Belgerdama Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Australsk kelpie slik som Vegas :-D Står mellom navnene Link og Phoenix! Herlig? Hvem kennel er den fra? Siter
maysofie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Australsk kelpie slik som Vegas :-D Står mellom navnene Link og Phoenix! Phoenix! Hvor fra? Siter
Tonje Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Australsk kelpie slik som Vegas :-D Står mellom navnene Link og Phoenix! Åh, heldige du! Jeg vil også ha! Siter
Malamuten Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Åh, heldige du! Jeg vil også ha! Du skal jo ha en av de som ikke blir solgt fra et av jeanette's kull 1 Siter
Tonje Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Du skal jo ha en av de som ikke blir solgt fra et av jeanette's kull Det var sånn det var ja Siter
Lica Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Australsk kelpie slik som Vegas :-D Står mellom navnene Link og Phoenix! Spennende! Jeg likte Link ---------- Gleder meg til valpegjengen 2017/2018 jeg.. Måtte tiden gå fort Siter
Shlush Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Spennende! Jeg likte Link ---------- Gleder meg til valpegjengen 2017/2018 jeg.. Måtte tiden gå fort m.m :-) Jeg sliter litt med det bestemme meg for navn. Først var jeg låst på Phoenix, men heller litt mer mot Link nå :-P så valpesyk! Siter
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 m.m :-) Jeg sliter litt med det bestemme meg for navn. Først var jeg låst på Phoenix, men heller litt mer mot Link nå :-P så valpesyk! Link! Phoenix er litt for feminint synes jeg. Siter
Lica Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 m.m :-) Jeg sliter litt med det bestemme meg for navn. Først var jeg låst på Phoenix, men heller litt mer mot Link nå :-P så valpesyk! Det forstår jeg godt! Jeg også Nico, Vegas og Link Nico, Vegas og Phoenix Hmmm. Nei, jeg liker best Link av de to jeg altså Siter
Čeahppi Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Australsk kelpie slik som Vegas :-D Står mellom navnene Link og Phoenix! Link! Alle elsker Zelda, og alle andre hunder heter Phoenix. Endelig ble vi også tildelt valp Her er vakreste Vinternattas Čeahppi Bildet tilhører Kennel Vinternatta i Brønnøysund. Det er harde forhandlinger i heimen her nå. Jeg vil kalle henne Piija, og guttungen vil kalle henne Hæppi. Begge står steilt på sitt. Lille happypia er 5,5 uker allerede, og vi gleder oss så hinsides til å snart få tørke tissedammer og snuble over brutalt myrdede sko igjen. 10 Siter
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Så søt hun er, Čeahppi! Tenker at dere gleder dere ja! Siter
Shlush Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Takk for innspill på navnevalg :-D Nydelig valp @Čeahppi <3 hvordan uttaler du navnet Čeahppi? :-) Siter
Čeahppi Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Litt forskjellig på ulike dialekter, og de samisktalende strides litt, men i følge nordsamiske lærebøker så er det en mellomting mellom tsjehppi og tsjæhppi, der h'en uttales ganske tydelig. Som substantiv betyr det kunstner. Som adjektiv betyr det flink og kunnskapsrik. Forhåpentligvis det perfekte navn til lille pia ❤️ Siter
MegaMarie Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Link! Alle elsker Zelda, og alle andre hunder heter Phoenix. Endelig ble vi også tildelt valp Her er vakreste Vinternattas Čeahppi Bildet tilhører Kennel Vinternatta i Brønnøysund. Det er harde forhandlinger i heimen her nå. Jeg vil kalle henne Piija, og guttungen vil kalle henne Hæppi. Begge står steilt på sitt. Lille happypia er 5,5 uker allerede, og vi gleder oss så hinsides til å snart få tørke tissedammer og snuble over brutalt myrdede sko igjen. Aw Jeg syns Hæppi var kjempe kult 1 Siter
Teserere Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Jeg har vært og hilst på tispa i helgen - forhåpentligvis drektig! Hun var herlig. Like vakker som på bilder, og akkurat slik jeg mener en Staff skal være i gemytt. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet! 9 Siter
sol78 Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Link! og Hæppi! ref tidligere navnespørsmål Har tidligere hatt ei lita Happy selv Luna er 16 uker i dag, og vært med oss i en uke. Jeg er helt forelsket! Utrolig artig med en lettlært hund, hun tar jo ting med det samme! Vant til å jobbe litt med med dvergdachsen vi hadde sist I dag har vi vært på bytur: 10 Siter
Shlush Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 I valpetåka så virrer jeg på navn igjen :-P Phoenix er kult, og kledelig. usa-navn slik som vegas Får gruble litt mer! plutselig sitter jeg med en helt annet navn... Så søt Luna er da :-D Siter
Malamuten Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Link! Alle elsker Zelda, og alle andre hunder heter Phoenix. Endelig ble vi også tildelt valp Her er vakreste Vinternattas Čeahppi Bildet tilhører Kennel Vinternatta i Brønnøysund. Det er harde forhandlinger i heimen her nå. Jeg vil kalle henne Piija, og guttungen vil kalle henne Hæppi. Begge står steilt på sitt. Lille happypia er 5,5 uker allerede, og vi gleder oss så hinsides til å snart få tørke tissedammer og snuble over brutalt myrdede sko igjen. Så søt Er vell bare å kalle henne begge dele det? Hundene her har hvertfall 4 kallenavn hver, de fungerer alle sammen Siter
LinL Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 I valpetåka så virrer jeg på navn igjen :-P Phoenix er kult, og kledelig. usa-navn slik som vegas Får gruble litt mer! plutselig sitter jeg med en helt annet navn... Så søt Luna er da :-D Hvordan har du tenkt å uttale det hvis det blir Phoenix? "finix" eller føniks? Jeg likte Link best Link! Alle elsker Zelda, og alle andre hunder heter Phoenix. Endelig ble vi også tildelt valp Her er vakreste Vinternattas Čeahppi Bildet tilhører Kennel Vinternatta i Brønnøysund. Det er harde forhandlinger i heimen her nå. Jeg vil kalle henne Piija, og guttungen vil kalle henne Hæppi. Begge står steilt på sitt. Lille happypia er 5,5 uker allerede, og vi gleder oss så hinsides til å snart få tørke tissedammer og snuble over brutalt myrdede sko igjen. Fin Jeg dauer. Hater ventetid, hater det. Vet ikke engang om det blir født tispe til meg. Herregud. Er ikke lenge siden parring, så er jo driiiit lenge til fødsel. Hvis det ikke blir noe nå, så tror jeg at jeg venter til neste år. Med mindre noen plutselig kommer med nye og overraskende (og passende) planer i løpet av sommeren da. Men har ikke inntrykk av det. Bah, jeg blir galen. Siter
Shlush Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Hvordan har du tenkt å uttale det hvis det blir Phoenix? "finix" eller føniks? Jeg likte Link best Fin . Phoenix skal uttales Finix :-) Lurer på å skrive Link med C, Linc. Phoenix Link (blir da skrever Linc) Ajax Torres Quattro Kick Zero Ink der Phoenix og Link er øverst. men det er vanskelig å velge gitt :-P Føler meg deg angående ventetid! tispa "mi" ekke parrer en gang :-o Siter
LinL Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Phoenix skal uttales Finix :-) Lurer på å skrive Link med C, Linc. Phoenix Link (blir da skrever Linc) Ajax Torres Quattro Kick Zero Ink der Phoenix og Link er øverst. men det er vanskelig å velge gitt :-P Føler meg deg angående ventetid! tispa "mi" ekke parrer en gang :-o INK, definitivt INK. Det var kult Jeg leker med navn sjæl. Men assa, Først må det komme valp til meg da Nå kommer jeg aller mest sannsynligvis til å kalle den for Dåra. Men får bestemme stamtavlenavnet selv om jeg vil. Så vil ha et morsomt et Siter
Čeahppi Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 I valpetåka så virrer jeg på navn igjen :-P Phoenix er kult, og kledelig. usa-navn slik som vegas Får gruble litt mer! plutselig sitter jeg med en helt annet navn... Så søt Luna er da :-D Her har du litt mer å velge i Liste over byer i USA med over 100 000 innbyggere: http://no.m.wikipedia.org/wiki/Liste_over_byer_i_USA_med_mer_enn_100_000_innbyggere Jackson Madison Diego Lexington (Lexi) Hartford Chandler Montgomery (Monty) Vancouver (... ) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Den må jo hete Las.... Las og Vegas 1 Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Men siden du skal ha en kelpievalp, så kan det jo kanskje passe med et bynavn fra Australia? Darwin? Mackay? Ellers så stemmer jeg fortsatt for Link jeg altså. Min valp skal hete Fetter. 7 Siter
Recommended Posts