Gjest Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Hei dere. På fredag var jeg på gardemoen å skulle hente valpen vår seeko.Skulle ha han i kabinen pg trodde alt sko gå vra. Han skulle visst være ca 8,5 kg men de pleide visst ikke veie.Fikk sjokk hvor stor han var og slet med å få han oppi den bagen. Han nekta å ta hode nedi og det forstår jeg. Skulle veie han i bahen og vekta viste 12 kg!!!! Ingen håp i å få han i cabinen. Etter mye styr og om og men kom vi oss hjem. Han måtte være i lasterommet. Det var absolitt ikke noe jeg ville. Det car egentlig en fprutsetning for meg At han ikke skulle være i øasterommet.Men han var veldig trøtt. Virka fin og rolig når jeg henta buret etter flyturen.Ble en sen kveld. Med en gang vi kom hjem var det ut i hundegården. Etter noen timer tok vi sjangs på å gå inn. Kom nøyaktig 3 ul så sov han hele natta.Lørdagen gikk supert og barna storkoser seg. Han er veldig snill og har på 1 dag lært sitt. Dette kunne han ikke men som oppdretter sa er han en veldig klok valp?Nå koser vi oss veldig mye i valpetiden.? Siter
LinL Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 (endret) Hei @SoppenCamilla funnet deg valp? :p Endret 20. September 2015 av LinL Siter
Lola Pagola Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Hei.... Soppen! Nå utdyper du de smileyene asap!! Siter
SoppenCamilla Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Lol, megaklikk på sonen, så innlegget kom først ikke, og da skreiv jeg ett til, og nå er det mange! Kan hende at vi kanskje har bestilt oss valp, kanskje, ja. 7 Siter
Teserere Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Valpen min begynner å bli stor Lol, megaklikk på sonen, så innlegget kom først ikke, og da skreiv jeg ett til, og nå er det mange! Kan hende at vi kanskje har bestilt oss valp, kanskje, ja. Gratulerer 18 Siter
Belgerdama Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Lol, megaklikk på sonen, så innlegget kom først ikke, og da skreiv jeg ett til, og nå er det mange! Kan hende at vi kanskje har bestilt oss valp, kanskje, ja. Ojj!! Spennende. Vennligst oppdater når du vet mer Valpen min begynner å bli stor Gratulerer Nommin Så vakker da Hei dere. På fredag var jeg på gardemoen å skulle hente valpen vår seeko.Skulle ha han i kabinen pg trodde alt sko gå vra. Han skulle visst være ca 8,5 kg men de pleide visst ikke veie.Fikk sjokk hvor stor han var og slet med å få han oppi den bagen. Han nekta å ta hode nedi og det forstår jeg. Skulle veie han i bahen og vekta viste 12 kg!!!! Ingen håp i å få han i cabinen. Etter mye styr og om og men kom vi oss hjem. Han måtte være i lasterommet. Det var absolitt ikke noe jeg ville. Det car egentlig en fprutsetning for meg At han ikke skulle være i øasterommet.Men han var veldig trøtt. Virka fin og rolig når jeg henta buret etter flyturen.Ble en sen kveld. Med en gang vi kom hjem var det ut i hundegården. Etter noen timer tok vi sjangs på å gå inn. Kom nøyaktig 3 ul så sov han hele natta.Lørdagen gikk supert og barna storkoser seg. Han er veldig snill og har på 1 dag lært sitt. Dette kunne han ikke men som oppdretter sa er han en veldig klok valp?Nå koser vi oss veldig mye i valpetiden.?Så bra at turen gikk fint. Skjønner det er kjedelig når man må ha de i lasterommet, men godt det gikk fint lykke til med lille valpen 1 Siter
Red Merle Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Om alt går etter planen og tanken, hopper vi ut av denne tråden og inn i en evnt 2016 tråd 3 Siter
mushi Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Om alt går etter planen og tanken, hopper vi ut av denne tråden og inn i en evnt 2016 tråd Så spennende! Ny kortis? Siter
Belgerdama Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 (endret) Ikke de beste bildene. Er ikke så lett å ta bilder alene for oppdretter, men her er nå jentene Pr idag syntes jeg sort jente er mer "sammensatt" eksteriørt. Og de er veldig like i oppførsel så det skal bli et vanskelig valgDrar opp å ser på de til søndag og gleder meg enormt mye. Planene var jo å reise opp annenhver uke, men ettersom bilen tok kvelden var det ikke muligSå blir jeg der til den 30 når hun skal være med hjem. Det er fremdeles to hanner og ei tispe tiltales hvis noen føler trangen ;) Endret 21. September 2015 av Belgerdama Skriveleif 3 Siter
