Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivitetsband


tmp
 Share

Recommended Posts

Har sett at det er en tråd ang fitbit her, og lurer derfor på om noen her har erfaring med andre typer band også? Har lyst på, men lurer på hvilket jeg skal satse på..

Synes fitbit høres bra ut mtp funksjoner inkl vekkerfunksjon, men liker polar loop mtp at det har et display med både klokke, info om trening, mål etc + tips til hva som må til for å oppnå mål. Mens om jeg forstår rett, så må du inn på mobil eller pc for å få info fra fitbit? Har noen prøvd begge? Evt andre? Hva liker dere best? Pro's & con's?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har garmin vivofit som også har display. Til nå veldig fornøyd. Liker at den ikke trengs å lades og at den teller svømming passe bra, da det er svømming og turgåing jeg driver mest med passer den ypperlig til mitt behov :) Kjøpte den i starten av juli, ikke hatt noe trøbbel med den enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei fitbiten så den har fått en pause. Hovedsakelig fordi den må lades hver 5. Dag omtrent, så fordi den mangler klokke og så fordi den lyser opp litt for lett om natta om den ikke sitter ganske stramt på.

Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd?

Har sett at det er en tråd ang fitbit her, og lurer derfor på om noen her har erfaring med andre typer band også? Har lyst på, men lurer på hvilket jeg skal satse på..

Synes fitbit høres bra ut mtp funksjoner inkl vekkerfunksjon, men liker polar loop mtp at det har et display med både klokke, info om trening, mål etc + tips til hva som må til for å oppnå mål. Mens om jeg forstår rett, så må du inn på mobil eller pc for å få info fra fitbit? Har noen prøvd begge? Evt andre? Hva liker dere best? Pro's & con's?

Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. :) Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd?

Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. :) Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag.

Har bare lest test av fitbit flex. Finnes det nyere varianter med display kanskje?

Hver 3. dag er kanskje ofte ja..og synes den vekkefunksjonen virker fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd?

Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. :) Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag.

har flex.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...