Bellare Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Kven skal dit? Sjølv vurderar eg og melde bruningen på til LP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Vi skal stille Khal! Han fyller 6 mnd på lørdagen, og vi stiller ikke før søndagen så må stille i 6-9mnd'ers klassen. Så det kan bli spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Skal opp å se på, lumi er for liten til å stilles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Kommer med lani og pi, samt har stand :-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Jeg kommer opp og ser på. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Bergen racketsenter på Bønes? Følger aldri helt med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Vurderer å melde på T, men stevnekvoten for september er vel allerede full 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Kommer nok får å se på med Ida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Jeg tenker stille mine to pugbullyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Dersom vi er i byen da skal Meesha i ringen for første gang etter valpeshow *angst*Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Dersom vi er i byen da skal Meesha i ringen for første gang etter valpeshow *angst* Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Pust med magen og vis stolt frem den vakre lille gutten din! Dere skal syns det er gøy og kjekt! ikke stressende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 jaaa. reise eller ikke?! Har jo familie som jeg veldig gjerne vil se igjen i Bergen og en far som kjører frem og tilbake hver uke så har muligheten til både skyss så jeg slipper å kjøre selv og ikke minst overnatting meeen da blir det 4 helgen med hund i løpet av 5uker. Så vet jeg ikke om min kjære kvalme er like kjekk å sitte i bil med i 5 timer *grøss* Men jeg vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Minner meg på at den arrangøren fortsatt ikke har svart på klagen jeg sendte til mailadressen de oppga på utstillingsdagen for 11mnd siden. Kanskje på plass med en liten mail med mine tanker angående dette...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Bergen racketsenter på Bønes? Følger aldri helt med... Stemmer det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg stiller Lille og Oliver begge dager (vi har spesial), og så har vi jo stand da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg skal stille Thur, og @Emilie stiller Cujo @ingvildoline, dere må komme! Blir så kjekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Under sterk vurdering, men vet ikke hvem som er i pels, og så er det et h****** å parkere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Kanskje jeg får til å ta turen i år? Isåfall bare for å kikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Blir vel med Cajsa og Santos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Minner meg på at den arrangøren fortsatt ikke har svart på klagen jeg sendte til mailadressen de oppga på utstillingsdagen for 11mnd siden. Kanskje på plass med en liten mail med mine tanker angående dette... Kan nå meddele at arrangør har sendt en meget ok og seriøs mail. Tommel opp! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Kan nå meddele at arrangør har sendt en meget ok og seriøs mail. Tommel opp! Og på grunnlag av dette måtte jeg støtte opp om den flotte dommeren de har funnet til oss i år. Pluttis påmeldt begge dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Vi skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Dommerendring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Da er det bra jeg ikke er påmeldt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Hakke det eneste peiling men rakk å melde på begge jentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts