Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er student ved Axelsons Body Work School og er under utdanning for å bli massør. I den forbindelse skal jeg ha en del praksis. Send meg en PM for mer detaljer evt interesse. Jeg holder til i Lier.

250,- pr time.

  • Like 1
Skrevet

I likhet med Ane skulle både jeg, nakken og skulderen min ønske at du holdt til i Bergen :ahappy:

Sannsynligvis resten av kroppen også. Jeg ante ikke før for noen dager siden at det var SÅ digg å få håndmassaske feks. :D

  • Like 1
Skrevet

Sannsynligvis resten av kroppen også. Jeg ante ikke før for noen dager siden at det var SÅ digg å få håndmassaske feks. :D

Det er digg! Åhh, nå må jeg finne en flink massør i nærheten, hehe.

  • Like 1
Skrevet

I likhet med Ane skulle både jeg, nakken og skulderen min ønske at du holdt til i Bergen :ahappy:

Fy! Hvorfor er du ikke i Bergen?? :( :(

Kom til Bergen å ha praksis!

Haha, jeg skulle ønske jeg hadde et liv fullt av masse ledige helger, så skulle dere fått spandere turen over fjellet mot massasje! :wub:

  • Like 2
Skrevet

Ååååh du skulle sagt ifra når jeg var nede på nkk oslo :-)

Noe i forbindelse med NKK Lillestrøm behøver jo ikke å være helt umulig. ;)

Skrevet

Trodde det var hundemassasje først, og da skulle jeg booket deg til Casper neste gang du var i området :D Høres ut som det ikke blir problemer med å få kunder til menneskemassasje heller da :D

  • Like 1
Skrevet

Jeg kommer hjem i oktober en uke, klar for å bli knadd på :D

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Omg, dette har jeg lyst til. :|

Go for it! :D

Trodde det var hundemassasje først, og da skulle jeg booket deg til Casper neste gang du var i området :D Høres ut som det ikke blir problemer med å få kunder til menneskemassasje heller da :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

Å heisann! Bare å vente på lønning da :D

:D

Skal ikke du til Bergen i forbindelse med parring av ene hunden? *hint hint* :D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Skrevet

Hvor langt er det fra meg (Skien) til deg? :D

Og, er en time 60 min?

En "time" til denne prisen er ca 75 min. Jeg tror det er rundt 1,5 time kjøring. :) Iregnet i de 75 min er avkledning, påkledning, anamnese osv.

  • Like 1
Skrevet

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Go for it! :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

:D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Har du?:D

Skrevet

Fillern, at jeg ikke tenkte på det på mandag! ;) Stive ME-kroppen har godt av litt massasje. Kanskje en annen gang...

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Skrevet

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Begge deler? :D

  • Like 1
Skrevet

Jeg skal til Lillehammer i helgen og jeg får låne et kontor med benk der. Kroppen min har mulighet til max tre massasjer på lørdag og en er booket. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...