playdate med søskenbarnet Tore i dag Veldig artig å se hvor ulike de er rent fysisk. Tore er mye større selv om han bare er noen få dager eldre + de er veldig ulike av utseende Vakre er de da Gutta krutt! Og favorittgutta mine da Et av Banzai, bare fordi han er superkjekkas Gutta mine tigger aldri... De hopper aldri opp heller. De er bare høflige hele tiden... Som far, så sønn... "Litt" forskjell. Ori har veldig tydelig lundehundkropp Tore er temmelig bedårende med alle uttrykkene sine Og pirayaen min er ikke så verst han heller 9 Siter
Recommended Posts