Malamuten Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Så søt Hvilken rase/blanding er det? Siter
Pablo Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Så søt Hvilken rase/blanding er det?Det er en Coton de Tulear 2 Siter
Lunatic Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Heisann.Har fulgt med litt i skjul på dette forumet, men kan endelig skrive noe selv. Skal hente vår labradorvalp om 9 dager. Gleder meg noe helt sinnsykt. Er førstegangshundeeier, og derav litt grønn på det meste, men endelig klaffet alt og drømmehunden er straks i husGratulerer! Er flust med labbevalper her nå føler jeg, Fantastiske hunder! Tiden har gått raskt siden jeg hentet lille krapylet i februar og i dag er hun faktisk blitt 1 år. Hun er så flott at det gjør litt vondt Det er en Coton de Tulear Hellandussen Siter
Belgerdama Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Akira har nå blitt 11 uker og jeg syntes tiden flyr. Hun viser allerede stor samarbeidsvilje og tilbyr FVF så det synger etter. Virker som hun elsker å gå fot og få betalt for det. Skal bli utrolig moro å se hvordan hun utvikler seg. 9 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Sniker meg inn her jeg, har visst vært snill i år og får en flott julegave Da kommer det en liten engelsk setter i hus med masse håp og drømmer om prøver og utstilling. Men i hovedsak familie- og jakthund! 19 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Sniker meg inn her jeg, har visst vært snill i år og får en flott julegave Da kommer det en liten engelsk setter i hus med masse håp og drømmer om prøver og utstilling. Men i hovedsak familie- og jakthund! Oi, hvilket kull da? Da må vi ture sammen Siter
SiriEveline Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Oi, hvilket kull da? [emoji3] Da må vi ture sammen [emoji3]Blir en liten Skuruberget Og det må vi ja Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Blir en liten Skuruberget Og det må vi ja Ååå, de blir nok fine <3 Liker Skurubergethundene! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Endelig fått tatt noen bilder av den ene 2015 valpen min, Stjerne. Et par bilder til her: http://snofrost.blogspot.no/2015/10/nye-bilder.html , + noen bilder av 2014 "valpene" som har blitt 17mnd nå. Tiden flyr jammen fort! 15 Siter
Carina Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2015 Hawannah er inseminert, så alle må gjerne krysse fingre og poter og what not for at det kommer små, sorte pelsballer her i desember. Hawannah's utvalge, Ralli 17 Siter
Malamuten Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2015 Han var lekker Lykke til 1 Siter
soelvd Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Tiden har gått raskt siden jeg hentet lille krapylet i februar og i dag er hun faktisk blitt 1 år. Fy søren for en flott hund! 2 Siter
Sprettballen Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Blitz blir snart 7 mnd. og tiden har flydd av sted! Det føles ikke så lenge siden jeg hentet henne? Hun veier nå 11 kg Jeg for min del går fortiden amokk og kjøper masse klær og annet stæsj til henne. Endelig en hund jeg kan kle opp *flire*. Nemi trenger jo ikke klær liksom. Hun er fortsatt veldig sosial, både ovenfor andre hunder og mennesker, veldig kjekt! Hun er overraskende treningsvillig og begynner å høre godt etter. Såklart med noe selektiv hørsel som kommer med det å ha en mynde, men generelt veldig enkel frøken. Hvis bare de siste valpe-og rampefaktene slipper taket snart så blir det enda bedre, hehe. 16 Siter
Sissi Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Blitz er jo bare helt nydelig!! Hun minner meg mye om min Doffen*savn* Da blir det hund på meg i igjen! !!! Kan nesten ikke vente, desember føles ufattelig lenge til nå! 6 Siter
mrz_mika Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2015 Fikk ikke til å skrive noe i forrige innlegg, bare legge inn bilde. Men dette er altså gutten var. Hentet han i gårkveld, og det har gått overraskende bra. Har hatt to uhell inne men det var vår feil da vi ikke gikk ut med en gang han hadde drukket vann. Sov gjennom hele natten, uten uhell. Han er bare helt skjønn og verdens beste så klart 5 Siter
Belgerdama Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2015 5 timer siden, mrz_mika skrev: Fikk ikke til å skrive noe i forrige innlegg, bare legge inn bilde. Men dette er altså gutten var. Hentet han i gårkveld, og det har gått overraskende bra. Har hatt to uhell inne men det var vår feil da vi ikke gikk ut med en gang han hadde drukket vann. Sov gjennom hele natten, uten uhell. Han er bare helt skjønn og verdens beste så klart Nydelig han er Siter
Mumle Mu Skrevet 1. November 2015 Rapporter Skrevet 1. November 2015 I morgen drar vi! En dag i Seattle, før vi drar videre til oppdretter og valpefisen vår <3 8 Siter
Belgerdama Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 4 timer siden, Mumle Mu skrev: I morgen drar vi! En dag i Seattle, før vi drar videre til oppdretter og valpefisen vår <3 Lykke til og ha en god tur. Gleder meg til flere bilder Siter
Guest Jonna Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 Tror nesten jeg har glemt skrive hvem jeg endte opp med. Dette er da Murphy, 10 uker i morgen. Også kjent som DeepEyes Complete Waste Of Time VI Så langt fryktelig søt jente som liker kose mage, men alt er relativt det jeg ler av kaller andre for ett jævelig temperament Siter
Ozzy Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 18 minutter siden, JeanetteH skrev: Tror nesten jeg har glemt skrive hvem jeg endte opp med. Dette er da Murphy, 10 uker i morgen. Også kjent som DeepEyes Complete Waste Of Time VI Så langt fryktelig søt jente som liker kose mage, men alt er relativt det jeg ler av kaller andre for ett jævelig temperament Hu ser ut som en piraja 1 Siter
Belgerdama Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 45 minutter siden, JeanetteH skrev: Tror nesten jeg har glemt skrive hvem jeg endte opp med. Dette er da Murphy, 10 uker i morgen. Også kjent som DeepEyes Complete Waste Of Time VI Så langt fryktelig søt jente som liker kose mage, men alt er relativt det jeg ler av kaller andre for ett jævelig temperament Så søt hun er. Og veldig oppvakt. Blir moro å følge dere :) Siter
Teserere Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 Lille søte Twiggy har blitt et halvt år! Hun har mistet valpepreget, og jeg syns hun er flott! Både inni og utenpå. 21 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 Min lille Leader (nå Sjef) har vært hos meg i 3 uker allerede! God kompis med "storebror" er han også. Sliter litt med gjeter-kløningen som er typisk for dem da ;) Siter
Recommended Posts