Heidihj Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Hei hei Jeg er ny her inne. Har hatt hund før men langt ifra denne typen vi begir oss utpå nå. Fallt helt for denne rasen både personlighetsmessig og utseende messig. Så suger til pss alle kunnskap vi får. Hehe. Vi får vår lille malamute gutt neste fredag� skal bli godt å få Seeko hjem endelig��{style_image_url}/attachicon.gif IMG_4583.JPG{style_image_url}/attachicon.gif IMG_4597.jpg Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Så kjekt med flere malamuter på sonen! Hvor kommer valpen fin fra? Gratulerer med et fantastisk rasevalg Siter
Gjest Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Takk han kommer fra najanin ☺ skulle egentlig først få fra trap line men der ble di født for tidlig. Og kennel active feet men der car tispa tom. Hvor er dine fra?☺Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter
Heidihj Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Takk� han kommer fra najanin ☺ skulle egentlig først få fra trap line men der ble di født for tidlig. Og kennel active feet men der car tispa tom. Hvor er dine fra?☺ Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Mine er fra Trap Line Kjenner godt til Anita også. Najanin har mye fint! Gleder meg til flere bilder! Siter
Kristina Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Det er morsomt å følge med på alle valpene hvor fort de vokser! Her er Odin snart 4 måneder gammel 6 Siter
Gjest Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Så kjekt☺ vi skulle vesøke både anita og torhild i sommer men fikk bilproblemer i larvik så fikk vare tid til den nærmeste hotellet som var anita. Der satt vi noen timer. Veldig kjekt å lærerikt☺☺Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter
Heidihj Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Så kjekt☺ vi skulle vesøke både anita og torhild i sommer men fikk bilproblemer i larvik så fikk vare tid til den nærmeste hotellet som var anita. Der satt vi noen timer. Veldig kjekt å lærerikt☺☺ Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Kanskje vi sees på arrangementer med raseklubben etterhvert da? Det er utrolig koselig miljø og masse morsomme aktiviteter! Dere bor i Larvik? Om du vil se noen muttebilder har mine en tråd som heter "Malamutene Mayah og Nuka" Siter
Gjest Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Vi bor i egersund i rogaland. Så kjørte til østlandet for å lære mer. Hehe.. Ja vi satser på litt arrangement senere. Vi gar vlant annet planer om først valpekurs så etterhvert sporkurs. Så ønsker vi å prøve utstilling vare for gøy. Å disse samlingene virker veldig gøySent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter
Ingidano Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Pøbelvalp Snakker om å være full i f... Første Trez gjorde var å rase rundt og sjekke ut alt, inkludert kjøkkenbenk og bordplater Og sånn har det bare fortsatt. Frekkas Veldig greit når han sover, da trekker alle andre ett lettelsens sukk 5 Siter
Mumle Mu Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 14 november er hun i Norge! Bestiller flybilletter nå, er skikkelig merkelig Hu er visst ei skikkelig bølle, bryter seg ut av alt og finner på mye rart <3 Gleder meg helt drøyt! ......også har vi satt oss på valpeliste på en annen rase... 7 Siter
Turb Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 14 november er hun i Norge! Bestiller flybilletter nå, er skikkelig merkelig Hu er visst ei skikkelig bølle, bryter seg ut av alt og finner på mye rart <3 Gleder meg helt drøyt! ...også har vi satt oss på valpeliste på en annen rase... Dalmis? 1 Siter
SilkenMaria Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 14 november er hun i Norge! Bestiller flybilletter nå, er skikkelig merkelig Hu er visst ei skikkelig bølle, bryter seg ut av alt og finner på mye rart <3 Gleder meg helt drøyt! ...også har vi satt oss på valpeliste på en annen rase... Sååå flotte Favorittrase! 1 Siter
Shlush Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Begynner å få voksent preg lille mr 2015valp, 5 mnd og 12 kg :-) og uhyre søt! Mista sin første hjørnetann i går. 7 Siter
Ulrikke Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Kan jeg bli med her? Seint osv, men dog... Henter storpuddelvalp på lørdag!! 4 Siter
Urvana Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Kan jeg bli med her? Seint osv, men dog... Henter storpuddelvalp på lørdag! Da må du legge ut mangeee bilder!! ;) Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk Siter
Ulrikke Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Da må du legge ut mangeee bilder! ;) Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk 6 Siter
Lunatic Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 @Ulrikke b&t er vel ikke en godkjent farge? Men søt var den Siter
Ulrikke Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 @Ulrikke b&t er vel ikke en godkjent farge? Men søt var den Ikke godkjent i Norge nei, men det kan vel hende det er et spørsmål om tid Gjør ikke noe for meg, skal være kosedyr 1 Siter
mushi Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Ikke godkjent i Norge nei, men det kan vel hende det er et spørsmål om tid Gjør ikke noe for meg, skal være kosedyr Den er kanskje reg i NHL? Har sett det på finn. Siter
Belgerdama Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Vakreste små er 5 uker. Tenk hvordan tiden flyr. Jeg har en forkjærlighet for frøken sort, lilla og rød. Så skal bli spennende å se hvem som kommer hit. 6 Siter
Turb Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Sort og lilla - tror lilla er den klare favoritten. Noe med uttrykket som er spesielt fint. Litt sånn full av fy Siter
Wachita Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Nå er det fødsel på gang hos oppdretter! Dette kan bli en lang natt, og forhåpentlig klarer jeg å sove til tross for forventninger!Til nå er det født en sort tispe! 3 Siter
tutle Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Nå er det fødsel på gang hos oppdretter! Dette kan bli en lang natt, og forhåpentlig klarer jeg å sove til tross for forventninger! Til nå er det født en sort tispe! Krysser fingrene Siter
Wachita Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Krysser fingrene Det kom en terv tispe! Så nå ser det ut til at det blir valp om en 8 ukers tid! 10 Siter
tutle Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Det kom en terv tispe! Så nå ser det ut til at det blir valp om en 8 ukers tid! Gratulerer 1 Siter
Belgerdama Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Hihihi. Lilla er en liten djevel med egne meninger ja @Turb Nei så utrolig bra @Wachita Grattis!!!! 3 Siter
Recommended Posts