Gjest Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 I natt drømte jeg at jeg fant en sekk ute i skogen full av valper. Det endte med at jeg tok dem med hjem og beholdt alle sammen. Valpesyk much? Neh... Siter
rosinbolle Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Ikke de beste bildene. Er ikke så lett å ta bilder alene for oppdretter, men her er nå jentene Pr idag syntes jeg sort jente er mer "sammensatt" eksteriørt. Og de er veldig like i oppførsel så det skal bli et vanskelig valg:blink:Drar opp å ser på de til søndag og gleder meg enormt mye. Planene var jo å reise opp annenhver uke, men ettersom bilen tok kvelden var det ikke mulig:icon_cry:Så blir jeg der til den 30 når hun skal være med hjem. Det er fremdeles to hanner og ei tispe tiltales hvis noen føler trangen Klart vi føler trangen! Blir supervalpesjuk av å se bilder av sånne nydelige hårballer De er like fine begge to, synes jeg Siter
Belgerdama Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Klart vi føler trangen! Blir supervalpesjuk av å se bilder av sånne nydelige hårballer De er like fine begge to, synes jeg Hihi, Ja det er vanskelig å ikke bli det av alle valpebildene i tråden her Seeko <3 9 uker i dag.så nydelig Siter
MegaMarie Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Valpen min begynner å bli stor Gratulerer Jeg får skikkelig lyst på staffe av å se bilder av henne altså Vet ikke om hun er eksepsjonelt fin eller om du er eksepsjonelt flink til å ta bilder av henne! 1 Siter
Teserere Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Jeg får skikkelig lyst på staffe av å se bilder av henne altså Vet ikke om hun er eksepsjonelt fin eller om du er eksepsjonelt flink til å ta bilder av henne!Hun er eksepsjonelt fin Mange som sier det, tror det har noe med blikket og uttrykket hennes og gjøre! 1 Siter
Belgerdama Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 Idag er de små 7 uker. Bare 1 uke igjenGjett om jeg gleder meg! MASSE!!! 1 Siter
Belgerdama Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 Nye bilder av gjengen 3 Siter
Eplefe Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Rød er jo bare griselekker! Herregud. 1 Siter
Belgerdama Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Da er det natta i huset etter en dag på LP konk. Idag er valpetesten tatt og i morgen kommer mitt valg av valp.gleder meg sååååå mye 5 Siter
Belgerdama Skrevet 27. September 2015 Rapporter Skrevet 27. September 2015 Valpetestene ble gjordt igår og etter å ha sett de små idag falt valget på frøken sort. Hun gjorde en super test og jeg er så glad for at hun blir min. Er jo ikke noen hemmelighet at hun har stått høyest på lista lenge. Så jeg introduserer for dere mitt nye familiemedlem Imbriani's Akira 16 Siter
Malamuten Skrevet 27. September 2015 Rapporter Skrevet 27. September 2015 Så gøy @Belgerdama endelig snart valp i boks 1 Siter
Belgerdama Skrevet 27. September 2015 Rapporter Skrevet 27. September 2015 Så gøy @Belgerdama endelig snart valp i boks Jepp. Jeg blir hos oppdretter frem til onsdag og da blir hun med hjem 1 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Egentlig var det i januar 2016 jeg skulle ha valp, men jeg har vært så uheldig denne måneden at de valpene ble det ikke noe av. Noen var det feil på, og andre var feil farge, osv osv. Plutselig får jeg et tips om en nydelig hann som er tilgjengelig. Alt stemmer på denne. Legger ved et bilde av skjønningen jeg håper at vil bli min om 3-4 uker Siter
Polfarer Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Egentlig var det i januar 2016 jeg skulle ha valp, men jeg har vært så uheldig denne måneden at de valpene ble det ikke noe av. Noen var det feil på, og andre var feil farge, osv osv. Plutselig får jeg et tips om en nydelig hann som er tilgjengelig. Alt stemmer på denne. Legger ved et bilde av skjønningen jeg håper at vil bli min om 3-4 uker [emoji7] Hvilke kennel er den fra? Sent fra min GT-N8000 via Tapatalk Siter
Recommended Posts