Gå til innhold
Hundesonen.no

Chevvy - Rottweiler/Bordeaux Dogge


Annik
 Share

Recommended Posts

Om gemyttet er like flott som utseendet hadde jeg lett kunne levd med sikkel altså. :wub:

Kommer neppe til å ende opp med en stor og tung type hund, hvertfall ikke på lenge, men helt klart fascinert av mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein fining! Han ser litt småskeptisk ut med dei rynkene i panna, hihi.

Jeg går og stryker inni de rynkene der hele tiden :D

Ufattelig fin! :wub: Men altfor mye sikkel ja! :lol:

Setter jeg meg ned på gulvet og ber han om å komme, så overfaller han meg og skal helst ha tunga borti ansiktet mitt hele tiden... Ista måtte jeg gå rett i dusjen :lol:

Om gemyttet er like flott som utseendet hadde jeg lett kunne levd med sikkel altså. :wub:

Kommer neppe til å ende opp med en stor og tung type hund, hvertfall ikke på lenge, men helt klart fascinert av mange av dem.

Gemyttet er fantastisk! Da vi tok bilder og lekte med ballen, så kom det to tvillinggutter på 6 år og lurte på om de kunne få klappe den store hunden. Det endte opp med at de kastet ball med han i en halvtime før de måtte dra hjem. Han slapp ballen rolig i hendene deres hver gang :)

Vakker :D

Tusen takk! :D

Digre siklehodet! :wub:

Kjempe stort, og kjempe godt å kose på! Også ørene, de er så myke at jeg skulle ønske jeg kunne bruke de som pledd :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig fyr :wub:

For en nydelig kar! :wub:

For en fin fyr :wub:

Tusen takk :D

Nydelig fyr <3. Jeg har hatt typisk siklehunder før så det skremmer ikke meg. hehe :)

Han sørget for å gi meg en overdose sikkel i natt, så nå bryr ikke jeg meg lengre heller :lol:

Jeg ante fred og ingen fare, før jeg plutselig kjente noe tungt som la seg over meg og jeg ble sittende fast i senga. Da jeg så opp stirret jeg rett inn i sikletrynet. Han mente jeg trengte en "liten" vask :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne sikletroll er så lekre! :D:wub:

Så fint uttrykk han hadde! Veldig fin :)

Pene :)

Kjenner jeg blir nysgjerrig på hvordan alle rynkene blir når han sover, siden det ser ut som om ansiktsmimikken er alt som holder de "tilbake". Med andre ord, kom gjerne med flere bilder :)

Tusen takk :D

Haha, han er faktisk ganske lik seg selv, uansett om han sover eller ikke. Men skal se om det kanskje blir litt fler bilder etterhvert :ahappy:

Nå gjenstår det egentlig bare å se om pappa velger å beholde han eller ikke, prøvetiden går snart ut. Pappa er litt usikker på han kanskje er "litt for mye hund", men liker han veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Chevvy funnet ut at Milo har ei veldig god seng... Selv så liten Milo er, så er senga stor nok for Chevvy

10300151_10152653446395734_5908440782798

The worlds best lapdog. Kan også nevnes at jeg er 153 høy og veier 43 kg. Bare for å illustrere hvor teit det faktisk ser ut når det store dyret driver med slikt :lol:

10540807_10152653446460734_6570731811620

Ute i hagen, så fant han også ut at det var tryggest å sitte på fanget mitt

7065_10152653446270734_41372585775695724

Men han er veldig pen, selv sett bakfra. Så det er helt greit! :ahappy:

10556320_10152653446185734_2423318698122

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...